Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

ik ben net ook lid geworden van de club :)

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    misschien weet iemand dit...

de pup hier wil continu op schoot sinds gister en gaat dan op mijn buik liggen slapen. heel lief natuurlijk maar een vriendin vertelde me net dat ik dat beter nu niet kan doen. want als me buik groter word en hij past er niet meer bij dan kunnen ze jalours worden op het kind... ik heb sterk het idee dat die beseft dat er iets gaande is in mij..

wat zouden jullie doen?

3. vernon

vernon Niet meer actief

Hondjes voelen dingen vaak wel aan, weet niet of ie dit ook aanvoelt?! Zou wel heel lief zijn :)

Leg hem op je benen, deed ik ook altijd, en nu heeft hij geleerd dat hij niet op mijn buik mag!

Zoooo.. boodschappen gedaan, sinaasappels geperst, vitaminen erin.. Nu ff pootjes strekken op de bank!

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    jij bent actief jeetje! ik zoek nog steeds de puf om uberhaubt was uit de wasmand in de wasmachine te gooien.. en de wasmand staat al gevuld vooooorrrrr de wasmachine kun je nagaan!

5. vernon

vernon Niet meer actief

actief hier of actief alsin bezig?? :p

6. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb me ook aangemeld voor het subforum, maar hoe kom ik daar gewoonlijk? Ik heb nu de link in dit topic gebruikt.

7. vernon

vernon Niet meer actief

Ik heb trouwens zo'n heerlijke kruik gekocht bij de Blokker! Een 2 liter kruik met zo'n schattige fleece hoes. Hopelijk helpt het tegen de zeeeeurende rugpijn in mijn onderrug!

8. vernon

vernon Niet meer actief

Ik heb 'm opgeslagen bij favorieten, maar volgens mij kom je er ook via 'gebruikersinstellingen'

9. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    jeej ik ben ook lid en heb me ff voorgesteld:D
    @MvM dat doen ze hier niet dus kan ook niet meedoen:p

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    als je op je eigen profiel kijkt zie je rechtsonderin de clubs waar je lid van bent ;)

enne ik had verwacht dat je mvm flessen netjes met de pakketservice elke week opstuurde haha

ik heb me eens laten vertellen dat nederland het enige land is wat urine inzamelt en de hele wereld daarmee voorzien word...

11. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hoi meiden,

Begin je bij jullie al iets te zien???
    Ik ben behoorlijk stevig van mezelf maar mijn buik gaat het al strak staan.... Wij zijn zwanger van ons 2de wondertje alleen nu moeten we nog een tijdje wachten op de echo!!

12. vernon

vernon Niet meer actief

Ik had altijd behoorlijk ondergewicht tot een maand of 4 geleden, sindsdien op een gezond maar minimum gewicht, en ik krijg echt een gek afdak! Er is een buikentopic van de Juli mama's roos!

13. vernon

vernon Niet meer actief

zie hier m'n afdak!

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Hay roos welkom!! Je staat nog niet op de lijst volgens mij he? Je kan je erbij opzetten en als je niet weet hoe het moet kun je even wanneer je uitgerekend bent. en wanneer je afspraken hebt staan als je ze al hebt.

Hier zie je al best wat, er is ookal een juli buikjes topic al paar dames hebben daar fotos geupload.

15. vernon

vernon Niet meer actief

*OEPS* zit een beetje in het verkeerde topic te posten hehe :D

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik heb trouwens vandaag een positiebroek aan gedaan haha ik hoef de deur niet uit en dacht waarom zo moeilijk met broek open lopen als ik ook positie heb liggen haha zit heeerlllijk!!

17. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier nog niet echt iets te zien van een buik, op het gebruikelijke vetrandje onder m'n navel van de eerste zwangerschap na dan ;)

18. vernon

vernon Niet meer actief

ik denk dat ik binnenkort een zuurkool vergiftiging heb :( :D

Het ENIGE wat helpt tegen de misselijkheid is een pan zuurkool aanzetten en het enige wat ik wegrkijg is zuurkool :D :D

OHHHH zuurkool ♥ het hele huis 'stinkt' er naar ohhh ♥

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hahahahahaha zuurkool stinkt!!!
    zo at ik de 1e keer spruiten! en o weeeeee als iemand een spruitje wou.... ;)

Deel Deze Pagina