Hele slechte dag vandaag ben al hee de dag zo verschrikkelijk misselijk. Ben net naar huis gekomen van mijn werk was niet meer vol te houden.
@mejosje Jij was ook vroeg op zeg!! @danilo Wow heftig!! Ik hoop heel erg dat het allemaal goed mag gaan dit keer! Kan me voorstellen dat er van alles door je heen gaat, ookals je dalijk weer in die wachtkamer bent! @loth Wat fijn dat ze je heeft kunnen gerust stellen, en 6.5 vind ik niet hoog hoor. Volgens mij hanteren ze bij ons tot de 6.7. @sas oww spannend, hoe laat mag je? @qaloha oww boullion ja miss krijg je daar wel een opkikker van! @carpediem oww lekker pyama dagje!! En die vrouw is vast geen echt vrouw dan! Of idd leve lang vrijgezel zonder ooit aan kinderen te hebben gedacht! Hier vanmorge naar de pranatal geweest,twee positie broeken gehaald, oef watzit dat weer lekker dan zeg! En kinderkleding was in de uitverkoopdus voor N.nog wat broekjes gehaald.
@aloha, op het moment noodles gemaakt knap er behoorlijk van op! Hoop dat het een beetje zakt want achter me bureau was het niet te doen daarnet. Me bazin vond ook dat ik er nogal slecht uitzag (en bedankt) Ik las hier een paas paginas terug dat het juist goed is als je zo misselijk bent is dat echt zo of een fabeltje?
naja als je misselijk bent reageer je op hormonen.. dus het betekent dat er nog hormonen in je lijf zijn en das goed haha maar goed 1 op de 4 vrouwen reageert er niet op en voelt niks en dat kan ook nog steeds goed zijn en bij een issed abortion heb je ook hormonen dus klachtjes maar is het niet goed.. dus eigenlijk is er niks over te zeggen...en op den duur wen je ook aan hormonen dus kan het rustig woren.. niks van te zeggen dus! haha hier zijn korsten van brood ineens zuur.. beetje jammer want ik leefde dus op brood als stevig eten haha
Hmmm, we zullen ons erbij moeten neerleggen! De noodles zijn op dus misschien is dat nog een tip Lekker een middagje op de bank hangen heerlijk!! En natuurlijk de gezelligheid hier!!
weet iemand nog een leuk spelletje ergens online om de tijd te doden? ik waag het er nog niet op om druk in huis bezig te gaan nu ik me eindelijk iets fit voel dus nog even kalm doen.. maar verveel me!!
Geen idee aloha!! ben niet zo thuis in online gamen. Misschien kunnen we doen ik zie ik zie wat jij niet ziet
hahahahaha goede ik zat net te dagdromen over het voorjaar.. hoe heerlijk het weer dan is en dan met het ronde buikje waggelen en koude limonade drinken.. ooo ik verlang zo naar het voorjaar!! is de winter al voorbij?
Ja inderdaad lijkt me ook super! Ben benieuwd wanneer je iets gaat zien. Nu 6 weken en natuurlijk zie je ook niks (zou ook was vroeg zijn) In Januari gaan we naar Gran Canaria, zou dan 12 weken zijn ongeveer wat denk je zou ik voor die tijd moeten shoppen voor positie kleren?? Heb ook helemaal zin in volgend jaar om alles te gaan kopen voor de kleine ukkepuk
Jaaah aloha ik heb ook zoooo zin in de lente!! Ik heb altijd een beetje een winterdip! Zou het liefst een winterslaap doen! @ose oww lekker op vakantie!! Bij de eerste had ik pas positiekleding nodig rond 18 20 weken geloof ik. Maar je altijd vast iets kopen toch en meenemen!! Aah heerlijk zeg naar gran canarica, hoe lang gaan jullie?
@joyce, lekker 7 dagjes we gaan altijd ieder jaar op 2 januari een weekje weg met nog een ander stelletje. Zomaar lekker naar een 'massa' hotel all inclusive. Vorig jaar naar tenerife geweest en 29graden gehad de hele week!!! Heerlijk!!! Hopen dit jaar ook weer op zulk mooi weer!! Hoe zit dat eigenlijk als je zwanger bent, mag je dan in de volle zon liggen een hele dag? Krijgt de baby het dan niet te warm?
ooo heerlijk! ik wil ook mee!! maare je neemt gewoon flodderjurkjes mee die lekker meerekken altijd goed! en desnoods 1 positiespijkerbroek voor het geval dat.. zit nog lekker ook je mag niet in de zon. je kan pigment vlekken krijgen dan over je lichaam of een masker in je gezicht.. en dat wil je echt niet!! neem ook een lijstje mee met vertaal woorden van bv dingen die je niet mag eten enz.. Hier ook winterdip hoor.. ben in de zomer veel actiever lekker naar buiten in de zon zitten ( onder parasol straks haha) lekker koud drinken voetjes in het water op de camping bij me moeder dagjes weg naar gezellige terrasjes.. oooo wat mis ik de lente en zomer! vind kerst ook leuk hoor maar alleen met sneeuw en die sneeuw mag dan de weg niet vies en glad maken want dan voel ik me helemaal depri haha en dan zijn januari en februari vreselijke maanden zo grauw en donker! oooo ik wil zonnnnnn
owja @iedereen die mvm doet, Ik heb vandaag 8 flessen gekregen, weet iemand waarom?? Komen ze dan twee weken niet of verwachten ze dat ik heeeeeel veeeeel moet plassen??
@ joyce, ik heb dinsdag ochtend een afspraak met mvm! Ben benieuwd. Ik moet zelf de flesjes wegbrengen er is hier geen ophaalservice in de regio. @Aloha, dan kan ik net zo ged thuisblijven niet in de zon :x dat wist ik niet. Naja dan maar onder het parasolletje
Ja ga vroeg slapen en weer vroeg op... soms is het maar een uurtje en ga ik daarna weer tukken. Nu ben ik ook een goed boek aan het lezen, dus dat houdt me ook wel een beetje wakker Warmte: daar zie ik nou juist tegenop. Ow met een dikke buik de zomer in, pffff... niet om uit te houden. Ik hoop eigenlijk dat het tot de bevalling ongeveer de afgelopen zomer is en dan mag het in augustus als al onze kindjes er zijn, heerlijk van hitte golf naar hitte golf gaan (graadje of 23 met een briesje red ik nog wel hoor trouwens, dus dat mag ook nog wel)
Joyce het is zodat je elke dag een schone fles kan pakken. Voor als je misselijk wordt van die oude flessen Ik was trouwens vorige zw schap wel in de zon, nooit pigmentvlekken gehad. Maar gebeurd wel vaak he
@carpediem ik heb de afgelopen weken maar 4 flessen gehad. dus ik deed met 1 fles 2 dagen. Maar eigenlijk is dus de bedoeling dat je elke dag een nieuwe pakt?