Uitgerekend in de maand Juli

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door DvdH87, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Fijn dat je midweekje zo heerlijk is geweest.

Ik zit zelden in de zon.. Althans niet bewust. ;) goed smeren dat sowieso!

Minder voelen kan ook komen door steeds minder ruimte, maar ik begrijp je angst hoor! Als het dan weer lekker trapt s dat een geruststelling. Hier wordt de Angelsound aangeslingerd, zomaar maar ook als ik ongerust ben of hem een tijde niet voel :)

2. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    @ dikke voeten idd met de beentjes omhoog!

Ik probeer steeds met mn gezicht uit de zon te blijven en ik heb het ook erg snel te warm nu ik zwanger ben. s nachts wordt ik ook vaak helemaal bezweet wakker.
    En bij onrust gewoon even bellen hoor!

Hier heerlijk dagje gehad vandaag na het tuincentrum geweest en dochter lief heeft heerlijk de hele middag in de zandbak gespeeld. Echt genieten dat mooie weer!

3. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ytest heb inderdaad al geluisterd met de angelsound , klonk prima denk ik. Nog steeds rustig hopelijk vanavond of morgen even disco in mijn buik anders toch maar even bellen.

Was echt lekker weer he! Mijn zoontje heeft vandaag zelfs in een klein badje gespeeld hihi

4. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Ik ook :)

Bijgevoegde bestanden:

5. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

En heerlijke salade gemaakt:

Koude macaronie
    Rode , gele , groene paprika
    Bieslook
    Kleine stukjes kaas
    Kleine stukjes komkommer
    Kleine stukjes witte druif
    Kleine stukjes appel

Gememgd met een beetje mayo en aromat en daarover heen gedroogde bieslook en plakjes ei MMMMMMMMMMMMMM

Bijgevoegde bestanden:

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    En hoe is het vandaag??!

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zo! Mensen van t goeie leven!

Tilburg hè?! Had ik t maar geweten :p

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Haha lekker aan de chill daar.

Ik heb vannochtend de kleine goed gevoeld gelukkig ytest. Volgens mij is hij dus ook gewoon lekker aan het luieren in de warmte.
    Hij is wel gedraaid voelde hem ver aan de zijkant dus misschien vandaar.

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Gelukkig maar! Altijd eng dat soort momenten!

10. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    De bewegingen worden hier ook duidelijk anders. Groter maar trager? Kan me voorstellen dat het niet fijn is als je hem weinig voelt.

Tegen vocht vasthouden helpt ook veel water drinken. Klinkt een beetje krom, maar als je lichaam denkt dat je te weinig vocht hebt gaat het vasthouden. Als je meer water drinkt gaat het ook vanzelf meer vocht afstaan.

Hier weinig te melden. Alles gaat lekker z'n gangetje.

11. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Haha , zal maar niet zeggen dat ik vanochtend al een overheelijke cake heb gebakken:p

12. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Hier ook al lekker een cake gebakken. Maar zo eerst tomaten groente soep eten! Lekker gezond!

Gelukkig voel ik op het moment onze dochter ook erg goed. Maar van de week wel minder geweest.

We zouden morgen de commode van mijn oppaskindjes naar ons toe brengen want die hadden we gekregen maar nu het jongetje zo ziek is toch maar niet. Wel heel jammer maar nu op zoek naar een andere. Denken aan deze SUNDVIK Commode/ladekast, wit - wit - IKEA

Vandaag gaan kijken en ziet er goed uit alleen als je die plank uitklapt dan is hij heel diep en weet niet of dat dan praktisch is omdat je dan niet goed bij de lades kunt. ..

13. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier vandaag op kraamvisite geweest. en nu ben ik helemaal afgebrand

Hier ook een paar dagen de kleine wat minder gevoeld maar nu is hij weer zeer aanwezig.

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Vandaag goed geschrokken! Een teek bij m'n dochtertje uit dr huid gehaald. Het lijkt mee te vallen maar wel even in de gaten houden..

Ik mis nog een hoop mensen uit de lijst ;).. Achja zo blijft het lekker intiem :)

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zo geen zin in al die kraamvisite weer hier over de vloer :p

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Is het cake-bakken-tijd? :D

Mooie commode! Wel duur :)

17. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Haha zooo lekker cake , mijn schoonzusje was jarig en hield een bbq en had zon zin om iets te maken :) en salade die was zoo lwkker was binnen een mum van tijd op!

18. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Mmm klinkt goed een lekkere cake misschien ga ik die vandaag ook eens maken.;)

Hier slaap ik de laatste dagen echt slecht, kan helemaal niet lekker liggen last van maagzuur, heet en enge dromen:(
    In de avond weet ik ook niet meer hoe ik moet zitten en liggen.
    Hopelijk blijft dit niet tot aan de bevalling:(

Ytest: dat is schrikken zeg. Idd goed in de gaten houden mijn nichtje heeft er hele nare gevolgen van gehad een paar jaar later.

Hoe is het verder met iedereen? Ik mis er inderdaad ook een hoop uit de lijst:cool:

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik kom nou al niet meer omgedraaid! Althans kost flink wat kracht en doet zeer..

De beet gaan we goed in de gaten houden komende tijd!

20. mariska1989

12 feb 2014
    8
    0
    0
    In het weekend zijn we meestal druk aan het klussen. Lees dan wel alles, maar eigenlijk geen tijd om te reageren. Woensdag komen de meubels gelukkig, dus het einde is in zicht. Gelukkig dit weekend ook nog even tijd gehad om van het zonnetje te genieten en meteen verbrand in mijn gezicht :(

Ik slaap de laatste tijd ook erg slecht. Overdag moe en dan s avonds niet kunnen slapen.

Deel Deze Pagina