Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vernon

vernon Niet meer actief

Haha Groezrock ja! Daar ging ik heen toen het nog wat kleiner was, nu vind ik het veeeeel te druk! Aankomend jaar wel goede bands, maar ga er eeeecht niet zwanger rondlopen!

2. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    Aloha en fietje, succes vandaag, ben erg benieuwd!

@yummy, jeetje dat zijn behoorlijk lange dagen, zwaar! Ken het niet samen zijn met je lief helaas ook, die van mij vertrekt ma. Tm za. Elke ochtend om 6 uur en komt 's avonds rond 8 uur thuis (op zaterdag AL om 3 uur:S) en dan ligt ie om 10 uur al weer plat. Dus het enige wat ik van hem zie is hoe hij zn avondeten eet en daarna in de douche springt. En op zondag vertrekt ie rond half 10 om te voetballen en is rond 2 uur 's middags weer thuis. We hebben dus geen 1 volle dag samen:(

@meandor, vervelend dat die vrouw van MvM zo irritant was. Zulke mensen krijg ik altijd de kriebels van..
    Mijn zus woont sinds een jaar met haar noorse vriend (verloofde) in Oslo, ben er nog nooit geweest (schaam schaam) dus dit wordt onze eerste keer!

Voel me vandaag iets beter, nog wel 1 neusgat dat compleet dicht z-t, maar verder voel ik me weer wat beter. Ga straks even met zoonlief zwemmen, hij is er helemaal verslaafd aan en springt zo kopje onder in het diepe! Zijn hoogtepunt van de dag is ook in bad gaan, als ie er eenmaal in zit wil ie er niet meer uit!

Nog steeds helemaal geen kwaaltjes, vind het heerlijk! Mn borsten zijn groter en buik begint aardig te groeien maar dat is het wel. Bij jamies zwangerschap ook nergens last van gehad, maar goed ook want ik heb een fobie voor overgeven, ik kan daar echt niet tegen, ga altijd heel hard huilen als ik moet spugen. :S
    Laatste keer was gelukkig ook jaren geleden:p

3. vernon

vernon Niet meer actief

Ik heb een grote tattoo op mn rug met tekst uit Survive van Rise Against (How we survive is what makes us who we are) :D

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    nou ik heb de echo gehad :) moest erg vroeg opstaan wat een ramp!! kotsmisselijk en net nog maar even geslapen anders kan ik nooit veilig terug naar huis rijden straks.

echo was helemaal super! me moeder was mee want alohavent moest werken. we zagen direct het hartje weer en zelfs al armpjes en beentjes en het hoofdje enz! en de ruggegraat in wording! het bewoog ookal heeeeeel apart gezicht!

ennnn me baarmoeder komt al boven me schaambot uit nu, vorige week zeiden ze dat het niet lang meer zou duren en nu was die er, ze liet hem me voelen.. wat voelt dat raar aan!!
    Heb een hele mooie foto die ik straks eens zou uploaden, je ziet zelfs de vliezen om de beeb heen! helemaal tof!

5. Ameera

Ameera Lid

22 okt 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Dank jullie allemaal voor jullie positieve reacties, het doet me echt goed. Maakte me echt zorgen was echt in een in dip maar nu ik positieve verhalen heb gehoord moet ik gewoon postief blijven denken. Hopen dat over 2 weken alles oke is. Nogmaals bedankt allemaal.

6. vernon

vernon Niet meer actief

aloha wat goed! ben erg benieuwd naar de echo! wat leuk dat je al zoveel zag!! genieten nu he, denk erom!

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Aloha super zeg je echo weer goed meis

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    de foto :D als je heel goed kijkt zie je vlak om de beeb een lijntje ( vooral links) dat zijn de vruchtvliezen :D

helemaal rechts heb ik even een kopeitje geplakt waarbij de couturen omlijnd zijn zo kan ik voor altijd onthouden wat wat was hahaha

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    o en dat hele witte onder de zwarte vlek zeg maar is placenta weefsel

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mooie echo Aloha, echt leuk. Wanneer moet je nu weer?

11. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    wauw mooie echo! ik snap dat wat je groen hebt omlijnt rechts boven niet helemaal, dat is toch niet de baby? HELP! ik niet snap, het lijkt wel een beetje op superman;) maar de echo ziet er super uit toch? ik wil ook:D

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha dat rechtsbovenin is een kopie van de beeb die je in het zwarte gat ziet zeg maar ;) alleen dan de randen even omlijnt ;)

het is net een poppetje getekent door een kind van 4 haha me nichtje van 4 herkende het namelijk direct!! en die heeft hem nagetekent ;) en dat lijkt echt precies haha

ik moet volgende week donderdag weer, heb dan ook gesprek met de gyn. Maar alles gaat tot nu toe goed en 100 punten alleen me lijf loopt dus voor, maar dat komt dus doordat ik eigenlijk al een jaar zwanger ben voor me lichaam. me baarmoeder is daardoor direct inmens geworden en me bekken al week enz. vandaar ook me buik.

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wow @aloha, moest even goed kijken maar nu zie ik het, kei mooi!

Hier nu ff op bed, vanmorgen gewerkt en vanavond can 6 tot half 12 weer, dus ff slapen nu!

14. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Aloha, Wauw wat super goed nieuws !! Wat fijn dat de echo goed was en alles er goed uit ziet ! Maar heerlijk genieten van dit goede nieuws...

Fietje, veel succes vanmiddag met de echo !! Hopelijk een mooi kloppend hartje !!

Hier nog steeds last van bruinverlies. Morgen weer echo, hopelijk zit alles nog goed daarbinnen. Ene moment meer bruinverlies als andere moment met afvegen. Zou toch eens een moment moeten zijn dat dit gaat stoppen :(.. Wordt er helaas nog steeds zo onzeker van, is iets wat je niet wilt zien in een zwangerschap.
    Genieten is er voor mij helaas nog niet bij...

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    thnx al!

summer ik snap je hoor.. maar er zijn echt mensen die de hele zwangerschap door bloeden. en het hartje klopte hou dat vast!
    Misschien heb je wel ergens een vleesboompje zitten waardoor je bloed.. zullen ze morgen vast wel even naar kijken. Het kan ook zijn dat je wat oud bloed heeel langzaam verliest wat nog restje is van de miskraam van augustus. komt vast goed meis, hartje is hartje! en bruin is nog altijd geen helderrood met stolsels ;) al snap ik je hoor! maar morgen word je vast stukken rustiger!!

16. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Mooi Aloha! Fijn dat je het zo goed kon zien.

Summer er was toch een hematoom gezien? Dat kan dan toch bloeden? Het komt vast goed!

17. vernon

vernon Niet meer actief

Zo, ik heb net even zorgverzekeringsonderzoek gedaan en ik stap over naar FBTO (heb nu CZ). Veeeeel betere dekking, nekplooimeting en pretecho krijg je vergoed als je de module 'gezinsplanning' erbij neemt en het is cheap!

18. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Aloha, wat fijn weer een goede echo, alleen gaan we nu niet meer gelijk op das wel jammer.

Inmiddels hebben vele al een echo gehad en moet ik nog 2 weken en 2 dagen wachten voor mijn eerste echo.

Vind het steeds spannender worden, en word ook emotioneler.

Gister op you tube filmpjes van echo's en de beste x factor audities gekeken, en bij ieder filmpje was het tranen tegenhouden haha.

Verder groeit mijn buikje sávonds ook al en ben nog steeds heel moe en met vlagen misselijk.

Mijn vriend en ik zitten allebei langdurig ziek thuis, dus wij hebben alle tijd van de wereld om ons samen voor te bereiden.

Iedereen die nog onderzoeken heeft s6 en ik lees de hele dag dit forum :)

19. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Wat zijn de kosten?

Even een tip bij FBTO. Je moet even lid worden van de vereniging eigen huis (kan ook zonder eigen huis), dat kost je geloof ik 30 euro per jaar, amar dan krijg je flinke korting op je zorgpremie.

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik heb het even uitgerekend en ik zou voor het lidmaatschap €24,30 per jaar betalen.

Ben ik niet lid van VEH dan zou een basis met gezin en tand bij de FBTO mij €113,25 kosten.
    Wanneer ik wel lid ben van de VEH dan kost ditzelfde pakket mij €111,60

Kan dus niet echt uit...

Deel Deze Pagina