7 weken maar Oh zo bang :'(

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Oummi, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oummi

Oummi Lid

20 mrt 2015
    60
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben vandaag 7 weekjes zwanger en was heel blij mr de omgeving ramt me steeds goed door dat alles fout kan gaan..

Dit gebeurd namelijk zo vaak bij mensen zeggen ze, waardoor mijn vreugde plaats heeft gemaakt voor angst. Wat als het fout loopt :'(
    Sorry ik ben superemotioneel en daarnaast zo ziek als wat en weet gewoon niet meer wat te denken.

Is het zo dat bij je eerste kindje je vaak een miskraam kan krijgen?
    Ik ben 24 jaar en tot hiertoe loopt alles denk ik goed. Krijg pas 28ste mijn eerste echo..

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

In de familie van partner kennen ze de term miskraam niet eens!! Iedereen heeft altijd een super goed voldragen zwangerschap gehad. Of het nou de eerste was of de vierde. Tuurlijk de kans bestaat altijd! Maar echt niet iedereen. Probeer lekker te genieten en uit te kijken naar de eerste echo!

3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

In een andere topic zag ik dat je veel misselijk bent. De tip is ook kleine beetjes blijven eten. Probeer geen honger te krijgen.

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    een eerste zwangerschap geeft geen verhoogde kans op een miskraam.
    sterker nog bij elke zwangerschap , mits je geen miskramen ervoor hebt gehad blijft de kans dat het mis gaat 10 % . en dus 90% gaat gewoon goed !
    de eerste 12 weken zijn gewoon spannend en een ontzettende ontwikkelingsperiode van je kindje.
    probeer vertrouwen te houden en je niet gek te laten maken door wat andere zegen.

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik sluit me bij de rest aan.

Gefeliciteerd!

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Probeer te genieten. De kans dat het goed gaat is nog steeds het grootst.

7. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat de andere ook zeggen, probeer te genieten!

Bij onze eerste totaal geen miskramen gehad. Nu bij de tweede al twee keer een mk. Nu weer zwanger, heel spannend maar probeer te genieten van het feit dat het nu wel zo is!
    niemand kan zeggen of het fout gaat of niet, dat is geheel aan moeder natuur!

Deel Deze Pagina