Wow, dat is apart zeg! Daar heb ik nog nooit van gehoord.... Maar ik geloof je meteen! Hier zijn ze overigens niet zo snel met medische indicatie... Ik heb hem nu wel, door omstandigheden, maar dat is natuurlijk anders.
Welkom en GEFELICITEERD met je zwangerschap! wat ik metéén zag, is dat onze kids uit dezelfde jaren komen en we nu beiden weer in juli bevallen, grappig Ik heb alleen 2 jongens
Hi! goede echo's, dat is fijn om te lezen!! gefeliciteerd dames! Hier de laatste dagen weinig energie, voel me verder wel goed maar erg moe. Merk dat ik ook niet echt kan genieten door de onzekerheid of het nou wel goed zit eigenlijk. Lees werk alles mee maar vind het, vooral via de telefoon want ik lig al lekker in bed, moeilijk om op iedereen te reageren. Hoop morgen met goed nieuws te komen. Voor de andere die morgen ook een afspraak hebben, succes!
Hier ook een rotbevalling de afgelopen keer, in het ziekenhuis. Er was NIEMAND die die dag beviel, behalve ik en telkens als ik op het knopje duwde, kwam er gewoon niemand... Ik ga het hele verhaal hier niet neer zetten, maar het was zo erg, dat ik een klacht heb ingediend...... Toch beval ik dit keer weer in het ziekenhuis, maar als alles goed is, wordt dit keer alles tot in de puntjes voorbereid etc. Heb een geweldige gyn.
Sas: Balen meid!! Denk aan je..!! Aloha& Mejosje: Nog meer festivalgangers, ha, leuk!! In 2013 met onze kindjes Fietje: Gefeliciteerd met je goede echo meid! Jeeej!! Yummy: Wat een horrorverhaal, schandálig!!! Wil je komende keer wel weer in het ziekenhuis bevallen of thuis? Schandalig trouwens, dat je vervolgens ook niks over je klacht hoort.. Ben even heel nieuwsgierig, maar waar was dat? SweetMummY: Gefeliciteerd en welkom! Poemi: Jij ook op zo'n nare tijd bevallen dus! Pff.. vond dat misschien wel het zwaarst, de nacht doorhalen! Ik beviel om 4 uur en ben ook niet meer gaan slapen..! Ik ben zelf in het ziekenhuis bevallen, met een medische indicatie. Toen ik 32 weken zwanger was ging ik voor controlle naar de VK en had een bloeddruk van 220/120.. ze schrok zich rot. Ben direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ben daar aan de medicijnen gezet en kwam toen onder controlle bij de gyn, erg jammer. Een week later ging het alsnog mis. Kreeg weeen.. heb een week in het ziekenhuis gelegen, weeenremmers, longrijpingsprikken, mn bed niet uit mogen om te plassen.. was echt heel naar. Ik hoop dat het deze keer beter gaat Ik ben verzekerd bij de Friesland. Omdat ik een laag inkomen heb, omdat mn vriend en ik nog niet samen wonen, kom ik in aanmerking voor een speciale collectieve verzekering. Heel gunstig.. Eigen bijdrage voor kraamzorg én ziekenhuis worden vergoed!
@ Yummy jeetje wat een fouten zeg!! Nu al voorkeur waar je wil gaan bevallen? Ben zelf eerste keer ziekenhuis bevallen en tweede keer thuis. Beide goede ervaring, voorkeur is toch thuis. Bleehhhh ben ontzettend misselijk, vooral 's avonds, hoewel het per dag toe lijkt te nemen... wat een rot gevoel!!
Super mummy: Lees net je berichtje, gezellig dat je er ook bent en uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap! Meandor: Wat goed dat dat zo geregeld is zeg! Ik ben trouwens bevallen in het JBZ in Den Bosch, ik geloof vestiging Carolus. Maar ik meen dat het nu 1 geheel is geworden? Weet het niet zeker. Het was in ieder geval in 2008. Cybi: Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik had dit vorige week en die week ervoor ook. Lees maar lekker mee vanuit bed! Je krijgt vanzelf weer wat meer energie! Incognito: Ja gek dat het zo verschilt qua medische indicatie. Ik heb echt nog nooit iemand ontmoet die zijn ziekenhuisbevalling zelf moest betalen geloof ik Iedereen kreeg altijd om de een of andere reden wel een medische indicatie. Sowieso zodra je pijnstilling krijgt geloof ik..
Ik weet nu echt nog niet waar ik wil bevallen. We zien het wel! Ik weet in ieder geval wel dat ik niet in de stad waar ik woon (hoofdstad van Drenthe) ga bevallen, mocht ik voor het ziekenhuis kiezen dan gaan we naar Groningen. Het ziekenhuis hier in de stad is echt enorm verouderd en je hebt niet eens je eigen wc op de verloskamers.. Lekker is dat! Mag je tijdens de weeën lekker de gang over richting het toilet.. De verloskundige vertelde bij de intake ook al dat zij mensen liever richting Groningen stuurt haha.
Goedenavond meiden! Pfff moest me net even door 15 pagina's worstelen Stelletje kletskouzen! De zwangerschapsdementie fase 1 heeft hier echt zijn intrede gedaan. Ben voor het eerst een afspraak met een cliënt vergeten (thuiskapster). Schaamde me echt kapot, ze belde me op of er iets mis was... Heb haar uitgelegd dat ik per ongeluk de verkeerde week heb ingekeken ofzo. Ben ook zo moe de afgelopen dagen, niet normaal meer. Dus helaas kan ik niet op jullie reageren, want ben het allemaal kwijt Welterusten meiden, hopelijk heb ik morgen meer puf!
@yummie jeetje wat een verhaal! en nog even terug te komen op je vraag eerder; kraamzorg is niet verplicht. vriendin van mij is van haar 1e kindje in engeland bevallen en was zo tevreden over het NIET hebben van kraamzorg, dat ze bij haar 2e (in nederland, overigens in assen in DAT ziekenhuis bevallen) er voor gekozen heeft o geen kraamzorg te nemen.
Goedemorgen allemaal! even 1 snelle vroege re @meandor: Ik ben juist geen festivalganger... maar zou het wel eens mee willen maken Qua muzieksmaak ben ik in de hoeken alternatief, 80's en klassiek en gewoon-hele-mooie-nummers te plaatsen . Hard rock mag aan mijn deur voorbij gaan... hoor ik geen schoonheid in. Tegenwoordig ben ik ook erg van de kinderliedjes
Goedemorgen! Ik was vanochtend ineens een kilo zwaarder dan eerder deze week terwijl ik niets raars gegeten heb. Huh? Haha. Nouja beter dan dat afvallen van de laatste weken.
@yummy wat een bevallingsverhaal trouwens! Hier in Amsterdam bevallen van mijn meisje... heb in het ziekenhuis wel alle hulp gekregen. Werd ongeveer moe van alle hulp die ze wilde geven terwijl het juist voor geen meter opschoot... het ontsluiten wel hoor, maar ze zakte niet verder en de persweeën waren ook matig. Nou ja, na meer dan 30 uur uitputtingslag met in totaal 2 uur matige persweeeen kon ik niet meer. Toen hebben ze me dus opengesneden.
Het zal nu vast beter zijn hoor! En wellicht was het bij mij gewoon echt domme pech. Mejosje: O jeetje, dat is ook niet niets! Ik heb mijn bevalling trouwens echt niet als "rampzalig" ervaren hoor, ik vond het alleen heel slecht hoe het rondom de bevalling ging.
Die bevallingsverhalen geven de burger moed, haha. Ik zie er eigenlijk helemaal niet tegenop. Zeker niet als ik zie waar mijn schoonfamilie in bevalt... Afspraken vandaag: 30 nov - MirandaV intake VK 30 nov - InCognito 2e echo 30 nov - Cybi 2e echo Succes dames!
Loth: ik zie er ook niet tegenop hoor. Het komt zoals het komt & de kleine zit er nu eenmaal en de kleine komt er ook heus wel uit welke weg het dan ook neemt.