Uitgerekend in december 2010

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by niki86, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Gefeliciteerd allemaal !!

Ik meld me ook !! ;) Iedereen of nou ja bijna iedereen de vk al gebeld ?? ik ga volgende weer denk ik maar eens bellen ... Met mijn eerste zwangerschap wist ik niet hoe snel ik moest bellen na mijn posi test en nu denk ik het komt wel ;)... Deze zwangerschap is ook echt helemaal anders dan onze 1e dame vanaf week 4 stond ik elke dag boven de toilet en nu (nog) niet ....

Ow en bij ons weet het nog helemaal niemand .. Wij gaan 4 juni trouwen dan ben ik 11/12 weken en een super mooi moment om het te vertellen ... Mocht je het heel vroeg gaan zien dat ik zwanger ben dan zeggen wij het eerder maar wel na de 1e echo ...

Met Elle had ik al een positie broek aan met 8 weken.. ;)

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    gefeli!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. leyshena

leyshena Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik ben officieel uitgerekend op 4 dec verjdag van mn 1e kindje
    maar de termijnecho zal het beter bepalen dus of eind nov of begin december

voelme erg moe en misselijk verder wel okey buikje begint al te groeien hihih
    xx mara

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    Mijn strakste spijkerbroeken knellen ook een beetje op mn heupen.en heb al een beetje last van mn bekkenspieren.. Ik heb ook vandaag een andere bh gekocht. ik heb niet echt het idee dat ik al een cup groter heb maar hij zat gewoon niet echt lekker meer. heb altijd 70c en nu 75 d...waaaaaaah. had vanochtend een vette kramp van 30 seconden ongeveer. alsof ik ongi werd..schijnt normaal te zijn,had het even opgezocht..iets met oprekken van je baarmoeder.

5. Jalou

Jalou Bekend lid

Feb 5, 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    hmm, ik merk nog helemaal niets, op een positieve test en rommel buik na. Zou zo graag al een buikje willen. Komt mijn ongeduldigheid weer haha. Volgens mij zijn mijn borsten al wel wat gegroeid (hoop ik)

Ik heb ook nog tegen niemand verteld, maar dat is heeeel moeilijk, ik klap bijna. Eigenlijk wilde ik wachten tot 11 weken, maar ik denk dat onze ouders het wel wat eerder zullen weten. Ik wil ze verassen maar weet niet goed hoe

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    erg is dat he jalou! ik ben ook een erg ongeduldig persoontje. eerst was ik ongeduldig wanneer wordt ik nou zwanger. en die 4 maanden duurden voor mijn gevoel 100 jaar. en nu ben ik zwanger en kan ik weer niet wachten totdat er wat meer zekerheid is met de 1e echo..en totdat ik een mooi buikje heb.lijkt me ook zoooo mooi! net even in 2 babywinkels zitten struinen. of alles is echt voor een meid OF alles is voor een jongen. niks leuks schattigs unisex wat ik nu al stiekem had kunnen aanschaffen..

7. Jalou

Jalou Bekend lid

Feb 5, 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Hey meiden, hadden jullie ook echt het gevoel dat jullie zwanger waren? Ik was er namelijk van overtuigd dat ik dat niet was, was zelfs een beetje teleurgesteld dat het zo lang duurde voordat ik ognesteld werd. Had ook al ovulatietesten gekocht voor de volgende ronde. Dus de verassing was erg groot. Wij zijn in maart verhuisd en ik was ervan overtuigd dat we op de verkeerde dagen hadden geklust. Blijkbaar heeft vriendje-lief superzaad:)

8. Jalou

Jalou Bekend lid

Feb 5, 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    heb trouwens de verloskundige nog neit gebeld, ben nog op zoek naar een goede. heb bij mij in het dorp maar een praktijk, en daar wil ik niet naar toe. Maar de praktijken in de omliggende dorpen hebben mijn dorp niet in hun regio zitten. lastig!!

9. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Ik 20 december....19 mei de eerste echo. Ooooh wat duurt dat nog lang. Heb inmiddels wel echt kwaaltjes. Elk uur plassen, vaker honger, zere borsten. Hopen dat alls goed gaat en blijft gaan!
    Succes allemaal.

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    waar wonen jullie allemaal en hou oud zijn jullie?

11. leyshena

leyshena Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik woon in een dorp vlak bij zeist en ben pas 26 geworden..en manlief is ook 26
    ben 7 jaar samen waarvan 3 jaar getrouwd en hebben een dochter van 5 jaar oud.

en derrest?

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ik ben nu nog wel 19 en woon in rotterdam :D

15. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    ik heb sinds vanavond echt een zeurderig gevoel onder in mn buik en ook wat helder rood bij het afvegen...maak me echt zorgen...

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    he hoe kan dat nou dat je een nega cb heb dan

17. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    hoi
    wat wordt er hier al gezellig gekletst zeg.
    Ik heb nog geen vk gebeld. Wel moeders voor moeders, die komende volgende week langs voor een intakegesprek.
    HIer een beetje een rommelend gevoel in mijn onderbuik. Verder beetje moe en moeite met concentreren.

Zelf ben ik vandaag 26 geworden, had gisteren dus een superkado (positieve test) voor mijn verjaardag. Kan niet meer stuk. Wij vertellen het nog aan niemand, vriend had zoiets doen we wel als we 14-15 weken zijn., Heb hem hard uitgelachen en gezegd dat ik dat nooit vol hou en dat mensen het dan waarschijnlijk wel aan mijn zien. Dus we hebben nu eerst maar gezegd dat we de verloskundige en echo afwachten. Ga maandag bellen voor een afspraak.
    groetjes allemaal

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    Nou, ik kan me weer uitschrijven hier op dit topic. gister kreeg ik ineens een soort krampen alsof ik heeeel erg ongi moest worden. straalde uit naar mn rug en benen. Daarna kwam het bloed..Heb waarschijnlijk dus een vm gehad. Een ongi zal het wel niet kunnen zijn anders zou ik niet drie posi k 2v5 kunnen hebben...

ik hoop dat iedereen die zwanger is,zwanger blijft want dit is echt een klap.

19. Jalou

Jalou Bekend lid

Feb 5, 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ach Niki86 wat erg! Heel veel sterkte deze periode

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0

aaaaaaaaaaaaaaaah neeeee dit meen je niet:x:(heeel veel sterkte meis!!!!

Share This Page