Uitgerekend in december 2010

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by niki86, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TessNL

TessNL Actief lid

Sep 17, 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Gefeliciteerd allemaal:)
    Ik meld me ook aan!
    Gister en vandaag een overduidelijke positieve test gehad..
    En ik ben MOE!
    Maar we zijn zo gelukkug!
    Ik ben in december uitgerekend!

2. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

Jan 4, 2010
    242
    0
    0
    hallo meiden

Ik had me nog niet aangemeld, maar ben als het goed is 16 dec uitgerekend. 27 april ga ik voor het eerst naar de verloskundige.

Heb net een zw broek gekocht, ik heb met mn eigen kleding best veel last van mn buik, mede ook doordat mn darmen aardig bezig zijn gedurende dag...

3. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Ik heb vanochtend een test gedaan en bleek zwanger te zijn. Ik was zo'n 2.5 week overtijd en zou nu ong. een maand zwanger moeten zijn. Ik heb totaal geen klachten dus maandag maar even de dokter bellen.

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0

nou dat heb ik vandaag dus ook gehad schrok me kapot voor de rest was t bruinig heb de verloskundige gebeld en ze denkt dat het een innesteling is pas als ik meer dan een menstruatie krijg en ik verga van de pijn in me buik is het mis dus ben opgelucht(een beetje)

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0

ik ben kraamverzorgster en werkte zo leuk met mijn verloskundige dat ik haar gevraagd heb!ze doet het lekker alleen heeerlijk 1 gezicht en als ze echt niet kan is er nog een achterwacht

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    meisjes iedereen gefeliciteerd die ik nog niet gehad had!!

7. ivon

ivon Lid

Aug 27, 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    #67 ivon, Apr 17, 2010
    Last edited: Apr 17, 2010
    Allemaal gefeliciteerd!
    Wij hadden vanmorgen een positieve test zijn erg blij, maar het is allemaal nog wel onwerkelijk na 4 jaar. Als ik het goed heb is ben ik uit gerekend op 19 december. Ik herken jullie onzekerheid hopen dat alles goed gaat.

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik wil me ook melden. ;) Ik ben 13 december uitgerekend. Nu op naar de eerste echo op 26 april! :)

Zijn er al mensen aangekomen? Ik stond vanmorgen op de weegschaal en woog 3,5 kilo meer dan een tijdje terug. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een heeeel moeilijke stoelgang heb momenteel, dus erg opgeblazen ben, en de afgelopen tijd wel veel gegeten en genoept heb! :( Ben in geen heel jaar zo zwaar geweest als nu..en dit is nog maar het begin. Pffff...afvallen is ook niet echt een optie als je zwanger bent. Verder heb ik nu al een cupmaat groter. Draag nog wel 75C, maar het bubbelt er ietsie overheen, niet echt mooi dus. dat worden nieuwe bh's aanschaffen. ;)

9. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,983
    113

Share This Page