Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    YeeeaH Deel drie....!

En nu met z'n allen op naar het derde en laatste trimester!

Veel kletsplezier dames!

:):):)

2. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Jippie deel 3!! En ik ga foto's uploaden!

3. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    We gaan wel hard zeg, met zn allen! Maar wel erg gezellig! Idd, t 3e trimester breekt voor velen van ons al aan! Gaat hard!!!!

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    meld :D

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    en weer gevonden :)

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Aanwezig!

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Gevonden!

En in deel2 zag ik nog heel leuke foto's van een supergaaf boxkleed voorbijkomen, volgens mij Elegance? Mooi zeg!! Helemaal mijn smaak ook...jammer genoeg niet die van vriendje!
    Ikzelf ben niet creatief, maar mijn moeder wel gelukkig. Die zit ook continu te wachten tot ik weer opdracht geef om iets te maken hihi. Ze heeft nu een vestje en een mutsje gehaakt en is begonnen met slofjes maar die willen niet helemaal lukken. Verder heb ik al opdracht gegeven tot een boxkleed, gordijnen, hemeltje en een lampenkap hahahaha Ik zorg voor de materialen, en zij zorgt ervoor dat alles in bruikbare staat weer terugkomt. Ik zal zo eens foto's plaatsen van het mutsje en vestje. Heel schattig!

Hier vandaag weer werken. Ik begin anderhalf uur eerder ivm huisartsbezoeken van cliënten waarbij er iemand mee moet. Hopelijk lukt het ook om anderhalf uur eerder naar huis te gaan. Dat zou dan nl. betekenen dat ik gewoon thuis mee-eet en ook de kerstboom nog zou kunnen optuigen vanavond. Er staat nu een kale boom in huis...

Meeting lijkt me wel leuk, ik meet ook weleens met een ander forum en ondanks dat ik de eerste keer heeeeeeel spannend vond was het erg leuk! Op dat forum zitten veel meiden waarvan de relatie pas is uitgegaan toevallig en die gaan nu 2e kerstdag met zijn allen vieren, ook zo leuk initiatief! Ik woon in de buurt van Rotterdam. Als er eens een keer een meeting is die redelijk is aan te rijden en ik het niet al te druk heb dan kom ik ook hoor!

8. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Dit is de kast, en oeps er zijn nog meer kleertjes bijgekomen. Echt erg, iedereen geeft ook teveel :$

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

En hier de commode. Nu heb ik inmiddels ook mijn voedingskusen. En moet nog het één en ander opruimen. Ook moet mijn lamp nog een andere plek krijgen, en mijn tv opgehangen worden.

Ledikantje moet nog in elkaar gezet worden en een andere kast moet er nog uit. En dan alles een plek geven.

Zodra ik dat gedaan heb plaats ik ff een foto van mijn gehele baby/slaapkamer!

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stephanie
    Ziet er goed uit meid....

En tjeetje ben jij (en meerdere) al ver met de voorbereidingen zeg.....
    Voel me gelijk uhhhhh "opgejaagd"....

*shit, dalijk komt ie al, en heb ik nog niets klaaaaaaaaaarrrrrrrr*........ AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

zo moest er ff uit....
    nouja wou hier vandaag toch weer aan de slag....

ga gelijk pc maar uitzetten... :D

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh stephanie dat valt toch reuze mee met de kleertjes!
    heel verschil met de kast hier in ieder geval haha, die is echt overvol :D

eveline, fijn dat je dan ook eerder naar huis kunt. Een kale boom in huis staat natuurlijk niet zo gezellig :D

11. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    @over meeting gesproken...
    Een van mn nu beste vriendinnen ken ik via dit forum....
    januari 2009 mama... (eind december geboren)...
    na half jaar hadden we meeting, en ik mocht met haar meerijden (geen rijbewijs)...
    het klikte zo goed, dat we altijd contact zijn blijven houden... zo leuk dat onze dochters even oud zijn en nu echt samen spelen enzo...

(al heeft haar dochter meer oog voor mn oudste zoon ;))

iig nooit verwacht dat dit eruit zou komen.... het was ook niet zo dat we ECHT close waren op het forum ofzo...

je weet dus nooit wie je ontmoet... :)

nou ben weer weg...
    ff wat doen..:D

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    wowww Stephanie wat veel kleertjes! Ik zie er wel heel leuke dingen tussen hangen! Ik zal voordat ik wegga foto's maken van ons kamertje, en dan plaats ik ze vanavond even (ga over kwartier weg dus red ik niet meer!)

13. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ zebra ja nu ligt het allemaal nog gevouwen. Maar zijn alleen maar de maten 50 tm 68... Echt erg blijf maar kopen! Moet echt een stop op haha

14. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Haha dat is leeeeeukk!!

Ik woon in de buurt van Rotterdam, dus als er ooooit iets in de buurt is ben ik van de partij! ;)

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Beesie, tuurlijk, als we zo dichtbij elkaar wonen, is het wel leuk om nog eens af te spreken. Zeker in ons verlof ofzo. Hoeft ook niet per sé hier, we kunnen ook bij jou afspreken, of bij iemand anders in de buurt. Er was ook nog iemand uit Emmeloord volgens mij.

Elegance, wauw! Echt mooi, en gave kleuren ook!

Meetings, altijd een beetje spannend he? Ik ben blij dat ik straks Sjors ken haha, dan zijn we allebei niet meer helemaal vreemd in zo'n groep. We zullen vast eens meeten, beetje midden van het land. Met de andere mama's meeten we heel vaak, ik denk wel 4/5 keer per jaar, maar dan komt er vaak maar een klein groepje. In januari hebben we een hele grote meeting weer, precies in het midden van het land, en daar komt ook bijna iedereen dan. Echt super gezellig. Ik zal zo eens een foto zoeken van onze eerste baby meeting, was superleuk!

Steph, leuk hoor! En idd, ik denk ook meteen: waaah, ik heb echt nog niet genoeg gedaan! ;)

Heerlijk, zit hier helemaal te grijnzen, mijn dochter en man zijn samen piano aan het spelen. Hij speelt een nummer, en zij staat op haar stoeltje bij de hoge toetsen mee te pingelen en heel hard 'Twinkle Twinkle little star' er doorheen te zingen :D Heerlijk!

Oja, en de foto van de meeting van de aug mama's 2009, even zoeken. Hmmm, kan niet vinden, misschien een andere keer!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat leuk al die meetings , zelfs een baby-meeting lees ik :) haha
    dat zou persoonlijk niks voor mij zijn, maar wel erg leuk voor degene die dit zien zitten. Ook leuk voor de foto momenten :D

17. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey meiden! Ook ik ben weer van de partij!
    Mooie kast en commode Stefanie!
    Ook wij lopen achter zie ik wel! Komt doordat mn man nog steeds met zn enkel zit en ik ben ook sinds gister ziek blehh..
    Maar wij willen toch ook snel de peuterkamer van klaar hebben, hij zal ook moeten wennen aan zn nieuwe bedje..
    Kreeg het gister ook ineens op mn heupen want wat komt t nu toch ineens dichtbij!

18. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Zo alweer een deel 3 haha, wat gaat het hard ! En ja veel zijn ook al in het derde trimester aangekomen, Hier nog niet maar wel grappig :)

@Frenzy, Leuk idee een meeting :) En bedankt heb er heel veel zin in om te zwemmen!

@Gentle, Wat een leuk idee :) Erg leuk om nog meer meiden te ontmoeten :D

@Beesie,Sasjuh, Denk inderdaad dat wij met zn vieren het dichtst bij elkaar in de buurt wonen :) Lijkt me erg leuk om elkaar te ontmoeten en ook best spannend haha!
    Verder over de meeting, lijkt me super leuk om iedereen te ontmoeten maar wat wonen er veel in brabant zeg, dat is me wat te ver, maar als we een beetje een centrale plek uitzoeken lijkt het me erg leuk !

@Sasjuh, denk er maar is over na ;) lijkt me erg leuk !

@stuitligging, de nicht van mijn vriend is 2 maand geleden bevallen en haar dochter lag in stuit en is 5 min voor de bevalling gedraait haha, dat dat kan wist ik niet, maar blijkbaar dus wel. Hier in de familie voor zover ik weet niet gehad en ik weet sinds gisteravond dat onze kleine dwars ligt..voel voetjes aan de rechterkant en de handjes ( denk ik :p ) aan de linkerkant.

@Leske, Vervelend dat het nog niet over is, maar het is aan de beterende hand, dat is wel fijn ! Hoop dat het snel helemaal over is.

@Cerberus, wat leuk dat je je beste vriendin er aan over gehouden hebt ! Zo zie je maar hoe het kan lopen :)

@Elegance, Vervelend dat jij het ook hebt meegemaakt :( nu alles weer helemaal goed ? Wel heel toevallig zeg, ook 2 miskramen en toen alles goed ging ook geen contract verlengd..stom he hoe het kan lopen..Ik doe hard mijn best om lekker te genieten, en de kerst komt eraan en vind dat ook altijd super leuk dus dat gaat wel goedkomen ! Als de kerst voorbij is, komt het ook allemaal zo dichtbij dat ik dan waarschijnlijk al helemaal daar alleen maar mee bezig ben :D
    Wat een mooie foto's zeg ! Echt crea bea ;)

@Stephanie, Heel leuk en wat veel kleertjes !

Als ik zo kijk dan denk ik ook wel is, iedereen heeft al zoveel en oh zo leuk en ik kan dat nog niet :( Als we geluk hebben kunnen we de babykamer eind januari laten bezorgen...maar dan moeten alle spulletjes nog komen en tot zover is er geen geld voor tot februari..nu is dat nog wel op tijd maar vind het zo jammer want kan nu niks kopen terwijl er zoveel leuke dingen zijn en nu al wil genieten van al die leuke kleine kleertjes en het klaar maken van alles :( maar helaas het is niet anders..zolang het allemaal maar goed komt en de gezondheid van onze kleine is het belangrijkst :)

Heb echt op een blauwe wolk gezeten gisteravond ! Mn vriend heeft de kleine voor het eerst gevoeld en ik zelf ook vanaf de buitenkant, er stak van alles uit en hij was lekker druk !:D Echt super! Hebben jullie dat ook dat als je op de bank of iets dergelijks zit dat je dan wel wat schopjes voelt,maar zodra je gaat liggen hij/zij dan nog actiever word en dan alle uitsteeksels ziet ? :p

Hier een druk weekend voor de boeg, vanmiddag kamer voor de laatste keer sauzen,vanavond vrienden op visite, morgen middag kerst cadeaus voor de getrokken lootjes kopen, s avonds verjaardag en zondag visite van mn ouders :) allemaal erg leuk, maar geen enkele avond vrij voor ons zelf en dat al 3 weken. Net even gekeken en het eerste weekend dat we vrij zijn is pas 7 januari..pff maar ach zolang het maar leuk is :p

Zo een heel verhaal :p hoop niet dat ik iemand vergeten ben, ben van deel 2 overgegaan naar deel 3 en de helft alweer kwijt :p

19. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Leeeeuk een baby meeting!! :D Super grappig haha!

20. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Rot telefoon, was nog niet klaar maar kon niet verder typen...

Maar hebben jullie ook last van een opgejaagd gevoel? Heb echt t gevoel dat t kamertje nu af moet! En dan voel ik echt mn bloeddruk stijgen hihi..
    Dus ik hoop maar dat ik morgen een beetje opgeknapt ben want dan weet ik wat me te doen staat.. Bloos..
    Nou meiden ik wens jullie een fijne dag!

Deel Deze Pagina