Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ose

ose Lid

Nov 27, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tamedon, Geweldig meid!!! Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!

2. Liem

Liem Niet meer actief

Gefeliciteerd Tamendon!

Carpediem: Jij kan er toch niets aandoen dat je je zo beroerd voelt, moet ze daar ook niet lullig over gaan doen, en het moet wel verantwoord blijven op je werk.

Ik heb vandaag ook 2x mijn ontbijt eruit gegooid en de neiging gehad naar huis te gaan omdat ik zo duizelig en beroerd was, maar gelukkig zakte het na 12 uur wat meer weg. Maar je kan je echt ellendig voelen dan.

3. princess79

princess79 Bekend lid

Mar 17, 2011
    902
    68
    28
    Female
    Fijn tamedon dat je een mooie echo hebt en ook nog het hartje gehoord.
    Nu lekker van genieten!!

Hier nog 14 nachtjes slapen en dan ook echooooo :)

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Veel vitamientjes ;)
    Veel fruit etc. en genoeg rust pakken..

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    ja ik vind het moeilijk me over te geven aan het niks doen
    ik heb de luxe positie vanuit huis te werken en me eigen tijden in te delen maar momenteel kan ik me zelfs tot dat niet zetten.. voel me continu opgejaagd en onrustig met de ik moet wat doen drang als ik even rustig zit.. moet me daar aan leren overgeven.. maar hoe..
    fruit eet ik veel das naast brood en vlaai haha het enige wat lekker is momenteel ;)

hoe gaat het met jullie blaas trouwens? ik moest vanaf week 5 al meer plassen maar merk nu dat ik er snachts ook wakker van word en dat eerder nooit had.. al meer dit?
    en hoe gaat het met jullie buikjes?

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Aloha: De tip tegen vermoeidheid? Er gewoon aan toe geven! Echt dat is het enige wat bij mij helpt. O en af en toe even een frisse neus halen.

Tamendon: Gefeliciteerd met je mooie echo! Dat was die €30 zeker wel waard he? Laat je vader maar praten hoor, ik wil hem wel eens horen als hij zelf zwanger zou zijn en vol hormonen en onzekerheid zit..

Kleintje88: Gezellig mee komen kletsen hoor, wanneer je tijd en zin hebt natuurlijk. We zijn natuurlijk wel een beetje een groepje, maar bij dat groepje hoort iedereen die in juli 2012 uitgerekend is en gezellig mee wil kletsen!

Spinnekop: Wat een verdrietig nieuws :( Maar de hoop is nog niet helemaal vervlogen toch? Ik duim voor jullie!

Feta: Bijna alle kaas hier in Nederland wat in de winkels ligt mag je gewoon (aldus mijn vk), bij de kaasboer en in het buitenland moet je wel wat meer opletten..

Ose: Wanneer je een echo krijgt ligt inderdaad aan je voorgeschiedenis maar ook aan je verloskundige. Ik heb geen bijzondere voorgeschiedenis wat mk betreft en kreeg daarom met 8 weken en 5 dagen (later bleek 8 weken en 2 dagen) een echo. Best nog vroeg maar dat is omdat mijn verloskundige standaard bij de intake een echo doet. Helemaal super :D

Ik heb zelf het idee dat mijn blaas aan het klooien is? Moet sinds gisteren al steeds vaker plassen en heb steeds het gevoel dat ik super nodig "moet" maar dan komt er helemaal niet zoveel plas uit.
    Vanochtend wel echt een ENORME plas en dus ook een beetje roze bij het afvegen.
    Inmiddels geen roze meer gezien dus probeer het positief te bekijken, blijf het echter wel eng vinden :)

7. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook s'nachts 2 of 3 keer eruit en overdag ook veel vaker moeten plassen.

Mijn buik is wat opgezet maar nog niet echt noemenswaardig.

Moe ook wel de hele dag door.

En die €30 euro was het zeker waard

8. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik moet er al weken 's nachts een keer uit Aloha.

Ik heb besloten morgen de vk te bellen. Voor zwangerschapsdiabetes is het nog te vroeg en het zit me toch niet lekker. (Heb te veel gelezen op internet, stom!)Ik ga vragen wat mijn waarde was en of ik misschien dinsdag op de andere locatie al mag prikken. Scheelt weer 2 dagen onzekerheid!

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    kan suiker niet gewoon bij de huisarts assistent of apotheek zo geprikt worden??

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    ben wel benieuwd naar iedereen zijn buikjes.. tis best rustig in het buikjes topic haha
    voelen jullie je baarmoeder al? ik weet dat het bij mij extreem vroeg is om hem te voelen maar ben benieuwd of er toch ook andere hem al voelen...
    hier voel je hem echt met de dag meer echt heel vaag!!

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Tamendon gefeliciteerd met je goede echo, wat een geruststelling

Ik had de bedrijfsarts nog gebeld, en wat denken jullie dat die zei:

Je zal wel misselijk zijn van iets anders, en moeheid kan niet zo vroeg in zwangerschap.
    Ik zei dat ik me helemaal gammel voel, een beetje op.
    Ze zei nog te weinig hormonen met 7 weken om je beroerd te voelen.
    Wat een achterlijke zeg.
    Zal wel op gesprek moeten komen als ik er maandag weer ben, vanwege 5 x ziek zijn dit jaar.
    Een collega had nog gezegt tegen een vriendin die er ook werkt, hoe kan ze nou de hele dag misselijk zijn.

Pff ik snap dat gel.l niet hoor op dat werk.
    Heb trouwens een vast contract.

Voel me nog belabbert zeg, hele dag op bank gehangen, mijn moeder kwam nog vanmiddag op Kim te vermaken.
    Zo misselijk ook steeds

xxx

12. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Aloha: Ik zal eens even een live-buik-foto plaatsen (ga ik hem nu ff maken haha)

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

Jan 27, 2010
    3,024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @tamedon Fijn dat je echo goed was en dat je het hartje hebt gezien!!!

@spinnekop wat rot om zo in onzekerheid te zitten! Snel weer voor een echo? Ik duim voor je!

@yummy je hebt het vandaag al meer gehoord,maar het hoeft niets te beteken. Hopelijk is het morgen gewoon weer weg!

@iedereen die ziek is, ik kan er gelukkig niet over mee praten. Maar wat ik weet is vaker kleine beetjes eten, begin met iets te eten voordat je opstaat. En als het echt niet te houden is zijn er natuurlijk medicijnen tegen misselijkheid.

@vermoeidheid geef er idd aan toe, probeer overdag misschien een keer te gaanliggen. Ik heb dit vorige keer ook gehad, was echt heel erg. Rond de 12, 13 weken ging hetover!

@carpediem wat een onzin zeg!!! Dat slaat echt helemaal nergens op. Anders contact op laten nemen met je verloskundige ofzo alsze moeilijker gaan doen! Stomme mensen die alles weer beter weten! Geen vermoeidheid en niet misselijk kunnen zijn, kan hier echt boos om worden,altijdmaar moeilijk doen:x

@aloha mijn buik gaatnog wel ff duren, heb nog wat over van mezelf zeg maar...

Hier vandaag de hele dag weer opschool geweest. Nog tot februari en dan ben ik lekker klaar!!
    Nog twee weken en dan echo!!!

14. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Tadaa!

Hij is echt al reusachtig vergeleken met mijn eerste zwangerschap, toen had ik dit misschien met 22 weken ofzo :D

15. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow yummy wat een mooi bol buikje
    ik ben jaloers haha maar je bent ook al wat verder

echt mooi buikje :)

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

Jan 27, 2010
    3,024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @yummy owwww aaaaahhh dat is echt al een lief buikje!!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Tamedom Gefeliciteerd met je echo!!

@ Carpediem wat een rare bedrijfsarts zeg!! Hoe kan zij/hij dat nou zo beoordelen. De een heeft nou eenmaal sneller last van hormonen dan de ander.

@ Plassen: hier ook vaker, dan normaal...

@ Spinnekop vervelend die onzekerheid... Ik zal voor je duimen!

@ Vermoeidheid: probeer er idd aan toe te geven, ook 's avonds op tijd naar bed te gaan maar als ik dan in bed lig ben ik zo misselijk dat ik niet kan slapen.

@ Joyce wat fijn dat je geen last van misselijkheid enzo hebt!!

@ Hier druk dagje gehad. Vanmiddag met kids naar kdv voor sinterklaar. Zeer geslaagd. Vonden t beide super. Nu lekker met de beentjes ophoog op de bank. Zometeen tas ff klaar zetten. Morgen weer werken... worden een paar daagjes Den Haag... Schijnt daar een ware babyboom te zijn! Dus wel weer lange dagen, gezien het voor mij een uur heen en een uur terug is...

@ Yummy echt al kleine buikje ;)

18. ose

ose Lid

Nov 27, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    @carpediem, jeetje wat een rare bedrijfsarts zeg.

Misschien is het een idee als wij al onze misselijkheid en moeheid morgen ochtend naar deze man brengen en hem en fijne WERK dag toewensen :D

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Lijkt me een goed plan! ;)

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Carpediem: Wat een onwetend figuur zeg! Ik zou hem het nummer van mijn vk geven en vragen of hij ditzelfde ook even tegenover haar wil beweren.

Haha wat een lief buikje al he? Dit is sinds de laatste dagen, best grappig. Zonet ook even geshopt en een paar wijdere truien gekocht zodat ik hem een beetje kan verstoppen.

Tamendon: Ik weet zeker dat jouw buik straks ook zo mooi rond gaat worden hoor!

Share This Page