Uitgerekend in de maand Juli

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by DvdH87, May 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,123
    0
    0
    Noord-Brabant
    ytest succes morgen bij de echo

2. mariska1989

Feb 12, 2014
    8
    0
    0
    Mijn echo van gisteren was goed. Kindje had geen last van het strengetje, drukte het als ware aan de kant. Sta nu alleen nog onder controle van mijn verloskundige :D

Ytest succes vandaag met de echo.

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Bedankt dames, 11:30 moeten we.. Maar ik kan niet gelijk reageren hoe het was, komt later vandaag :)

4. Flipske

Flipske Fanatiek lid

Mar 25, 2011
    1,330
    0
    36
    overijssel
    Ik hoop dat de placenta mooi omhoog gekomen is Ytest. Een KS lijkt me niks (al weet je dan wel dat je niet overtijd gaat).

Hier erg druk en moe. Kom dus weinig aan reageren toe.

5. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Gelukkig is ie omhoog getrokken!! Zo blij!!

6. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Wat fijn Ytest!!

7. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Fijn om te horen!! , stelt je toch weer beetje meer gerust denk ik zo.

Ik moet dan 3 Juni voor een extra groeiecho ivm dat mijn bmi hoger is , heeft iemand hier ervaring mee? want zoals het er nu naar uitziet is het de laatste echo voor de bevalling.

Tot nu toe hebben ze helemaal geen enkele complicatie gezien of wat dan ook maar goed dat kan altijd nog he..

Ben alleen benieuwd wat ze bij zon laatste echo gaan doen , het is mijn eerste kindje namelijk

8. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    #228 Ytest, May 22, 2014
    Last edited: May 22, 2014
    Ik heb geen ervaring met een groeiecho zo laat. Wellicht dat de kans op een groeiachterstand van het kindje bij een moeder met een hoger BMI gemiddeld hoger ligt? Dat je die daarom krijgt?

Hier alleen een liggingsecho met 36 weken, om te kijken of spruit goed ligt.

9. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ja echt fijn! Hij kan dezelfde exit nemen als dochterlief :D

10. Flipske

Flipske Fanatiek lid

Mar 25, 2011
    1,330
    0
    36
    overijssel
    Volgens mij zijn ze bij een hoog BMI juist. SVG voor een kindje dat ook voorloopt in groei. Geen ervaring mee, maar ik denk dat het gewoon een controle is, ze willen je nier graag van een tienponder laten bevallen.

Ik ben aan het aftellen nog 16 dagen werken!

11. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Zie je, ik heb er geen verstand van :D

12. wondertje1985

Jan 28, 2011
    1,123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ytest wat fijn dat de placenta omhoog getrokken is.

Hier met 36 weken ook nog een liggings/groeiecho is standaard bij onze vk. Heb hem bij de andere 2 kids ook gehad.

Hier nog steeds geen naam en wordt er echt chagrijnig van.

13. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Ik heb de laatste tijd echt zo'n raar gevoel net boven je vagina dat er aan de binnenkant met een speltje ergens aan word gekieteld en dat is een enorm kietelend prikkelig gevoel...

Ook dat als ik iets doe en raak buiten adem dat ik voor mijn gevoel al loop te puffen voor de bevalling

Vanavond hadden we een voorlichtingsavond hier in het zoekwnhuis betreft de bevalling en kraamhotel etc. Best interesant alleen als je de meeste buiken ging vergelijken heb ik nog maar een bescheiden buikje haha

Heeft er ook iemand een zwangerschap gehad die je naar binnen droeg??

14. wondertje1985

Jan 28, 2011
    1,123
    0
    0
    Noord-Brabant
    He jammer dvdh ik wilde vanavond ook naar de voorlichtingsavond alleen manlief moest werken en alleen gaan had ik niet zo'n zin in anders was ik je waarschijnlijk tegen gekomen.

Wbt het naar binnen dragen dit is je eerste kindje toch? Bij onze dochter was mijn buik ook niet heel groot nu is hij veel groter

15. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Jammer , volgens mij is er geen meer voor Juli , maar je kreeg een rondleiding langs alle kamers , werd verteld over de bevalling , de pijnbestrijding en wat Terra haar/zijn rol erin is.

Ook een klein marktje , daar kreeg je koffie/thee en stonden 2 kraampjes met foldertjes en dat was het een beetje.

Jammer , maar ik zou ook niet alleen gaan anders waren we elkaar inderdaad tegengekomen gezellig.

Het is mijn eerste kindje klopt , Mischien heeft het dan daarmee te maken? Ik vind het niet erg hoor , want ik rommel nog lekker wat aan terwijl andere vrouwen niet veel meer kunnen ivm de buik ,
    Maar aan de andere kant tja , je wilt graag ook zon dikke toeter haha

16. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Mooie verloskamers tegenwoordig hè? Tweesteden toch? Ik had met de groene bladeren met die druppel geloof ik. Niets op aan te merken!

Heb je ook iets gehoord over toediening van pijnstilling? Ik wil heel graag een ruggenprik, bij voorbaat, alleen de vorige keer heb ik pas na 10 uur weeën om een medische indicatie gevraagd want wilde eigenlijk thuis bevallen. De VK belde hier thuis het ziekenhuis al op dat ik zou komen voor de ruggenprik dus de anesthesist was al op de hoogte zeg maar.

Nu ga ik gelijk naar t ziekenhuis, zonder indicatie, maar ik wil wel gelijk die prik :). Hoe zal dat gaan? De ontsluiting gaat misschien een stuk sneller.

17. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Begint te korten idd, lijkt me vreselijk om DE naam maar niet te vinden :( misschien helpt het om er minder mee bezig te zijn, niet zoeken, ineens kom je het tegen, of in je slaap..

18. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Hele mooie inderdaad , niks op aan te merken.
    Mijn voorkeur gaat uit naar een thuisbevalling en tot nu toe zijn er geen redenen dat dat niet zo zou kunnen zijn maar goed ik sluit niks uit.

Ja er is uitgebreid over een ruggenprik gepraat , alleen zou ik voor de zekerheid aan je VK vragen hoe of wat.

Ik heb geen idee hoe dat zal gaan , is wel spannend he als je niet weet hoe het gaat.

Ben echt benieuwd , wanneer was jij uitgeteld? Ikke de 18e
    En waar woon je ergens in Tilburg? Ikke Noord ,

gr

19. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Als je de naam niet kan vinden lijkt me heel frustrerend ,
    Ik moet zeggen dat wij voor onze meid toen ik wist dat ik zwanger was de naam meteen hadden , de naam komt uit een soap en ik zei tegen mijn vriend wat vind je hiervan.. ja leuk , lekker stoer , speels gewoon hollands..

Maar voor een jongen , daar kwamen wij absoluut niet uit , het internet afgestruind , ik vond Levi heel mooi , maar mijn vriend helaas niet , toen hadden we Guus , vond hij na 3 weken niet meer mooi dus ja , toen hebben we maar gezegd , we wachten de 20 weken echo wel af en dan zien we wel , wanneer ben je uitgerekend?

20. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ytest wat fijn dat de placenta weg is voor de uitgang!
    Hier lag hij er ook voor maar ook wegggg 😊

Naam, wij vinden het ook moeilijk de knoop door te hakken. Maar denk dat we er wel uit zijn haha.

Share This Page