Zijn er nog meer dames die uitgerekend zijn Februari 2016 en die het leuk vinden om een groepje te hebben om mee te kletsen?
Ik heb net een geopend, maar je moet even kijken in de groepen onder zwangerschapsclubs. Daar staan wel groepen onder voor mensen die uitgerekend zijn febr. 2016
Hoi IrisN, Ik heb het net gevonden. Alleen er staan al 601 berichten in. Een wat kleiner groepje is misschien leuk. En dan een tabel maken over echo's enz. Anders ben ik bang dat ik het niet meer kan bijhouden.
Hoi sunshine, Gezellig! We kunnen hier een groep starten of bij de clubjes. Weet niet wat het handigste is... Groetjes, Lisa
Hallo dames, Ook ik ben uitgerekend in februari 2016. De 24e of 25e (2sites geven elk iets anders aan...). Tweede kindje nadat we ons eerste kindje bij 21 weken zwangerschap hebben moeten laten gaan.. Mega spannend dus allemaal! Maar o zo blij!
Jullie kunnen bij de clubs, de zwangerschap clubs of bij de bevallingslijsten een eigen clubje aanmaken. Dit forumonderdeel is om te feliciteren. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl