fijn dat alles goed is! Ik heb wel vaker gehoord dat mensen op het begin veel afvallen.. misschien bij jou dan ook icm het vele overgeven? Wel gek hè je verwacht eigenlijk direct al aan te komen. Ik ben tot nu toe ietsje aangekomen. Ik weeg mezelf elke maandag(nieuwe week). Tot nu toe al 3 weken lang op hetzelfde gewicht.. mooie kinderwagen heb je uitgezocht! Had hem even gegoogled. Wij gaan over 2 weken kijken wat we mooi vinden bij de baby winkels. Ik vind zelf de Joolz in taupe kleur mooi maar heb er verder nog niet veel verstand van dus weet ook niet of die verder praktisch is oid? Daar zullen we dan wel achter komen als we wat kunnen uittesten in de winkels.
Fijn dat het beter gaat. Merk ik zelf ook, al heb ik me niet heel erg slecht gevoeld. Alleen momenten met erge misselijkheid en kokhalzen, niet tegen geuren kunnen maar weinig tot niet overgegeven gelukkig. Ik heb ook nog niet veel gekocht, enkel wat rompertjes in neutrale geuren omdat ik daar toen een foto mee heb gemaakt voor de bekendmaking maar zodra we het geslacht weten wil ik ook wel leuke dingetjes kopen hoor!
♡ Uitgerekend in december ♡1 december ♡ Hoodie - 26 jaar - 3e kindje 2 december ♡ Sophia1996 - 26 jaar - 1e kindje 3 december ♡ Faith22 - 40 jaar - 1e kindje 6 december ♡ Misspinkline25 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Huisvolliefde - 32 jaar - 5e kindje ♡ Ava101- 38 jaar- 1e kindje ♡ Lautjehouw1997 - 26 jaar - 2e kindje 7 december ♡ Holyjoly - 26 jaar - 1e kindje ♡ Sterrenstof - 27 jaar - 1e kindje ♡ Romy9313 - 30 jaar - 2e kindje 12 december ♡ Marie92 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Irismarieke - 32 jaar -5e kindje 14 december ♡ Zuster12 - 1e kindje 15 december ♡ DaJeLe - 38 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik) ♡ Clarajilla - 3de kindje 17 december ♡ MamaFleur07 - 2e kindje 18 december ♡ Mamavan123 - derde kindje ♡ LolaFie - eerste kindje 22 december ♡ pcosxx - eerste kindje 25 december (kerstkindje): ♡ Appeltaartje121 - eerste kindje ♡ MarPJ97 - eerste kindje 26 december ♡ Kiwi3191 - eerste kindje 30 december ♡ bonneil - eerste kindje 31 december ♡ Daantje17 - tweede kindje (voor hem eerste) Afspraken juni: 26 juni - Zuster12 - controle vk 26 juni - Marie92 - controle vk 26 juni - Romy9313 - controle gynaecoloog 27 juni - Daantje17 - 13 weken echo 28 juni- Clarajilla- geslachtsbepaling 29 juni- clarajilla- controle gynaecoloog 29 juni - MarPJ97 - controle gyneacoloog Afspraken juli: 5 juli - DaJeLe - controle vk 5 juli - MarPJ97- geslachtsbepaling echo 6 juli - Faith22 - 20 weken echo (18+4) 6 juli - Hoodie - controle vk 7 juli - Hoodie - 20 weken echo (19) 7 juli - Appeltaartje121 - geslachtsbepaling echo 17 juli - DaJeLe - 20 weken echo 18 juli - Holyjoly - 20 weken echo 18 juli - Marie92 - 20 weken echo (19+1) 18 juli - pcosxx - controle gynaecoloog 19 juli - Zuster12 - 20 weken echo (18+6) 20 juli - Romy9313 - 20 weken echo (20+5) 21 juli- Clarajilla- 20 weken echo 27 juli - MarPJ97 - controle verloskundige Afspraken augustus: 3 augustus - MarPJ97 - 20 weken echo 4 augustus - Appeltaartje121 - 20 weken echo 7 augustus - Daantje17 - 20 weken echo ----------------------------------------- jongen (2) | meisje (2) | verrassing (2) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij
Oh ik ben niet lang dus die zal m niet worden voor mij Ik was vorig jaar met m’n broertje mee gegaan toen hij een kinderwagen ging uitkiezen met z’n vrouw en vond veel mooi maar niet praktisch en compact. Dus moet weer Ff goed oriënteren
Ja, haha was een beetje tegenstrijdig eigenlijk. Dat is super netjes! Wij schelen exact 2 weken. Grappig Ja, ben er ook heel erg blij mee! Ik vond de Joolz Day ook super mooi. Lijkt eigenlijk best erg op de Dubatti two, maar ik vond bij de Joolz de reiswieg erg zwaar en als je hem inklapt staat hij als het ware op het handvat zeg maar. Ik hoorde van mensen dat het dan best snel beschadigd. Daarom zijn wij uiteindelijk voor deze gegaan, maar het is natuurlijk heel persoonlijk!
Ja grappig! Ik herken je ook nog uit de MMM topic en ook de spannende weken. Leuk om elkaar zo te volgen. Ah vandaar! Klinkt logisch! Heb je verder al wat aangeschaft?
Ja zeker leuk! Wat kleertjes haha, maar verder nog niks eigenlijk... Willen deze maand aan de babykamer gaan beginnen. Zoveel zin in! En jij?
Vandaag officiële kennismaking met gynaecoloog gehad in het ziekenhuis. Stelde niets voor, maar wel even weer naar t kindje mogen kijken. Het zwaaide gezellig naar ons en was zoals bij elke echo weer heel druk aan het zwemmen. Over 6 dagen weten we of het een jongen of meisje is... zo benieuwd!
Goed! Helaas al wel bekkenklachten dus ben nu sinds 3 weken in behandeling bij de bekkenfysio Vorige keren niet gehad dus baal er enorm van. Hopelijk is het maar tijdelijk. Hoe is het met jou? Ik merk dat ik nog even moet wennen aan deze nieuwe groep en dus nog steeds weinig reageer haha. Mijn buik is al flink gegroeid! Vandaag 18 weken zwanger ❤️
Ja hier hetzelfde! Toevallig waren we gister in de buurt bij wat baby winkels dus zijn we toch even om het hoekje gaan kijken. De Dubatti sprak ons ook erg aan, de Joolz vond ik best zwaar sturen/rijden. Nog even over na denken…
Wat een mooi buikje! ❤️ En 18 weken al, gaat snel hè! Met mij gaat het goed. Maar ook bekken klachten helaas. Al vanaf een week of 12, maar was soort van aan het afwachten of het vanzelf weg zou gaan zo werkt het dus niet, dus vandaag mijn eerste afspraak bij de bekkenfysio. Ben benieuwd! Volgende week heb ik mijn 20 weken echo en hoor ik ook het geslacht! Aan de ene kant zenuwachtig voor de echo, maar aan de andere kant zo excited om het geslacht te weten te komen! Nog even geduld
Was de groep kwijt dus vandaar even geen berichtjes. Sorry! Ik vind die van Babypark heel leuk! Zal ik spoileren wat er in zin?