Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Spinnekop wat rot zeg die onzekerheid maar niet de moed opgeven nog!

Carpediem vervelend dat je je zo ziek voelt meis.. maar ik hoorde dat het bij veel vrouwen na 12 weken een stuk minder word of zelfs verdwijnd.. hoop dat het bij jou ook zo is..

2. kimmi1988

kimmi1988 Actief lid

Jan 1, 2009
    112
    0
    0
    Fulltime mama van saphyra en marleen
    oosterhout
    ik ben 27juli uitgerekend

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    he spinnekop wat een naar nieuws..ik blijf toch nog even duimen tot de artsen het ook helemaal zeker weten. je zal niet de eerste zijn waarbij alles toch goed blijkt achteraf. knuff meis

carpediem je baas kan zeggen wat die wilt maar jij hebt rechten als zwangere en daar heeft hij zich aan te houden. hij kan wel een gesprek met je willen maar zwanger worden heb je niet in de hand en de baas al helemaal niet! als je je zo niet fit voelt heb je alle recht om thuis te blijven. bel anders het uwv eens op met dit verhaal hun gaan je betalen namelijk als je ziek bent enz. tijdens zwangerschap. avond en nachtdiensten mag je ten alle tijden weigeren nu.

@eten.. beenham mag gewoon volgens mij hoor.. gewone beenham mag toch ook.. uit de oven lekker mag dus ook gewoon zou niet weten waarom niet...
    maar mag feta? huh.. daarvan dacht ik juist van niet haha

4. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Jawel hoor, feta is gemaakt van gepasteuriseerde melk.

5. ose

ose Lid

Nov 27, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    @spinnekop jeetje zeg wat vervelend, sterkte!!

@carpediem, weet niet hoe groot het bedrijf is waar jij werkzaam bent. Ziek is ziek en een werkgever kan daar inderdaad een gesprek met je over hebben en je eventueel naar de bedrijfsarts sturen. Maar ze kunnen je in iedergeval niet verplichten te komen werken als je ziek bent. En je eventueel ontslaan tijdens je zwangerschap is al helemaal uit den boze. Op grond van meerdere ziekmeldingen kunnen ze normaal als je niet inverwachting bent je contract niet verlengen als je een tijdelijk contract hebt?

Met een vast dienstverband kan er al helemaal niks gedaan worden.

Laat je eigen er in iedergeval niet onzeker door maken! Werkgevers proberen je op deze manier alleen maar onder druk te zetten meis!

Ziek is ziek en als jij je niet oke voelt is het ook niet verantwoord om te gaan werken. (weet niet wat voor functie je hebt) maar bijvoorbeeld autorijden of lopen is dan niet verantwoord. Lees anders je CAO er even op na.

En geef je werkgever de groeten mee van de CAO :)

6. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

Jan 24, 2011
    881
    0
    16
    Jeeeeeeej morgen dus beenham whuhuuuuuuuu
    En de feta van apetina feta mag je iig gewoon hebben andere weet ik zo niet misschien dat t per merk verschilt!

Iedereen fijne avond ik ga zo naar huis en na t eten heeweeewweerlijk expeditie robinson kijken!!! Zo spannend!
    Ik gooi al m'n centjes op Sasha!!!

7. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

@Yummy: Hoeft niets te betekenen hoor. Ik heb met de vorige zwagnerschappen ook bloedverlies gehad rond dit termijn. het kan zijn dat je lichaam je menstruatiecyclus aan probeert te houden. Ik heb nu ook mimimaal bloedverlies, maar maak me er niet zo druk over omdat ik het herken van de 2 goede zwangerschappen.

@Spinnenkop. Wat een onzekerheid zul je hebben. Ik hoop voor je dat de volgende echo toch helemaal goed zal zijn. Kan het ook zijn dat de echoscopist (noem je dat zo??) geen hartje kon zien omdat het vruchtje ver naar achteren lag?

@Djonna: Wat verdrietig meid! dikke knuffel van hier.

NOu hebben jullie nog goede tips tegen de misselijkheid? Hier helpt het tot nu toe redelijk door de hele dag beejtes te eten en veel sparood te drinken... Hebebn jullie nog meer tips??

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik ben even niet geweest erg druk.. en ik moet zeggen dat ik ook best lastig vind om hier tussen te komen aangezien ik het idee heb dat er al een beetje zo n vast clubje is...

Wel nog goed nieuws: vandaag een kloppend hartje gezien :) ben wel wat korter zwanger namelijk 6,5 week, maar alles zag er goed uit :)

9. ose

ose Lid

Nov 27, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1589 ose, Dec 1, 2011
    Last edited: Dec 1, 2011
    Hoe komt het dat sommige van jullie al met 6 weken een echo hebben? Ik mag pas met 8 weken komen voor de eerste echo :(

10. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    @ Kleintje 88 gewoon posten hoor! Fijn dat je een goede echo hebt gehad!

@ Ose, het ligt een beetje aan je voorgeschiedenis en aan je vk wanneer je voor het eerst mag. Het is ook al vaker gezegd na 7 weken is beter, want dan zie je ook meteen een kloppend hartje, ook al word je een paar dagen teruggezet.

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    ieder verhaal is welkom... geen clubjesgevoel hier. We zitten allemaal in ongeveer dezelfde periode en we maken ongeveer hetzelfde mee, allemaal wat anders natuurlijk. Het is gewoon lekker om een plek te hebben waar je het even kan delen. En we lezen lekker mee... de een is alleen fanatieker dan een ander, ook geen probleem :)

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    kleintje88 gwoon posten hoor!! sommige zijn actiever dan andere en sommige zullen later pas actief worden en sommige zullen stoppen.. gewoon inspringen!
    wat fijn dat je een goede echo gehad hebt en het hartje hebt gezien!! gefeliciteeerd!!

iemand al iets van tamendon gehoord? die moest vanmiddag toch?

13. ose

ose Lid

Nov 27, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mejosje, vind het ook super fijn om hier te kletsen. vooral ook omdat niemand bij ons het nog week. We willen het pas na de 8 weken echo vertellen!!

T is heerlijk om er gewoon open over te kunnen kletsen:)

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik omdat ze dachten vorige week dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had dat was gelukkig biet maar de gyn wilde me nog een x zien om hopelijk een kloppend hartje te krijgen..
    Als je een mk hebt gehad mag je ook vaak eerder, heb ik ook gehad maar als dit niet tussendoor was gekomen dan had ik ook pas bij 8 weken mn eerste echo..
    Bij 6 weken is er ook nog maar weinig te zien, moet je ook net geluk hebben dat je dan een kloppend hartje hebt.. Bij 8 kab je al veel meer zien..

15. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    View attachment 203018

Hallo allemaal

Hier is ie dan!!!!!
    Het was een uitwendige echo, het beebje ligt verstopt vandaar dat he meten niet echt ging maar volgens de hartactie was ik een paar dagen verder.
    Volgens de meting 5 dagen terug maar hij lag gedeeltelijk verscholen.
    Wel een heel duidelijk hartje van 143 bpm :)

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    wat goed!!!!! en nu genieten en rustig worden he!!!

17. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey spinnekop

sterkte en ik hoop dat het toch nog goed komt

18. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja aloha dit geeft een hoop rust, thnx iedereen die zo meeleeft :)

19. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Fijn Tamendon

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    iemand DE tip tegen zware vermoeidheid..? ik merk dat ik elke dag meer moe en erger moe word.. vandaag een uur nadat ik wakker was alweer aan het gapen en verlangen naar me bed.. ik heb de hele dag op de bank gelegen met de laptop en wat filmpjes maar ben zooo moe word er ook chago van tegen me omgeving.. ik weet dat het erbij hoort.. maar heeft niemand een tip van oma ofzo?

Share This Page