Mooie heldere echo Aloha! Je moeder zou ook wel helemaal blij zijn geweest. Buitenkans natuurlijk omdat Alohaman niet meekon Hier gaan we gewoon ook weer een pretecho doen als ik ergens tegen de 30 weken aanloop. Dan mogen de ouders ook allemaal mee om even in mijn buikje te kijken. Maar goed, zo ver zijn we allemaal nog niet. Ik prijs me deze zwangerschap al heel gelukkig dat ik niet tot de 10 weken echo hoef te wachten om een kijkje nemen naar ons kleintje. Vorige heb ik in totaal 2 echo's gehad en een extra pretecho. Meer echo's vind ik wel erg leuk.
Wat zijn jullie allemaal al ver! Kom ik aan met mn 6 weken hahaha... ben jaloers!!! Die eerste weken mogen van mij wel snel voorbij gaan, die stomme onzekerheid vind ik maar niks! @ Vernon: Je bent mn nieuwe favoriete persoon! Hahaha! Waanzinnige band..!! Ken weinig mensen die ze kennen.. Heb vorig jaar op lowlands staan janken zo mooi, sneu he?! Ben een keer zwanger naar Lowlands geweest, toch lang zo leuk niet als andere jaren. Je wilt vroeg je tent in en ik trok de herrie en stank een stuk minder goed! Helaas! @SweetMarije: Pas maar op, als je eenmaal geweest bent.. ben je verkocht Het is dr al flink koud hoorde ik, maar als jullie nog leuke dingen gaan doen raad ik het Vikingmuseum aan! Zelfs mn dochter van 3 vond het leuk. Ook is Holmnkollen (ofzoiets) erg mooi als het helder is. Skischans op een van de hoogste bergen van de stad die je een magnifiek uitzicht geeft over Oslo! @Aloha: Fantastische echo meid, super..Ga zo door jij!! Lijkt me ook prettig dat ze je zo goed in de gaten houden! Heb net even een heerlijk dutje gedaan, knapt een mens van op! Voel me goed vandaag, niet echt misselijk en weer trek in normale dingen, schiet meteen in de stress.. Wat zal ik blij zijn als ik die eerste echo heb gehad! Trouwens, nog even stom.. Ik plas als een malle! :O Heb de eerste fles van MvM al vol, binnen 24 uur, hahaha.. volgens mij heb ik een extra kratje nodig!
Hahaha pffff zwanger naar lowlands.. Ik trek het normaal al een paar jaar niet meer, festivals, maar moet er nu helemaaaaaaal niet aan denken!
..en dan ben ik ook al 30, haha, ik ben een die hard! Maar het is nu afgelopen. Viel me de laatste keer flink tegen, het is wel leuk geweest met de festivals..
Ik ben nog niet zo ver hoor... met mijn 5+ weken! Ben nog nooit op lowlands geweest... elk jaar denk ik en nu ga ik eens kaarten regelen en op een 1 of andere manier komt het er niet van en gaat het toch weer onopgemerkt aan me voorbij. Misschien komt het omdat ik niet een echte concertganger ben. Ben dus nog nooit op een festival geweest (wel een aantal concerten hoor, zoals cranberries, white stripes in de hmh & verschillende klassieke concerten in het concertgebouw). Wie weet ga ik ooit nog eens... al heb ik wel een beetje het gevoel dat ik oud en bejaard aan het worden ben.
Aloha! Super! Gefeliciteerd Jaaaa!!! Zojuist hebben wij ook een hele mooie echo gezien! 7 weken en 4 dagen zwanger, precies wat we dachten. Mooi hartje en een minimensje! Wat een opluchting! Over 2 weken weer een echo (ik zal zo de lijst aanpassen) Blij blij blij blij! Liefs
gods ik kan nu al janken over wat ik allemaal aan festivals enz moet missen volgend seizoen! maar denk dat ik er toch een paar meepak als het lukt! wij gaan veel naar buitenlandse evenementen. denemarken zweden duitsland belgie en spanje zijn standaard elk jaar maar dat is allemaal van juni tot september.. ach we zien wel! Me moeder was al vaker meegeweest naar echos in vorige zwangerschappen dus was helemaal leuk voor der om eens een goede echo te zien. heel bijzonder! Had van der een echo fotolijstje gekregen van de prenetal, maak ik hem open.. is het gewoon wit plastic met aan de voorkant zilverfolie met krassen.. ding heeft nog niet eens een standaard.. en dat voor dat geld! die gaat dus terug! onzinnig! ik dacht altijd dat er in die lijstjes iets speciaal glas zat ofzo voor de verkleuring tegen te gaan.. maar het is zelfs geen glas wat voor de foto zit maar dun laagje plastic! troep!! tip dus aan iedereen! niet kopen!! Ik ben inmiddels weer thuis na een rit van 5 kwatier.. keek er zo tegenop bah zo moe vond het gewoon gevaarlijk te rijden maar in een opleving van fitheid snel in de auto gestapt en thuis weer opnieuw ingestort, ben echt zo moe en anders dan ooit.. hoop dat dat wel bijtrekt anders voer ik aankomende maanden niets meer uit!
Super om te horen fietje! Leuk zo'n echo... ik word vrolijk van het lezen van de verhalen over alle goede echo's
Fietje gefelciteerd super Fbto ik heb gebeld, maar je krijgt daar of 200 voor kraamzorg terug of 200 voor een ziekenhuisbevalling, dit weerhield mij Want ziekenhuisbevalling is eigen bijdrage 350 euro Heb nu zilverenkruis genomen, die vond ik met dat soort vergoedingen beter, en premie wel om te doen Ik dacht vanmorgen misselijkheid is weg, nou mooi niet. Heb vanaf 10 uur niet meer gegeten, voel me echt beroerd. Hoef niet te spugen gelukkig
Aloha en Fien: Super gefeliciteerd met jullie goede echo's! Carpediem: Dus 200 voor de ziekenhuisbevalling of 200 voor kraamzorg? Dus als je dan thuis bevalt hoef je qua kraamzorg nog maar 150 te betalen?
Heb trouwens mijn echofoto in ons album gezet van onze "club". Misschien een leuk idee voor wie dit ook leuk vindt om jullie echo's er ook bij te zetten?
vandaag ook het hartje gezien op de echo!!! zou eigenlijk geen echo krijgen maar omdat ik me zo zorgen maak deed ze het wel!!!zo lief!! was 1.4 cm 8.0 weken haha zooo blij
hetti ja super nog een goede echo Yummi, ik was in 2010 168 kwijt aan kraamzorg eigen bijdrage,voor 48 uur was dat. Ik kreeg het toen ook vergoed zag bij menzis Maar bij fbto heb je dus in totaal 200 of voor kraamzorg of die ziekenhuisbevalling Toen met Kim ben in ingeleid, dus werd het medisch, hoefde sowieso niet te betalen zelf. Maar wil nu weer in het zh Mijn vruchtwater bleek toen op te zijn, bij 40 en 6 weken. Ik voelde geen leven meer, gelijk zelfde dag ingeleid. Placenta was ook al helemaal verkalkt
@ Aloha, Ja het blijft gewoon wat onzeker allemaal. Hoop ook dat ik morgen een goede echo heb en ik dan wat geruster erop ben.. Vind het zo jammer dat ik nog niet kan genieten. Hopelijk veranderd dit gevoel snel.. Jaah Hettie en Fietje gefeliciteerd met jullie mooie echo's !! Nu lekker gaan genieten van dit goede nieuws !!
Hettie: Wat super! Gefeliciteerd! Carpediem: 168 valt mee, maar volgens mij zijn de tarieven nu wel hoger toch? Tenminste, 4 per uur komt dan geloof ik op meer dan 168? Alhoewel ik geen flauw idee heb hoeveel uren je af moet nemen. Is dat trouwens verplicht, kraamhulp? Ik wil thuis bevallen als alles goed gaat, maar als het niet goed gaat dan naar het ziekenhuis. Vk zei dat als het thuis niet goed gaat (om de een of andere reden, bijv. het niet vorderen van ontsluiting) dan krijg ik hupsakee een indicatie en kan ik alsnog "gratis" richting ziekenhuis
ik zit ook bij fbto. andere vergoedingen buiten de gezinsuitbreiding zijn ook erg goed in vergelijking met andere. en volgens mij is dat 200 euro kraamzorg of eigen keuze ziekenhuis behandeling normaal.. je krijgt ook een kraampakket. je krijgt niet extra kraamzorg uren, bij sommige maatschappijen krijg je die wel.. volgens mij is zelfs zwangerschapsyoga meeverzekerd. en voor lactatie 450 euro zoon pakket gedoe en of gesprek met deskunidge enz vergoed.