Vandaag geslachtsecho gehad bij 15+2. Mijn eerdere vermoeden klopte totaal niet. We krijgen een meisje! Zo leuk!
Nee dat niet, vrijdag hebben we weer een afspraak bij de verloskundige dus dan leg ik het nog wel even voor. Ik houd het goed in de gaten
Gewoon echt een gevoel. Keek ook echt alleen naar jongenskleding en jongensnamen. Dat het een meisje kon zijn was bijna niet in me opgekomen. Wel heel erg blij mee!
Ik ben benieuwd naar hoe je echo was! Volgens mij ben jij de 1e van deze groep die 'm heeft, of niet? In principe zou het rechtzetten van je bekken niet heel pijnlijk moeten zijn. Hopelijk valt het je mee straks!
Nou, heb net dan toch een pretecho gedaan haha. Zag nog 1 plekje vlakbij mn werk dus dacht hup, die is voor mij! Alles helemaal oke. Hij heeft een groeispurtje gehad en lag heel lief een soort te slapen. Weinig beweeglijk deze keer, maar gelukkig alles helemaal goed! Toch fijn weer even die bevestiging (voor zolang als het duurt haha )
Ah wat fijn dat je weer even hebt kunnen kijken! Nu weer wat “gerustgesteld?” Altijd leuk om weer te zien!
Zijn er hier ook die een 3D/4D echo willen? Ik vond het eerst een beetje onzin en een hoop geld maar nu lijkt het me leuk om te plannen als verassing voor mijn vriend.. dan wel pas na 25 weken uiteraard. Maar is het de moeite waard?
Snap het helemaal! Ik heb er voor zaterdag nog maar een gepland . Jammer dat de mannen het een beetje onzin vinden . Heel fijn dat alles goed was en jij weer gerustgesteld!!
Het is jullie 1e kindje he, dan is het wel extra speciaal om alvast eens écht te kunnen spieken. Heel bijzonder om al wat dingen te kunnen zien die je herkent. 10jr geleden heb ik het ook gedaan bij de 1e (misschien was de technologie toen nog iets minder). Zoon lag er steeds niet goed voor dus uiteindelijk hadden wij geen goede foto's. Zou het zelf niet nog een keer doen, maar de 1e x dus zeker wel gedaan!
Wij gaan het wel doen! Met 25 weken dit keer. Bij de oudste met 26 weken gedaan en bij de jongste met 34 weken ivm Corona. Vond dat zoooo leuk
Ja precies om die reden dacht ik het ook, dankbaar dat ik zwanger mag zijn en de eerste zwangerschap dus lijkt me wel speciaal. Ik zag alleen dat ze nog een gunstig plekje vrij hebben als ik 24+4 weken zwanger ben… is dat te vroeg denken jullie?
Bij ons adviseren ze voor de mooiste beelden tussen de 27 en 30 weken, maar het lijkt mij dat je eerder ook al wel mooie beelden hebt hoor…
Hier wordt tussen de 24 en 30 weken geadviseerd. Dus ik denk dat het wel goed komt! Je baby zal nog niet zoveel vetjes hebben als met 30 weken bijvoorbeeld maar het blijft hoe dan ook mooi
Ja last van m’n bekken instabiliteit door de zwangerschap. Niet heel ernstig hoor, maar wel vervelend. Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Denk ook dat door het traject die onzekerheid versterkt wordt. Maar zo nu en dan een echo en hartje luisteren helpt ons er gelukkig doorheen ❤️
Dag meiden, Gister inderdaad de 20 weken echo en alles was helemaal goed! ❤️❤️❤️ ik vind deze echo’s wel heel medisch, waarvan ik 90% niet snap wat op het scherm te zien is. De baby was wat rustiger nu in vergelijking met de vorige keren, maar houdt er nog steeds van om op z’n / haar buik te liggen Alles was gemiddeld en goed, dus ben heel blij. Het geslacht had ze op een briefje geschreven. Zondag doe ik Ff een gender reveal taartje bij m’n ouders. Heel klein maar toch met een verrassingselementje erin. Maar omdat alles dus goed was, was dit de laatste echo! Dat is toch raar?? Zit pas op 18 weken! Ik kan echt niet zonder echo’s door tot de 40 weken hoor! Dus vanaf nu ga ik denk ik mijn pretechos boeken En de 3D wil ik ook doen! Ik lees bij veel mensen dat het toch niet goed te zien was etc, maar omdat het mijn eerste en Miss laatste is, wil ik het wel proberen.