Super ding! .. Ik luisterde 1 keer in de week omdat mijn vk dit aanrade omdat de kleine de straling waarmee de angelsound niet lekker vind... Als ik de angelsound gebruik dan zwemt de kleine er heen dus wat hekel aan straling En nu ligt ie al 4 weken in de kast maar dat komt omdat ik de kleine elke dag voel schoppen...
hoi hoi ik heb ook een angel sound doppler is echt super leuk alleen kon ik niet met 12 weken het al horen wat ik wel verwachtte door de beschrijving,maar met een week of 15 kon ik het goed horen. zeker een aanrader en heb em besteld bij http://www.voshealthshop.nl/N_frame.htm ... _home.html 32,50 met gratis doppler gel erbij groetjes miranda
Ik heb m ook en vind hem ook echt heerlijk luister nu ook niet echt vaak meer, omdat ik mn kleintje elke dag voel maar vooral voor de tijd dat ik mn kleine nog niet voelde schoppen luisterde ik regelmatig! Ik heb die van 45 euro bij de kijkshop en ik gebruik gewoon baby olie om te luisteren..
Hoi, Kijk maar even rond hier op het forum. Er is al veel over geschreven en de meningen lopen erg uiteen. Mijn tip: neem het even op met je verloskundige. Het is zowiezo handig als zij er vanaf weet als je er eentje hebt!.
heb er van de week ook 1 gekocht, bij de kijkshop krijg je nu 10 % extra korting. Ik kon het hartje eigenlijk vrij snel vinden. Geweldig! Maar zoals anderen zeggen wil ik het ook niet meerdere keren per week doen...
De angelsound geeft geen straling hoor, het werkt als een microfoon, je kunt het dus veilig elke dag gebruiken!
ik heb hem ook ik vind het geweldig hij geeft geen straling idd.maar de kleine is hier erg eigenwijs en zwemt weg de hele tijd
Is idd geen gevaar hoor.. dingen zijn europees gecontroleerd en gecertificeerd en al sinds 1965 in de handel.. niks aan het handje dus
ja ik vond t echt superleuk die angelsound.. tot je de kleine voelt schoppen dan gebruik je hem niet meer ik hoorde mijn kleine mannetje al vanaf 11 weken! was heel lang aan t zoeken.. en als je dan voor t eerst t hartje hoor is dat echt geweldig!
Mijn kleintje hoorde ik ook al echt heel vroeg in de zwangerschap.. een heerlijke geruststelling! Maar inderdaad, vanaf het moment dat je je kleintje voelt trappen gebruik je hem niet/nauwelijks..
Vind het weg gegooit geld eerlijk gezegt en je kan er ook nog hoop zorge van krijgen. Heb toen 1 x gehad dat ik het hartje niet gevonden kreeg was met 16 weken ben naar vk geweest alles was goed heb het opgeborgen en nooit meer gebruik
Ja daar ben ik het mee eens.. je moet wel sterk in je schoenen staan want de kans is groot dat je zelf een xtje het hartje niet vindt en dan moet je niet direct in paniek raken.. Voor de rest vind ik het nou juist een paniek-wegnemer, vooral als mijn kleine heel erg rustig is luister ik even en weg zijn mijn zorgen..
Ik ben zooo onwijs blij met dat ding Ik kon het met 13 weekjes horen... Nu gebruik ik m ook niet zo gek veel meer. Alleen wanneer de kleine een dag extreem rustig is. En soms om het aan familie/vrienden te laten horen. Ik weet natuurlijk niet of t waar is maar mijn verloskundige had t er ook over dat die dingen straling afgeven. En dat je t absoluut niet elke dag mag gebruiken. Dat zij apparaten hebben van duizenden euro's en anders ook wel van die angelsounds zouden aanschaffen. Ik heb t met een korreltje zout genomen omdat er helemaal geen gevallen bekend zijn over de schade voor het kindje. Maar toch probeer ik m zo weinig mogelijk te grbuiken, Just to be sure