Owww ben benieuwd! , ze hadden een middagje damens nodig waar de verloskundige op mocht oefenen ivm nieuwe echo aperatuur en nieuwe echo technieken ik vond het niet erg , lekker weer naar mijn meisje gekeken , ze had met haar handje der voetje vast en der andere beentje lag gestrekt in mijn buik hihi Ben benieuwd... ja binnen 8 dagen gewoon ! Is toch best veel... Hoeist daar? Xxxx
Heerlijk dat je weer even heb mogen gluren. Wat zei de vk ervan dat je Afgevallen bent? Hier wordt het steeds zwaarder net boodschappen gedaan met manlief en e. Alleen gaat me niet meer lukken ben nu al uitgeput moet me zelf Echt vooruit slepen. Hopelijk ga ik niet overtijd deze keer!
dvdh wat leuk nog een keer naar je meisje kijken. en wat fijn dat ze helemaal is ingedaald. Hier gister naar de vk geweest kleine ligt ook helemaal ingedaald. Vanaf gister mag uk ook gewoon komen en hopelijk hoeven we ook niet lang meer te wachten ben er echt klaar mee. Heb nu ook al een uur lang last van (voor)weeën hopelijk zet het door.
Het was zeker leuk! , Ze had met een hand haar voetje vast en lag ze te spelen , en haar ander beentje lag gestrekt in mijn buik haha! Verder was ze lekker aan het drinken en alles was goed hihi . Dat ik zoveel afval tja , ik heb niet echt een lijn gehad van dat ik aankwam , 23-12-2013 : 88.7 15-01-2014 : 87.9 12-02-2014: 85.9 12-03-2014 : 87.4 09-04-2014: 89.4 01-05-2014: 89.1 03-06-2014: 91.2 18-06-2014: 93.1 26-06-2014: 91.8 Snappen jullie 'm ? ikke niet , maar goed het was echt niet schadelijk voor het kind en aangezien ik al wat overgewicht had kan dat geen kwaad , gelukkig! Ik mag officieel thuisbevallen jeujj!! Weer een mijlpaal hihi Het wordt ook steeds stiekem zwaarder hoor, maar goed volhouden en dan hebben we er wat prachtigs voor terug. Ik mag nergens meer heen van mijn vriend , tuurlijk wel ff snel een boodschap of naar de buren bij wijze van , maar niet verder want hij is zo bang dat er iets gebeurd of dat het gebeurd als ik ergens ben en hij is er niet bij , ik vind het niet erg want heb toch nergens meer zin in haha , Bijvoorbeeld ons mam was er gisteren om 09.30 , om 11.20 een afspraak bij de verloskundige , om 14.15 een extra echo in het ziekenhuis en s'avonds moesten we naar de autogarage voor 2 nieuwe auto's uit te zoeken , nou ik was bekaf daarna , heel de nacht lekker doorgeslapen en 1 keer naar de toilet gemoeten , Ik ben altijd rond 05.30 ook wakker omdat mijn man dan gaat werken , Mijn man is nu ook zo ontzettend zenuwachtig al wil hij dat niet laten merken , want toen ik vertelde dat alles was ingedaald en dat 'het' kon beginnen was het meteen van , we moeten snel even een lijstje maken voor wat we moeten doen , wie we moeten bellen , wat ik allemaal moet regelen daarna , Super lief , maar ik zei dat had ik al 4 maanden geleden klaar maar toen zei jij dat het nog niet van toepassing was haha , Zijn jullie mannen ook zo bezorgd? Vandaag doe ik helemaal niks , maar dan ook helemaal niks he Ja beneden even opruimen snel daarna met kussens en men hondje op de bank en dan 'pretty little liars' kijken , is een serie op netflix écht verslavend net zoals 'orange is the new black' , fantastish! En wat gaan jullie doen? Maar hoe is het met jullie?
Hallo! Ik ben bijna 37 weken en begin zo langzamerhand ook wat zenuwachtig te worden voor het grote moment!! Ben gisteren bij de gyn geweest, maar onze eigenwijze meid is nog niet ingedaald... Betekent dat dan ook dat de bevalling er nog niet aan zit te komen?? Verder ben ik in de afgelopen 10 weken 2kg afgevallen, dus feitelijk afgevallen.. Ben best benieuwd of je daar straks na de bevalling ook echt wat van ziet. Zou best mogen!! Ik ben ook zo bang dat ik belangrijke zaken vergeet te regelen of uit te zoeken..
Linnel nee hoor het indalen heeft niks met de bevalling te maken. Sommige kindjes dalen pas in tijdens de bevalling. Hier een hele slechte nacht gehad dus vandaag proberen rustig aan te doen voor zover dat kan met 2 kleintjes in huis
Indalen zegt idd niets over de bevalling, E. is bij mij pas tijdens de bevalling ingedaald. Zijn de voor weeën afgezakt wondertje? Ik heb er af en toe ook ineens een paar achter elkaar vanmiddag in de auto ook nog man man dat deed pijn zeg en dat midden op de snelweg. Was gelukkig bijna thuis! Jullie zitten al lekker bij de 37 weken *jaloers* hihi
Ukkie ja soms zijn ze een paar uur weg komen dan weer terug. Hoop toch echt van harte dat dit niet te lang gaat duren zo want is echt super vervelend. Ja ik ben inmiddels alweer over de 37 weken heen het is zo ontzettend snel gegaan
Ik heb gisteravond toch de verloskundige gebelt , Ik had al dagen last van een ´band´ onder mijn borsten , en gisteren was die pijn alleen maar erger geworden en ik vertrouwde het toch niet. Alles opgemeten , over zo´n staafje voor je eiwitten heen geplast maar was allemaal keurig , Wat blijkt , mijn dochtertje ligt nu met haar kontje onder mijn borsten dus ze ligt al ´startklaar´ om het zo maar te zeggen en aangezien ik klein ben kan ik er heel veel last van hebben. Ben alleen benieuwd of de bevalling zich dan ´elk´ moment kan aandienen omdat de verloskundige zei ´ik hoef maar iets te doen en je gaat bevallen´ hebben jullie hier ervaring mee?
Nee geen ervaring mee dvdh. Goed dat je gebeld hebt! Had ook kunnen wijzen op zwangerschaps vergiftiging. Had zaterdag ook last van voor weeën eind van de middag zakte ze gelukkig weer af.
Dvdh Mirre lag als heel vroeg helemaal ingedaald en met 36 weken klaar om te komen maar ze is toch echt pas met 40+3 geboren dat had de vk niet verwacht. Hier blijven de voorweeën aanwezig word er echt gek van. Nu mag het wel gewoon doorzetten. Woensdag weer naar de vk
Vervelend die voorweeen he! Hier ook savonds last, maar doe dan ook heel de dag nog wat TE veel denk ik Maar moet nog best wel veel doen eer de kleine mag komen haha.
Ja he, er is amper iemand 😕 Hier vandaag goed bezig geweest en ook eindelijk de tas klaargezet haha. Jullie alles gereed?
Snap het ook niet waar ze ineens is gebleven erg vreemd! Jammer dat er zoveel afgehaakt zijn inmiddels. Hier alles al klaar, alleen het wiegje en de box moeten nog neergezet worden. Hoe voelen jullie je verder? Begin het nu wel een beetje zat te worden allemaal, vandaag weer van die zeurende pijn in mn onderbuik voel steeds van alles aan de andere kant wil ik ook nog wel even genieten van de schopjes
Hier staat alles klaar en de kleine mag van mij nu echt wel komen. nog steeds elke dag last van voorweeen die helaas niet doorzetten. Vandaag precies 38 weken nog naar de vk geweest en die hoopte met me mee dat alles gewoon zou doorzetten