Hé Lady's Hoe is het aan de andere kant met jullie allemaal ? Hier gaat het prima , alleen het weer werkt niet écht bepaald in mijn voordeel , zweten , zweten en nog eens zweten... We hebben wel een lekker zwembad daar kan ik tot mijn knietjes in gaan staan even en daarna weer terug naar binnen want oh oh het is zo warm buiten voor mij! En jullie? Verder moet ik vandaag nog precies 5 weken en 2 dagen , ben écht aan het aftellen. Volgende week Woensdag op controle naar de VK ( Ben dan bijna 36 weken ) en vanaf dan is het élke week toch? Die week daarna mag ik een extra echo van een half uurtje ivm stagaires die willen kijken en kunnen leren , daar ga ik met mijn moeder heen , toch weer een extra half uurtje in je buik kijken he , Verder heb ik bij mijn bevalling aangegeven geen stagaires of wat dan ook , want ik vind het dan persoonlijk te druk en heb liever gewoon 2 mensen die met mij onder bezig zijn , en 1/2 die mij steunen , daar heb ik meer dan genoeg aan lijkt me. Ik maak me nog steeds geen zorgen over de bevaling? Jullie wel ? Ik ben alleen zo benieuwd hoe alles zal verlopen en of ik wel de weeen herken , en ben zooo benieuwd naar hoe ze eruit zal zien , maar ook benieuwd hoe het voelt , ineens je eigen kindje op je buik en dan begint het allemaal pas. Ik ben er bang voor dat niemand dat gevoel zou kunnen omschrijven. En met jullie? Last nog van kwaaltjes of andere dingen? Liefs , Danielle
Hier ook veel last van de warmte zit het liefst gewoon lekker binnen. Verder slaap ik ook heel slecht door de warmte. Alles wordt gewoon een stuk zwaarder. Ik moet nog 7 weken Vanaf 36 weken is idd elke week controle. Fijn zeg dat je nog een uitgebreide echo krijg! Hier ook niet bang voor de bevalling. Kijk er echt naar uit
Wat een rust hier, ook langs mijn kant haha . Sinds dinsdag terug van week weg, ben heel blij dat ik nu vanalles in huis kan doen. Heb nog zoveel wat moet haha. Jammer dat me lijf me soms wel wat terug roept. Hoe is het hier met iedereen? Fijn ytest alles oke! Hopelijk blijft t weg Dvdh! Komt allemaal goed ja! En eigen kindje is onbeschrijfelijk 😊
Oeps hij is op zijn kop haha. Hebben jullie al maatje 62 gekocht?? Denk dat we dan al naar het najaar gaan he? Durf niet echt zomers te doen...
Ik heb wel wat setjes van maat 62 maar die kunnen goed voor het najaar zijn niet echt zomer setjes. Hier vanmorgen het huis even gepoetst kreeg een plotselinge aanval van nesteldrang Man was echt gesloopt daarna kreeg gelijk al een harde buik na het eerste kastje Maar het is weer lekker schoon. Alvast een aantal dingen uitgezocht voor in de vluchttas en manlief moet vanavond maar vast de maxicosi van zolder halen dan staat tie ook vast klaar Doen jullie van te voren de flesjes en speentjes uitkoken? Weet niet meer of ik dit bij E. ook heb gedaan of dat de kraamhulp dat gedaan heeft.
Ik heb er nog niet over nagedacht om alles uit te koken , lijkt me wel verstandig. Als je elke week moet komen , doen ze dan elke keer een inwendig onderzoek of niet? Ik heb zo'n ontzettende last van harde buiken de laatste 2 dagen , zou het kunnen?? Ik zit nu in mijn 36e zwangerschapsweek.. Mijn man heeft volgends mij ook last van nesteldrang en van af en toe vreetbuien en jullie mannen? Ik vind het zo spannend nu , ik kan echt niet meer wachten... pfffff ik hou van mijn meisje hihi , Woensdag op controle en dan volgende week Donderdag een echo , Vroegen ze hier in het ziekenhuis. Verder alles voor babytje allemaal klaar hihi, ben zo benieuwd! Ons hondje is nu aanhankelijker dan ooit , voortekens? i dunno haha
Hoi hoi, Nieuw hier, uitgeteld op 20 juli, nog 5 weken te gaan dus! Sinds vandaag ook verlof, dat voelt ook als een mijlpaal, nu komt het echt dichtbij allemaal! Dat uitkoken van de speentjes, hoe werkt dat eigenlijk? Gewoon in kokend water leggen? En hebben jullie nog goede tips voor de vluchttas? De bekende dingen kan ik denk ik wel verzinnen, maar misschien heeft er nog iemand een gouden tip!?
Welkom Linnel! Euhm misschien labello? En iets te lezen of om muziek te luisteren? Een setje kleding voor als je weer uit het ziekenhuis komt. DVDH nee dan doen ze geen inwendig onderzoek hoor alleen als je bv. denkt dat je al ontsluiting heb of op het eind als ze gaan strippen.
Oké , ja het is allemaal zo spannend hee , Ik kan niet wachten! En natuurlijk de geboortes ook hier doorgeven he! , Da's altijd leuk!
Ik vind het ook spannend hoor! Helemaal omdat je niet weet wanneer de kleine zich gaat aandienen. Ik zal het hier zeker melden ik hoop de rest ook aangezien het nogal rustig geworden is in dit topic
Jammer is dat dan he , maar goed wie weet hebben ze het zwaar , of is de baby toch eerder gekomen of wat dan ook , dan zou ik ook niet op internet gaan zitten , maar wel echt jammer ja.. Maar goed , Ja mooi buikske he , de afgelopen paar weken enorm gegroeid , ik heb vandaag écht niet veel gedaan , Heb alleen de was en de droger aangezet en derest alleen maar dutjes gedaan haha , erg he! Dan ben ik een uur lekker aan het slapen word ik eventjes wakker en dan val ik weer in slaap.. En jij ?
enne... ik zie net dat jij ook 35 weken en 4 dagen zwanger bent.. is de uitgerekende data bij jou dan ook 18 Juli? Als dat zo is , is dat heel toevallig hahahahaha , want ik ben ook die dag uitgerekend , leuk leuk
Haha nee mijn banner loopt 2 dagen voor. Ik ben voor de 20 ste! Mijn zoontje kwam 6 dagen eerder dus hopelijk ook ergens die week deze keer haha. Zalig lekker dutjes doen heel de dag. Deed ik ook mijn eerste zwangerschap haha. En lekker dvd tjes kijken etc. Nu heeel af en toe maar moet nog zoveel doen en de kleine aap die nog rondloopt 😊verder moet ik ook nog wat werken etc dus weinig chilltijd. Ik ben ff met mijn zoontje naar monkeytown geweest met zwangere vriendin ook. En vanmiddag wel dutje kunnen doen van X 😊 mocht ook wel na beroerde nacht!
Zag mooie buikjes voorbij komen. Vandaag laatste werkdag gehad dus nu lekker verlof eindelijk. Ik moet nog hartstikke veel doen hier thuis dus daar kan ik nu mooi aan beginnen
Heerlijk wondertje! Lekker genieten nu van je verlof. Ga hier s middags ook altijd even liggen als E. naar bed is heb het ook echt wel nodig. Slaap s nachts nog steeds voor geen meter helaas. Helpen jullie alles al klaar voor de kleine?
Slapen s'nachts? Wat is dat... SuperIRRITAND dat het niet lukt en je baby lekker in de weg zit en bij mij is ze aan het bewegen en naar mijn idee is mijn baarmoeder zich ook aan het voorbereoden op alles en dat gebeurd ook meestal in de nacht.... snik