zoo Mama is op de hoogte...Zag meteen mijn kans schoon bij binnekomst..Ze reageerde gelukkig positief. Mijn tante ook. Mijn stiefvader neutraal, maar dat boeite me echt geen flikker! Ik heb te veel gegeten, misselijk als resultaat, maar ook kapot...Heb vanacht 4 uur wakker gelegen. Heb nu zo'n vreselijke zin in slapen! Morgen sinterklaas op school, pfoei...Anders had ik me ziek gemeld. Allen, succes met pijn, ondfer en boven, zenuwen en onzekerheden.. Liefs!
Ik ben de laatste dagen ook snel geprikkeld, en ook wel eens depri, en nergens zin in. Weet niet hoe het komt, denk door moeheid ofzo, veel minder energie. Heb niks op me depri over te moeten voelen
Hoe gaat het verder met iedereen? Ik ben wel iets opgeknapt,vandaag voor het eerst niet zo misselijk meer. Sinterklaas gevierd bij schoonouders, leuk boxpakje voor de baby gekregen, kim leuk boekje, en wij ook veel dingetjes. Morgen weer werken xxx
Hier gaat alles goed. Wel last van moeheid/zwaar hoofd en continue trek in vanalles. Gisteren heel de dag door weeig gevoel maar gelukkig niet overgeven. Maar voor de rest op en top!
Nou, bij de eerste opmerking heb ik er niks over gezegd, nu zeg ik het wel. Wat bezielt sommige mensen om andere landgenoten zo af te kraken zeg? Ik woon in Limburg, ben hier geboren en getogen, spreek het Limburgs dialect, maar ook perfect ABN, beter zelfs dan menig andere landgenoot. Ben dat afgeven op andere mensen zo zat, dat slaat toch nergens op?
Lilage: Wat leuk dat je moeder en je tante zo leuk reageerden!!! Was natuurlijk leuker geweest als je stiefvader ook leuk had gereageerd, maar ach, alshet je niet uitmaakt, dan is dat natuurlijk ook niet erg
Owwww ik ben blij dqt ik niet de enige ben die zo'n rot humeur heeft!! Denk soms echt dat ik depressief word ofzo. Maar ik hoor dat meer het hebben dus dat stelt mij wel gerust! @carpediem wat leuk al een pakje voor de baby! @lilige tochleuk dat jemoeder zo positief reageerde! @aloha ik heb verder geen tips voor je, Ik hoor wel eens dat activia helpt. Werk in de ouderen zorg en daar zijn er veel die dat gebruiken. En ik heb het ook af en toe sneller benouwd,maar dat kan ook door kou komen.
Goede tip joyce! Die kleine flesjes bedoel je dan toch... Dat ongeveer hetzelfde als yakult zijnde spul....? Incog. Ik denk dat het meer ging om het inrationeel boos kunnen worden door hormonen.. door zulke stomme redenen als bv een dialect of woord... Maar Ik kan ook de context verkeerd begrepen hebben hoor.
Carpe Wat leuk zeg een boxpakje van de sint Ik krijg spontaan zin er een te kopen haha Princess Wat fijn dat je je over het algemeen goed voelt! Niet tegen het weeige gevoel en het zware hoofd gaan verzetten hoor. Dat deed Ik ook en toen werd het nog erger Ik geef me er nu gewoon aan over en merk dat het fan iets gedoseerder komt.
Ik weet niet of Ik morgenvroeg online ga zijn dus bij deze alvast alle dames morgen heeeeeel veeeel succes en plezier bij de echos! Zijn er veel morgen zeg!
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - Yummy (2e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Rosemarie86 (1e kindje) 14 juli - Danilo (2e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Meandor (2e kindje) 26 juli - Cybi (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 28 juli - Super Mummy (3e kindje) 30 juli - Susy Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo 16 nov - tamendon intake 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - mejosje gesprek gyn 21 nov - Incognito MvM 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 23 nov - mm7 2e echo 23 nov - Cybi 1e echo 23 nov - vlinder13 MvM 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 24 nov - Amse 1e echo 24 nov - Aloha 2e echo 24 nov - Poemi 2e echo 25 nov - Yummy intake VK + echo 25 nov - Red88 intake VK 28 nov - Poemi intake VK 28 nov - Meandor MvM 28 nov - Ameera 1e echo 29 nov - Aloha 3e echo 29 nov - fietje86 echo 30 nov - MirandaV intake VK 30 nov - InCognito 2e echo 30 nov - Cybi 2e echo 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 01 dec - Tamendon 1e echo pretechobureau 02 dec - Danilo 1e echo + intake gyn 02 dec - Kayke gyn 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 05 dec - Vlinder13 intake VK + 1e echo zkh 05 dec - Labrador Intake VK + 1e echo 05 dec - Pavera intake VK 05 dec - December 1e echo fert arts 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake VK 06 dec - Ameera Intake VK 07 dec - LittleOne80 intake VK 07 dec - sas27 1 echo zkh 07 dec - Nennie 1e echo 7wk 08 dec - Sassie81 1e echo 08 dec - Aloha 4e echo + gesprek gyn 08 dec - Tayaro intake Vk 08 dec - Loth nuchter prikken glucose 09 dec - Tayaro 1e echo 09 dec - Kaatje1985 1e echo 12 dec - Rosemarie86 intake VK +1e echo 12 dec - mejosje 2e echo gyn 13 dec - vernon tm echo 13 dec - Fietje86 intake VK 13 dec - Carpediem2010 1e echo 13 dec - meandor 1e echo 14 dec - MirandaV 1e echo 14 dec - Lilage 1e echo 14 dec - Nennie 2e echo + 8wk intake VK 14 dec - Loth 2e echo 14 dec - Meandor Intake VK 14 dec - Cybi 3e echo 14 dec - Grace79 Intake VK + 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Princess79 1e echo 15 dec - Carpediem2010 intake VK 15 dec - Nursie31 1e echo 16 dec - Joyce86 tm echo 19 dec - Wallie81 1e echo+intake 19 dec - susy echo 20 dec - mejosje tm echo 20 dec - sweetmarije tm echo 20 dec - susy intake vk 21 dec - Meandor 1e echo 21 dec - Yummy Controle VK 21 dec - Super Mummy intake VK 22 dec - InCognito 3e echo 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK 27 dec - vlinder13 2e echo VK 27 dec - Loth controle VK 09 jan - Joyce86 controle VK 31 jan - sweetmarije speciale hartecho afspraken vandaag 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 05 dec - Vlinder13 intake VK + 1e echo zkh 05 dec - Labrador Intake VK + 1e echo 05 dec - Pavera intake VK 05 dec - December 1e echo fert arts Lijst er maar even bijgehaald. Vandaag veel afspraken... succes allemaal en foto's graag
Incognito: het was niet zo slecht bedoelt denk ik hoor en al helemaal niet persoonlijk naar iemand toe... maar het is meer voor een buitenstaander, dus niet limbo, dat het echt niet te volgen is en net als Fries. Fries kan ik dan wel volgen, maar dat komt ook alleen maar omdat ik opgegroeid ben in Friesland. ik spreek het zelf niet. En persoonlijk vind ik het wel zorgelijk als iemand opschrijft dat iemand wel de plaatselijke "taal" spreekt, maar geen behoorlijk ABN. Wij hebben gister ook sinterklaas gevierd. De twee peuters, waaronder mijn eigen meisje, dansten om de pakjes heen. Zoooo mooi al die cadeautjes. Het liefst hadden ze ze allemaal direct ter plekke uitgepakt ze hebben dan ook wel iedereen geholpen.
Goedemorgen! Ik zit alweer achter mijn bureautje op mijn stage. Bleh, heb er zo geen zin meer in! Gelukkig kan het aftellen beginnen en zijn het nog maar een paar weekjes. Vandaag veel afspraken/echo's zie ik: veel succes allemaal! ABN/dialect: Ik vind het sowieso storend als mensen de Nederlandse taal niet goed beheersen, maar ik corrigeer mensen niet snel. Schoonfamilie heeft Brabants dialect en mijn eigen familie Gronings. Tijdens mijn studie (in Tilburg/Den Bosch) zat ik veelal met Limburgers in college (en ook veel docenten kwamen uit Limburg) en ondanks dat ik het soms wel echt frapant vond dat deze hoogopgeleide mensen geen ABN konden spreken vind ik het Groningse dialect vele malen erger om te horen. Hier gisteren ook sinterklaas gevierd. Heerlijk rustig met ons drietjes gegourmet en tijdens het gourmetten werd er dus heel hard geklopt. Zoon is ontzettend verwend en wij natuurlijk ook
Goedemorgen meiden, Hier ook alweer aan het werk. (zo jammer dat het weekend weer voorbij is) Alle meiden die vandaag een echo hebben Heel Veel Succes en geniet van jullie moment!!
Mejosje: O heerlijk. Ik begin om 07.30, dus ik sta rond kwart over 6 alweer naast mijn bed Zoon wordt vaak iets later wakker, maar ploft dan nog even lekker bij papa in bed tot een uur of half 8.
Goodmorning, om 3uur m'n echo dus laat daarna wel iets horen! Hopelijk kan ik positief nieuws brengen hier!!! Incognito wat ben ik blij dat je er iets van gezegt hebt!!! Gisteraaf was ik eea aan t terug lezen en ik dacht precies t zelfde!! Ik kom niet uit Limburg of de achterhoek maar kan me heeeeeel Goed voorstellen dat er hier dames zijn die daar evt wel vandaan komen en zich erg aangesproken voelen! En t zal niet persoonlijk bedoeld zijn maar t word wel gezegt! Vind dat ook echt niet netjes! Zat te twijfelen of ik t erop wilde zetten gister maar had eig ook geen zin in al t gezeur daar weer over maar ben blij dat iemand z'n mond open heeft gedaan!
@ vlinder en alle anderen die een echo hebben: Succes vandaag @bingo: Het kan ook zijn dat je last hebt vn lage bloeddruk. Kun je je oko erg naar van voelen... In dat geval moet je wat meer hartige dingen nemen. Hier ook iemand met zo'n vreselijk accent. Kom uit Twente en tja, of ik het nu leuk vind of niet...Het is algemeen bekend dat het niet mooi klinkt. Ik kan er alleen zo weinig aan veranderen. En het is geen reden om respectloos over mensen te praten. Vooral tijdens mijn studie werd mijn accent door anderen nagedaan....Eén advies; niet doen, want zo min mij het lukt om accentloos te spreken, lukt het jullie niet om het na te doen