Mooie buik DvdH87! Ik krijg zelf vaak de vraag of het er geen 2 zijn en ik dacht nog wel dat ik een bescheiden buikje had aanstaande maandag heb ik de liggingsecho. Hopelijk ligt die goed. Begin het nu wel zwaar te krijgen op mijn werk 40 uur per week en nog een nieuwe collega inwerken. Ben de dagen tot mijn verlof nu wel aan het aftellen. Wij hebben nog niet alles klaar voor de kleine. Kamertje komt de eerste week van juli binnen. De rest hebben we al wel.
Wow dat is laat Mariska. Maar scheelt dat de baby de eerste lekker bij jullie op de kamer kan in de wieg. En knap hoor dat je nog 40 uur werkt moet er niet aan denken. DVDH Ik heb s avonds ook last van krampjes ed. maar vaak pas als ik op bed lig. Zijn idd allemaal voorbereidingen omdat je dan ontspant. Pfff hier de bovenverdieping schoongemaakt. Beneden had ik vorige week al gedaan straks nog even stofzuigen en dweilen en alles is weer spic en span! Ben wel gesloopt zeg pfff.
Ik heb zelfs onze inloopkast helemaal netjes gemaakt haha , Alles opnieuw gevouwen , op kleur, op een hanger haha! Ik ben echt zenuwachtig vanmiddag voor bij de verloskundige , ik heb echt zo'n sterk gevoel dat ze zichzelf snel meld en dat het een ziekenhuisbevalling wordt in plaats van thuis. Hebben jullie tegen het einde ook zon gevoel gehad? Ik heb geen idee waarom ik dat heb maar is zooo sterk Mijn buik is al +- 3/4 dagen hard , wel af en toe minder. Ook doet mijn buik zeer , niet echt buikpijn ook geen bandenpijn , maar weet niet hoe ik het moet omschrijven...
Hoe was het bij de vk? Ik dacht ook dat E. eerder zou komen maar die kwam pas met 41+3 bij deze heb ik ook weer het gevoel dat hij eerder komt ben benieuwd!
Het was allemaal orde, en ja ze zeggen dat mijn lichaam nu al flink aan het oefenen is ,bij de ene is het dan na een week al dat het begint , bij de ander kan het 4 weken duren bij wijze van. En rust , rust nemen , tja... daar ga ik mezelf nu aan toegeven. Verder ben ik in totaal nu 5 kilo aangekomen boven mijn huidige gewicht dus dat's wel netjes denk ik zo. En hoe gaat het bij jou deze dagen? waar woon jeeingelijk als ik vragen mag xx
Zo dat is netjes zeg 5 kilo! Mm vervelend als het nog 4 weken zou aanhouden hier rommelt het af en toe ook al wat. Gisteren een beetje teveel gedaan nu behoorlijke pijn in mn liezen en vannacht amper geslapen van de rug pijn. Straks maar weer even lekker mn bed in als E. ook slaapt. Ik woon in Gelderland
Fijn dat alles goed was dvdh en dat gerommel zegt idd niet erg veel helaas. Bij onze dochter was de vk er van overtuigd dat ze niet tot de 40 weken zou blijven zitten maar ze is toch echt pas geboren met 40+3. Maar hoop voor je dat het gerommel niet zo lang aanhoud is erg vermoeiend. Hier druk bezig met alles op orde krijgen heb ik nog niet veel tijd voor gehad dus nu alles in een keer willen doen. Hier rommelt het af en toe ook al flink hopelijk blijft me weken voorweeën deze keer bespaart Hoe gaat het met de andere dames?
Ik heb vandaag last van écht pijn aan mijn buik , vooral rond mijn navel dat gebied , een soort van band die heel strak word getrokken , Is dit dan bandenpijn? Ik heb die alleen namelijk in het begin wat gehad en daarna niet meer. Ook heb ik last van harde buiken ,bijna heel de dag door is dat normaal? Ben nu 36 weken zwanger.... wil dit dan iets zeggen?
Bandenpijn voel je in je liezen en onderaan je buik. Als je harde buiken pijnlijk zijn of regelmatig zou ik even de vk bellen het kan voorwerk zijn maar het kunnen ook al wat lichte weeën zijn!
het is hier echt rustig. Alles goed met iedereen? Hier druk bezig alles in orde te maken voor de kleine over 2 dagen 37 weken ben benieuwd wanneer de kleine komt ben nu toch wel heel nieuwsgierig
Ik heb volgens mij toen ik net lekker op de bank met mijn hondje ( zie foto want het is zon lieverdje hihi ) oefen weeen gehad , Leek net alsof de binnenkant van mijn buik samen werd geknepen en daarna weer los werd gelaten , deed niet zeer , maar het was wel wat gevoelig. Ook heb ik een aantal dagen flinke spierpijn als ik wakker wordt , aanstaande Donderdag heb ik een half uur een echo die doen 2 stagaires gewoon voor school ( vind ik niet erg want dan kan ik nog een keer naar mijn ukkie kijken ) en s'morgens controle bij de VK , Ben zo benieuwd , ik ben aankomende Vrijdag 37 weken , ik doe nu echt niks meer , wel de was en opvouwen en 1 ding per dag de kamer of de keuken of de slaapkamer want het word toch wel een beetje zwaar nu.. En met jullie?
Dat zou goed kunnen dvdh! Hier krijg ik meestal krampjes als ik op bed lig s avonds of s middags. Ik probeer nog wel zoveel mogelijk te doen maar merk echt dat mijn lijf niet veel meer kan hebben net even naar het dorp gewandeld met E. en kreeg gelijk harde buiken en pijn onderin pfff.
Ahh lief dvdh hier elke avond last van voorweeën. Rustig aan doen is hier geen optie met 2 kleintjes waarvan er een niet meer wil slapen in de middag en manlief die deze week ook nog eens nachtdienst heeft dus me eigenlijk niet kan helpen. Waar zijn alle andere dames gebleven?
Geen idee waar ze zijn gebleven , wel jammer maar goed , Gelukkig hebben we nog een paar mensen ( op een hand te tellen ) Maar hier zijn de foto's nog een keer maar dan niet op ze'n zijkant , Ik heb heel de dag last van harde buiken sinds 7 uur heb ik last van steken en weer het gevoel alsof mijn buik een spons is van binnen , Steken in mijn buik , Ik ben zoo benieuwd haha
Nou dvdh je maakt het wel spannend! Het hoeft wel allemaal niks te betekenen helaas, je weet het niet, het is gewoon afwachten 😊 Leuke foto's trouwens! Hier niks rustig aan. Mijn kleine kan ik momenteel achter t behang plakken en zelf into de to-do listen haha. Verder ook nog wat werken dus ben druk druk druk 😊
Pfff hier ook al zo'n eigenwijze dreumes Sab Ze wilt alles net even anders als ik het wil en ze wordt s nachts weer een paar keer wakker Je maakt het inderdaad spannend DVDH hou ons op de hoogte als er vorderingen zijn he
Verloskundige geweest , De baby is helemaal ingedaald , en ze benadrukte wanneer ik kon bellen Ik ben binnen 8 dagen 2,2 kilo weer afgevallen haha , Straks echo
Super dat ze al helemaal ingedaald is! Mijn moeder zei altijd als je afvalt dan is de bevalling in aantocht dus wie weet!