Uitgerekend in de maand Juli

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by DvdH87, May 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

En daarbij heb ik ook sinds 2/3 dagen het gevoel alsof ik ongesteld moet worden maar het zet niet door , herkenbaar? Wat was/is het?

2. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Kan van het indalen zijn dvdh of al wat lichte voor weeën.

Gezellig toch om de dag lekker met je naaste familie te vieren. Hopen op een beetje mooi weer ;)

Ik heb aardig wat in 50/56 hopelijk kan die het wel allemaal een keer aan;) en groeit hij niet zo hard als ons dochtertje:p

Pff merk echt dat de laatste loodjes zijn ingegaan hoor veel last van m'n liezen slaap echt slecht ben de hele dag moe moet me echt vooruit slepen. Hopelijk krijg ik nog een beetje nesteldrang binnenkort:)

3. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Oke , maar mischien rare vraag waarom heb ik dan geen pijn of moet ik puffen? ,
    Dit is mijn 1e zwangerschap en weet helaas niet nog niet wat er allemaal komen gaat.

En ja idd rond de 30e week begin je het te merken dat het de laatste loodjes zijn , vooral slapen haha! ,Erg he! Ik lig zowat heel de dag op bed of op de bank , af en toe doe ik wel wat want tja het huishouden moet ook doordraaien , maar vooral nu ben ik goed in orders uitdelen.

Van maat 50/56 heb je daar veel van nodig? Ik heb enkele shirtjes , jasjes en 2 broekjes en paar legginkjes , Anders ga ik die maat namelijk ff bijhalen denk ik zo.

4. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo gister overleefd al ben ik nu al wel afgebrand en mag vanavond weer tot 22.45 werken. Nog 3 weekjes en dan ook eindelijk verlof

ik heb in maat 50/56 niet superveel ik denk een pakje of 10 en nog wat losse shirts. en een stuk of 15 rompers met korte mouw en zonder mouw.

hier ook al af en toe last van voorweeën had gehoopt dat het deze keer weg bleef maar helaas

5. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Hoe dat precies bij indalen werkt durf ik niet te zeggen dvdh mijn dochtertje is nooit ingedaald. Bij voor weeën hoef je niet te puffen omdat het nog geen echte weeën zijn alleen wat voorwerk zodra je een echte wee krijg twijfel je niet meer:p

Zou 50/56 niet teveel kopen meestal zijn ze daar zo uit.

Ja ben echt vreselijk moe en nergens geen energie voor:) Ben ook behoorlijk snel chagrijnig laatste dagen;) En heb het zo vreselijk warm steeds pfff helemaal s nachts.

Gelukkig dat je het overleefd heb wondertje en nog even volhouden tot je verlof je kunt wel aftellen nu!

6. Flipske

Flipske Fanatiek lid

Mar 25, 2011
    1,330
    0
    36
    overijssel
    Puffen is sowieso iets wat jezelf initieert en niet eens zo zeer iets dat je lichaam aangeeft ivm de bevalling. Heb je een cursus gedaan? Want puffen doe je eigenlijk op het moment dat je persweeen hebt en je niet mag persen. Door je snelle oppervlakkige ademhaling kan je middenrif geen steun geven voor de uitdrijving.

Als het pijnloos is en af en toe zou ik mee geen zorgen maken. Kan zijn dat het kindje tegen bepaalde zenuwen en organen duwt waardoor je een onprettig gevoel krijgt of dat hij aan het indalen is. Maar dat is mijn gevoel, als jij hier onzeker van wordt kan je altijd de vk bellen.

Wij hebben een keuze gemaakt mbt behang, nu maar hopen dat de bestelling is doorgekomen want er was zaterdag bij de praxis niemand die kon bestellen. Dus ze hebben het genoteerd...

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik ga strakjes even teruglezen.

Vandaag m'n dag niet, super moe en alles doet zeer. Bovendien vanochtend ter controle voor die darminfectie bloed moeten prikken en de waarden zijn niet verder meer gedaald, dus het zit er nog, over 2 weken weer terug.. :(

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Oei wat houdt dat in ytest?

Ik heb wel redelijk veel 56. Eigenlijk alles op de foto op een paar maat 50 dingen na.
    Mijn zoontje was groot dus verwacht nu ook geen mini.

Vannochtend controle gehad en weer goedgekeurd. Wel ff suikertest doen maar kan gelukkig thuis 😊
    Volgende afspraak 12 juni.

Oeh vermoeidheid en slecht slapen herken ik ook. Vooral slecht slapen blegh. Ook hier harde buiken regelmatig sinds paar dagen.
    Nog 8 weekjes! Gek he!

9. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Gelukkig dat alles weer goed was Sab. Waarom moet je een suiker test doen?

Ytest wat heeft dat nu voor gevolgen dat de infectie nog niet weg is?

10. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    @ indalen/indalingsweeen. Deze zijn uiteraard lang niet zo heftig als bevallingsweeen. Het kan inderdaad voelen als een aankomende menstruatie, of een drukkend gevoel op je kruis zeg maar, om het netjes te houden.

Desalniettemin moet ik er af en toe echt wel even voor gaan zitten en een keer goed zuchten ;) sowieso wordt het zwaarder zeker als ik met die kleine in de weer ben geweest. Of de trap op..

@ bloed.. Ze konden me niet vertellen waar het vandaan komt, alleen dat de ontsteking/infectie niet verder gezakt is :(.. Of ik vaak Chinees eet.. Nee, of ik veel bbq.. Jazeker! :p maar zorg altijd dat m'n vlees goed door is, ik begrijp echt niet waar het dan vandaan komt en ga de gekste dingen bedenken.. Misschien tijdens zwangerschap overgevoelig voor Milk & Fruit?
    Ook al de frituurpan verschoond en ververst maar dat leek de dokter sterk dus ja ik kan niet veel doen dan hopen dat het over 2 weken alsnog gezakt is..

11. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Dank je wel voor alle tips , Ben benieuwd hoe ik alles ga ervaren.
    Ik heb dan echt er een beetje 'last' van dat ze aan het indalen is , Maar gelukkig is dat dan normaal rond deze tijd.

Gaat snel vanaf de 30 weken he , ik ben bijna 34 weken weer , tjuu nu wordt het echt spannend , Volgende week Maandag gaan we trouwen en Dinsdag hebben we weer een groei echo en afspraak voor het bevallingsplan , volgende week zet ik ook alvast mijn noodtas klaar , en komen ze de bedklossen afleveren ,

Alleen moet je bed aan 3 kanten open zijn staat in zon foldertje alleen die van ons is alleen aan de zijkant open , iemand hier ook ervaring mee? heb een foto erbij gedaan van ons bed,

Attached Files:

12. wondertje1985

Jan 28, 2011
    1,123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als je thuis wil bevallen dvdh87 moet het bed idd aan 3 kanten open zijn. Ik zou het even overleggen met je vk maar als ik het op het plaatje zie mag je in dat bed niet thuis bevallen omdat ze er dan niet goed bij kunnen.

Hier vandaag heel veel opgeruimd en ben nu echt afgebrand.

Morgen weer controle bij vk hoop dat uk is gedraaid

13. wondertje1985

Jan 28, 2011
    1,123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ytest hopelijk is over 2 weken je bloed wel gewoon goed

14. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ukkie, omdat mijn zoontje 4230 was bij 39,1 wk 😊 maar verwacht geen gekke dingen hoor.

Dvh geen idee met je bed. Inderdaad even navragen 😊

15. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Zo over indalen gesproken, ik heb vanacht rond de 2 uur geslapen! Hij was zo aan het wringen en doen en alles deed/doet echt zeer, bij het omdraaien deed m'n kruis zeer!!

Kijk net in de spiegel en je ziet afgelopen dagen die buik gewoon zakken ;)

16. DvdH87

DvdH87 Niet meer actief

Oké , dan heb je zeker een kort nachtje achter de rug :( ,
    Bedoel je met alles doet pijn dat het lijkt alsof hij je van binnen heeft geschopt overal?

Mijn dochtertje houd van voetbal denk ik zo in mijn buik... sodeju! Vooral vanaf 21.30 en dan s'nachts en dan als ik wakker word of wakker ben en mijn vriend moet eruit om te gaan werken om 05.15 dus ja...

En hoe is het met alle andere dames hier?

17. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Hier is tie ook steeds bezig met indalen maar hij schiet steeds weer terug:( Gisteren dacht ik echt nu zit tie vast mn buik was gezakt en kon niet meer normaal zitten en op bed had ik echt het gevoel dat tie eruit kwam:) En nu vanochtend is mn buik weer omhoog en is het gevoel weg:( Wordt er een beetje moedeloos van is al 2 weken zo.

Vandaag de babykamer ingericht :D Binnenkort maar eens aan de vlucht tas beginnen.

Ytest wat apart zeg dat ze niet weten waar het vandaan komt hopelijk is het binnenkort weg!

18. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
  19. wondertje1985

Jan 28, 2011
    1,123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier vanochtend bij de vk geweest. Baby ligt nog steeds in stuit. Hoofd boven en beentjes beneden. Hoop echt dat hij toch nog even snel gaat draaien. De echo enzo moest nu vervroegd worden omdat ze nog voldoende tijd willen hebben om iets te regelen als hij zo blijft liggen.

En ik moest me maar vast inlezen over een stuitbevalling of kz. Ook bevalplan besproken en wanneer ik moet bellen enz. Het komt nu echt dicht bij

20. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Spannend zeg wondertje! Hopelijk besluit hij nog zelf te gaan draaien! Ik heb mijn beval plan ook al klaar :)

Share This Page