Voor iedereen die mij toevoegd op Facebook: Niemand weet het nog hoor, dus geen zwangerschapinhoudelijkeberichtjes
En voor mij ook! Gezellig met zn allen op facebook Kunnen we leuke cryptische status updates plaatsen
Mag ik geen paracetamol? In de bijsluiter staat in overleg met apotheker of huisarts. Onvoldoende onderzoek gedaan naar schade aan vrucht... Ik heb er al een op vanochtend. Wilde er nog een nemen, want heb barstende koppijn, maar dan mar laten staan?
Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef? Zwangerschap U kunt paracetamol in beperkte mate gebruiken. Dit betekent niet langer dan een week achtereen en niet meer dan vier tabletten (2 gram) per dag. Het wordt in die dosering al jarenlang gebruikt door zwangere vrouwen, zonder nadelige gevolgen voor het kind. Heeft u meer dan vier tabletten per dag nodig, overleg dan eerst met uw arts. Heeft u langdurig paracetamol nodig, bijvoorbeeld langer dan een week, overleg dan ook eerst met uw arts.
Paracetamol mag gewoon... al het andere NIET! Maar ga niet onnodig pijn lijden, dus lekker een paracetamolletje hoor
Ja paraceltamol kan gewoon, Ik heb ook nog geen idee of ik de boom wel op zet, staat zo gezellig en het opzetten is ook nog niet zo erg, maar dat aftuigen daar heb ik nu al geen zin aan haha @aloha leuk dat je ook een Angelsound heb besteld, ben benieuwd denk als het lukt je er veel plezier van hebt Hier is net MvM geweest, leuke vrouw en een mooi boek gekregen
Sas, en een mooi test?? Wat voor een boek heb je gekregen? Ik ben dol op cadeautjes voor mijn zwangerschap!
Vraagje.. Ik krijg morgen al mijn 3e echo. Krijg ik al die echo's wel vergoed? Dat ik niet ineens 3 rekeningen krijg Het zijn er zo veel!
Vernon; De verloskundige heeft bij mijn "extra" echo moeten vermelden dat ik bloedverlies had, omdat ik hem anders niet vergoed kreeg. Zo legde zij mij dit uit. Ik zou het gewoon even vragen aan je verloskundige! Een vriendin van me heeft 2 flinke rekeningen gekregen voor 2 extra echo's. Deze waren niet op medische indicaties, maar omdat zij zich zo ontzettend veel zorgen maakte! Veel plezier bij je echo morgen!!
Hallo meiden, Hier ook weer even een berichtje van mij.. Voor de dames met een mooie echo, gefeliciteerd !! Misselijkheid: Hoor dat er hier veel last van hebben, erg vervelend lijkt me dat.. Zijn er ook nog dames die hier helemaal geen last van hebben ? Ik heb namelijk geen last van misselijk zijn, moet alleen op tijd wat eten.. Hier intussen alweer heel wat meegemaakt.. Tijdens mijn nachtdienst afgelopen vrijdag kreeg ik ineens weer een hevige bloeding. Ook met kleine stolsels, maar geen krampen. Enorm geschrokken natuurlijk. Na mijn dienst op bed gegaan en daarna is de bloeding gestopt. Gelukkig was de echo helemaal goed, echt een opluchting op zo'n moment. Gister toch doorverwezen naar gyn voor uitgebreide echo. Er er blijkt een klein hematoom te zitten in mijn baarmoeder. Waarschijnlijk door de aanhechting en groei van de placenta. Het is dus even afwachten wat dit hematoom gaat doen. Hopelijk lost mijn lichaam dit zelf op en krijg ik niet opnieuw een bloeding. Het is dus even nog spannend.. Zit nu wel tijdelijk in de ziektewet en dat geeft me wel veel rust. Over 2 weken opnieuw echo bij de gyn.. Gelukkig groeit ons kleintje goed, blijft nog ff spannend en onzeker.
Zo summer dat is schrikken... maar gelukkig kon een goede echo het geheel doen kalmeren ook. Gelukkig leven we in een tijd dat dit kan. Ik kan me ook niet voorstellen om in een vroegere periode (mijn moeders tijd bv) zwanger te zijn. Een soort van Halleluja voor de echoscopisten
Jeetje Summer, dat is zeker schrikken! Fijn dat alles oke is met de baby! Maar het zal zeker een spannende tijd voor je zijn.. Zet 'm op meid!
Jeetje Summer wat schrikken. Hopelijk lost het zichzelf op en zul je er verder geen last van hebben. Kan een hematoom geen kwaad voor de vrucht? Ik ben ook helemaal niet misselijk. Alleen moe en wat pijnlijke borsten.
hee summer, leuk dat je er weer bent. Neem lekker je rust. Hopelijk verdwijnt dat haematoom. Weet niet meer wie, maar ik las een goede echo, gefeliciteerd! Die echofoto van mij is van erg slechte kwaliteit, dus heeft weinig zin die hierop te zetten. Vandaag op mijn werk verteld dat ik zwanger ben, superleuke reacties gekregen. Sommigen waren ook wel verbaasd dat ik het nu al zei. Maarja, mocht het mis gaan, volgens de verloskundige nu nog 3 procent kans, dan mogen ze het ook wel weten.
Summer jeetje dat zou idd wel schikken zijn... nou pak lekker je rust en hopelijk lost je lichaam het van zelf op @fietjes de test is idd mooi hihi alijd maar weer afwachten he, dat boek wat ik gekregen heb is de grote geboorte gids wel een leuk boek.