Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Oh ja en Vernon; inderdaad koolzuur houdende dranken houd ik ook binnen.
    Sinds gisteren moet ik na elke maaltijd overgeven, zelfs na een kop thee of bouillon..
    Druiven, sinas, beschuit met vlokken blijven binnen..
    Zelfs als ik al thee ruik begin ik te kokhalzen.
    Had niet verwacht dat ik nog zo ziek zou worden, maar ik mag me aansluiten bij de kotsende zwangeren!

2. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Welkom Fietje.. leuk clubje he!? ;) Bah.. kots.. jugh.. Hoop voor iedereen dat het straks ook snel weer voorbij is!!!
    Wat lief trouwens van je vriend, echt super! Wat is het voor kinderwagen? Kan nooit kwaad toch, het is net wat je zegt, uiteindelijk ga je hem toch wel gebruiken! :D
    Ik ben op marktplaats ook voorzichtig aan het rondkijken.. Wil een bugaboo maar niet een nieuwe, is me veel te duur. Mocht ik een mooie deal tegenkomen dan koop ik m ook gewoon hoor!

3. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Het is een Maxi Cosi Mura 4 en een Maxi Cosi Cabrio. Helemaal zwart.
    Hij is ook 2e hands, maar ziet er nog erg goed uit! Helemaal blij :D:D
    Nu proberen broccoli te eten..
    Ben benieuwd!

Liefs

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    aaah wat lief!! een kinderwagen voor je bday!!
    ik kreeg een rompertje met i love mama en zwitsal parfum haha ben zo verslaafd aan die geur ineens ik was de hond al aan het insmeren met zwitsal olie hahahaha en nog wat andere dingentjes gehad hoor maar dit was toch wel zo lief! zie hem al staan in de prenetal met het rompertje en de zwitsal parfum haha

ik heb me hier nog niet in kinderwagens verdiept.. heb steeds in me hoofd dat ik ze toch live wil zien eerst enz.. februari 9 maanden beurs zit maar in me hoofd als ultieme test dag haha maar goed denk dat ik toch of in apeldoorn of in grou naar babypaleis of babydump ga om te kijken.. 9maanden beurs kan je volgens mij ook niet rustig testen haha

weet iemand trouwens hoe dat werkt met hm.. ik had vanmiddag een bestelling gedaan met kortingscodes ook.. maar wil nog wat bestellen maar nu pakt die die codes niet meer.. en het kan natuurlijk in 1 pakket ga geen 2 x verzendkosten betalen.. kan ik nog iets bijvoegen???

5. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Aloha, je kunt het gewoon toevoegen hoor.. je kan m net zolang bijvullen tot het daadwerkelijk verzonden wordt!

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    okee!! had me vorige bestelling al verwijderd en alles opnieuw erin gezet haha alleen 1 truitje was in xl niet meer dus dan maar in l genomen maar rest was er nog. ach als ik nog wat zie vd week voeg ik dat wel bij zien of dat kan haha

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedenavond

Hier nog 2 daagjes werken en ben echt gesloopt!! Wat ben ik moe!! Ook misselijkheid duidelijk aan wezig, zoals overdag als 's avonds... Ook steeds dizzy, zo'n vreemd gevoel!
    Nu lekker kids in bed en pizza in de oven, jummie!!

Heb zo'n onweerstaanbare trek in dingen met kaas... hahaha!

H&M idd leuke positiekleding voor koopje! Hier nog niet echt nodig, hoewel ik wel al 1 broek aangehad heb omdat die gewoon lekker zit... Ben benieuwd hoe snel het zichtbaar zal zijn

Goede echo's: Gefeliciteerd!! :D

Vernon: Ahhhh zo lief van je dinnetje!!

Kinderwagen voor je verjaardag leuk!! Wij zijn ook beetje aan t rondneuzen hihi!!

8. Pipi

Pipi Actief lid

Nov 4, 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder jij ook gefeliciteerd!! Veel plezier vanavond.

Sassie, wat balen dat je zo misselijk bent. Lijkt me heel zwaar.

Ga ook eens bij de Hennes kijken voor die positiekleding, klinkt goed!

9. vernon

vernon Niet meer actief

Waar is die 9 maanden beurs Aloha?

& weet iemand waarom je geen energie drankjes mag?

10. Pipi

Pipi Actief lid

Nov 4, 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    In energiedrankjes zit meestal heel veel caffeine, dus vandaar dat het wordt afgeraden.
    Maar sportdrankjes kunnen dus wel?

11. vernon

vernon Niet meer actief

Maar je mag ook 3 koffie, zit er dan zooooveel in? Ik drink bijv geen koffie meer (lust het ineens ECHT niet meer) en alleen maar caffeine vrije cola. Dan moet 1x per week ofzo zo'n drankje toch kunnen of is dat een kromme beredenering?

12. Nursie31

Nursie31 Actief lid

May 12, 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hee zo eindelijk klaar met de nachtdiensten. Wat voelde ik me beroerd. Nu lekker op de bank en zo kipkluifjes uit de oven eten met patat. Heb heel de dag al misselijk/weeïg gevoel maar wil wel blijven eten. Af en toe glaasje melk en een rennie helpt. De negen maanden beurs is in Amsterdam tegelijk met huishoudbeurs geloof ik. Ik ga er ook heen altijd leuk voor ideeën en gratis proefpakketjes. Ook gaan we de derde week van februari naar de love and marriage beurs omdat we in 2013 gaan trouwen ook in juli. Dus we hebben het druk.
    Hoop nog mooie echo foto s te zien vanavond.
    Ik kan niet wachten nog iets minder dan twee weken. Pfff ik wil het zo graag zien mijn kleine dreumis.
    Heb nog op h en m gekeken en ga wel wat bestellen denk ik heb een leuk jurkje gezien. Rond mijn buik kan ik niks strak hebben nu. Dus tijd om te shoppen. Bij prenental ook uitverkoop op kleren meiden.

13. Pipi

Pipi Actief lid

Nov 4, 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vernon, je maakt me nieuwsgierig. Ik zie tegenstrijdige berichten. Het voedingscentrum zegt dat er geen risico is bij max 3 drankjes per dag. Op wikipedia staat dat het in Belgie en Denemarken afgeraden wordt aan zwangeren! Vreemd.

Energiedrankjes | Voedingscentrum

Energiedrank - Wikipedia

14. vernon

vernon Niet meer actief

Hm haha dan weet ik het ook niet! Ik vind die krengen in elk geval zoooooo lekker :D

15. vernon

vernon Niet meer actief

Hm zoals ik het daar lees moet 1 blikje in de week makkelijk kunnen. Het gaat toch om de caffeine!

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

Jan 27, 2010
    3,024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Gefeliciteerd met de goede echo's!!!!

verder alles net wel gelezen, maar ben zoo moe dat ik het niet onthouden heb. Ga zo ook al op bed liggen dnek ik.

Fijne avond

17. Pipi

Pipi Actief lid

Nov 4, 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou me over 1 blikje in de week ook niet druk maken.

Als ik optel wat ik aan cola, drop en chips naar binnen werk in deze weken, dan is dat ook niet best...

18. vernon

vernon Niet meer actief

pfoe het is een goede dag qua vriendinnen.. eerst de ijs verrassing en nu zegt eentje

'wees maar BLIJ dat je van hem afbent, anders moest je voor 2 kinderen zorgen' (mbt mn ex)

en het erge is dat dit 100% waar is

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Wooooehoe! De Ben&Jerry's was hier bij de poiesz in de aanbieding: €1 per stuk!!
    Heb 3 bakken gekocht haha.

Lees straks even bij!

20. vernon

vernon Niet meer actief

@yummy;

1 EURO??!?!?!?! ik ken die winkel helemaal niet, nog nooit van gehoord. maarreh, assen toch? ;)

Share This Page