Uitgerekend in de maand Juli

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by DvdH87, May 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Wolluk ;)

Ik zal het bij de volgende VK afspraak nog eens duidelijk aankaarten.

2. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    @ Naam oeh lijk me erg vervelend als je geen leuke kan vinden. Hopelijk komt er snel een mooie voorbij!

@ Volgens mij gaat de ontsluiting juist langzamer met een ruggenprik Ytest. Ik wil er nu ook zeker weer 1!

@ Groeiecho ik heb vanavond de eerste! Bij mijn dochtertje heb ik er meerdere gehad omdat ze 2 weken voor liep op groei.

Zijn er nog nieuwe afspraken voor de lijst?

3. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Jullie al kleertjes aan het wassen?
    Ik ben bezig de kast te vullen, zooo leuk 😄
    Heb zo goed als alles wel binnen ook, natuurlijk ook nog wel het 1 en ander van grote broer maar ook wel bijgekocht hoor hihi.
    Moet wel van andere dingen alles nog bij elkaar zoeken haha

En dingen als nieuwe temp meter en van die ditjes en datjes ga ik opnieuw kopen.

4. Flipske

Flipske Fanatiek lid

Mar 25, 2011
    1,330
    0
    36
    overijssel
    Nog geen naam hier. Ben er wel zo klaar mee, we zitten zo niet op 1 lijn... Ik heb nog 2 maanden maar als hij te vroeg komt net als zijn broer dan is t nog een ruime maand.

Ook nog niet aan t wassen. Eerst maar eens kijken wat we doen met de kamer van de oudste. Man wil een jungle kamer. Maar ik kan niks leuks vinden kwa behang. Ledikant lenen we van mijn ouders en er komt een tijdelijke kledingkast. Man wil zelf steigerhouten meubels maken, maar pas tijd in zijn vakantie na de geboorte.

Ik hou me maar voor dat het wel goed komt. En als ik er maar niet aan denk komt het ook allemaal wel op zijn pootjes terecht...

Goed dat ik het hier lees. Ik wil de kraamkamers ook nog een keertje bekijken met m'n moeder. Eens vragen bij de volgende keer vk wanneer dat ook alweer kan.

5. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Leuk is dat he ! Wij kregen begin Maart te horen dat we een dochter zouden krijgen en eind die maand hingen haar 2 kledingkasten vol met kleertjes , ja je leest het goed 2 kledingkasten , 1 grote en 1 kleinere ,
    Ik moet ook zeggen dat ik zelf in een kledingwinkel werkten vandaar haha , en veel via v en d , en marktplaats paar dingen en via sale van internet.. zoo verleidelijk haha!!

Zullen we allemaal fotos maken van de kledingkast? haha

6. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,123
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja die naam is gewoon echt frustrerend ben er ook al een aantal dagen niet mee bezig maar zelfs dat helpt niet.

tweesteden ziekenhuis ja die kamers zijn mooi ben er al 2 keer bevallen en nu de 3e keer ook hopelijk. daarna blijf ik nog 2 dagen in het kraamhotel heb ik bij de andere 2 ook gedaan en is me prima bevallen

ruggeprik die wilde ik bij de 2e ook maar dat ging zo snel dat helemaal niks meer mocht dus uiteindelijk zonder pijnstilling gedaan.

7. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Hier ook alle kleertjes en dingetjes al gewassen, kast is al ingericht. Nu alleen het bedje nog opmaken en wat accessoires neerzetten maar daar wacht ik nog mee omdat ik mijn dochtertje nog aankleed en verschoon op de commode.

Vanavond de groei echo gehad kleine man loopt keurig op schema hij wordt nu 1600 gram geschat. Hij lag ook al iets ingedaald dus klopt toch wat ik laatste dagen voel :)
    Nu over 2 weken weer op controle dan gaan we de bevalling bespreken!

8. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Bubblybaby - 1ste - jongen - 5 juli
    MamalovesJ - 2de - verassing - 7 Juli
    Igone - 1ste - verrassing - 11 juli
    twoboys - 3de - meisje - 16 juli
    wondertje1985 - 3de - verassing - 16 juli
    DvdH87 - 1ste- meisje - 18 juli
    Sab1988 - 2de- jongen - 20 juli
    Danielle2911 - 2de - jongen - 21 juli
    Ytest - 2de - jongen - 23 juli
    MadeInUSA - 2de - jongen - 24 juli
    Flipske - 2de - jongen - 25 juli
    Happymo - 1ste - verrassing - 27 juli
    Marjolinos - 1ste - meisje - 29 juli
    Mariska1989 - 1ste - verrassing - 29 juli
    Maani - 1e - jongen - 29 juli
    Ukkie89 - 2de - jongen - 30 juli
    dido84 - 3de - jongen - 30 juli

------- *** Ledenstop ***-------

5x verrassing 9x jongen 3x meisje

Afspraken:

02 juni Ukkie 89 controle VK
    03 juni DvdH87 Extra Groei echo

9. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Ik voel een soort kietelend drukkend gevoel net boven mijn vagina , niet dat ik dat kietelend en drukkend als vervelend ervaar , maar af en toe dan vraag ik mezelf af wat dat is.

Morgen hebben we 2 verjaardagen , hopelijk hou ik ze beide vol en dan zondag heerlijk met mijn aanstaande man genieten van onze tuin zie hieronder de foto´s en als het lekker weer is heerlijk in de tuin badderen hihi

Attached Files:

10. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

...

Attached Files:

11. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Heerlijk zeg! mooie tuin!

Dat voel ik ook dat zijn de handjes van de kleine ;)

12. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Gezellige tuin hoor!
    Wij zijn paar maanden terug verhuisd, hebben ook echt heerlijke grote tuin nu!

Hier ook wel eens dat rare gevoel.
    Uk zit ook vaak op me blaas trouwens. Dan blijf ik naar de wc lopen hihi.

13. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Ja he , heerlijk tuintje! Ik had tegen mijn aanstaande man gezegt ( Ik ga 2 Juni trouwen ) dat hij dat maar even gereed voor mij moest maken als ik dalijk lekker in de tuin wou gaan zitten , en dat heeft hij gedaan , lief he! ( Ondanks hij 5 dagen de wekker om 05.00 gaat en pas tegen 19.00 thuis is ) ,

Maar oke , dat is de kleine dus , zo'n vermoeden had ik wel maar kon het gevoel helemaal niet plaatsen , En nu heb ik sinds 2 dagen zo'n last van mijn rug! , Of dat komt door de baby denk het wel hoor , maar ik heb altijd rugpijn...

Toch maar voor de zekerheid aankaarten bij de VK , ben zo benieuwd naar mijn meisje! Ik tel zo naar haar uit ,

Ik heb trouwens foto's bijgedaan van haar kledingkastjes haha
    ( Uhm uhm ) moet zeggen dat ik wel wat 2dehands heb maar ook veel uit de uitverkoop en van mijn werk waar ik heb gewerkt haha

Attached Files:

14. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Mijn camera op mijn telefoon werkt niet zo goed jammer genoeg,

hier nog 2 haha

Attached Files:

15. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Das de moeite die kledingkasten! Welke maten heb je er allemaal inhangen?

Oeh 2juni dat is al bijna!!
    Hoe gaan jullie de dag invullen?

16. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Alles , van maat 50 t/m 74 haha , als je broekjes en leuke shirtjes tegenkomt van 1 of 2 euro soms 5 ja dan ben je gek als je ze laat liggen in mijn ogen ;)

Wij trouwen Maandag 2 Juni op Tilburg gemeentehuis en dan worden we meegenomen naar Son en Breugel ( naar mijn ouders thuis ) en dan hebben ze daar een daginvulling voor ons gemaakt ,

Ben heeeel erg benieuwd hihi

17. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Leuk hoor! Spannend!
    Mooie jurk gevonden enzo?

Scheelt dat je alles er al in hebt hangen. Ik dus enkel maat 50/56. Heb helaas weinig ruimte ook in het kamertje omdat ik onze zoon nog te jong vind naar de zolder te gaan. Maar om een idee te geven heb ik wel fotootje 😊

Attached Files:

18. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ligt alles nog in dozen. Moet de kast van ons zoontje even anders in richten zodat van beide jongens daar de kleding in kan liggen. Die gaan straks samen op een kamer.

dvdh87 spannend hoor en 2 juni is idd al bijna.

Morgen vieren we de verjaardag van manlief en ik ben nu al zo moe hoop dat ik het morgen een beetje volhoudt.

19. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Heerlijk om te zien al die baby kleertjes! Ik kijk echt uit naar de bevalling:D

Hier rustig dagje vandaag zit lekker buiten in de schaduw dochterlief ligt lekker op bed.
    Gister een beetje teveel gedaan dochtertje van mijn zus was er de hele dag en s avonds hebben we met z'n alle gegourmet. Daarna alleen last van harde buiken en vreselijke pijn in mijn liezen ben toen maar op de bank gaan liggen anders was het echt niet uit te houden. Gelukkig was het vanmorgen weer over:)

@ wondertje gefeliciteerd met je man! En succes vandaag!
    @ Dvdh wat leuk dat jullie gaan trouwen dat is al snel 2 juni!

20. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Rustig dagje is ook lekker , ik heb mezelf erbij neergelegd dat ik een dagje rustig aan moet doen , ( Ik ga het proberen uit te leggen ) midden van mijn borsten maar dan onder mijn borsten zelf snappen jullie me ? Haha ,

Ik heb net heerlijk liggen slapen op de bank , vanmorgen lekker met mijn aanstaande ( O wat klinkt dat leuk ) aan de tafel ontbeten ( Warme broodjes , eieren , glaasje verse jus ) en rond een uurtje of 6 gaan we bbq aanmaken als het weer het toelaat.

Ik kan ook zeker niet wachten tot ik mag en kan gaan bevallen ! :)
    Lijkt me écht zo bijzonder , 54 dagen tot ik uitgerekend ben hihi/

Hebben jullie veel kleertjes maat 50/56 ?

En inderdaad 2 Juni dat is morgen over 1 week haha , wij trouwen lekker op een maandag , en dan de dagbrengen we door bij mijn ouders met beide gezinnen , mijn ouders hebben vanalles geregeld dus ik laat het lekker op me afkomen.

xx

Share This Page