Mijn zoontje is geboren met 36.1. Mij is verteld door de vk dat de kans best aanwezig is dat 2e ook stukje te vroeg komt. Ik stel me daar maar op ik. Kan t altijd meevallen als ie maar iets te vroeg komt.
Ik heb juist dat ik denk dat deze langer blijft zitten, omdat t anders misschien tegen gaat vallen. Ik heb nu niet die laatste zware loodjes gehad, niet die extra véle kilo's, en daarbij duurde de bevalling maar 1,5 uur (2x persen). En uiteraard t allerbelangrijkste met mijn zoontje was alles goed! Paar dagen ziekenhuis, omdat ze pas vanaf 36 weken mee naar huis mogen.... Ze zeggen dat ze me wel extra in de gaten houden, mocht ik ook alleen maar buikpijn hebben oud wat dan ook meteen bellen, ook omdat ik weer zo snel kan bevallen... MissSol inderdaad erg vervelend. Ik heb er 1 van net 1 jaar rondkruipen. Ik begreep van de verloskundige, dat je bij een tweede toch misselijker enzo bent, waarom wist ze ook niet. Ik had bij ons eerste kindje bijna nergens last van.
Klopt ik was het bij de eerste ook niet. Nu niet echt maar wel dat weeïge gevoel. Schijnt van vermoeidheid te komen zei mijn vk.
Zal wel te maken hebben dat je niet de rust kunt nemen. Ik weet dat ik toen vaak me bed in kroop als ik me niet lekker voelde en na een uurtje slapen weer stuk beter was. Nu kan dat niet omdat me zoontje er ook is als ik thuis ben, alleen in het weekend en dan ben ik ook echt kapot. Ik heb nu ook steeds een hele vieze smaak in me mond, dat herken ik niet maar lees dat het wel normaal is, hebben jullie dat ook? Krijg het ook maar niet weg wat ik ook doe...
Hallo dames, hier ook uitgerekend in januari tot nu 9 januari. Woensdag weer echo. Tweede zwangerschap. Mijn zoontje is nu 14 maanden oud, dus tijd om te rusten is een stuk minder. Maar natuurlijk wel heerlijk op de bank als de kleine een middag dutje doet. Ook behoorlijk misselijk geweest en met vlagen nog steeds. Vorige keer totaal geen last leuk. Wist niet dat het met de tweede vaker voor komt! Voor alle dames voor wie binnenkort een echo hebben, veel plezier! p.s Vieze smaak herken ik niet.
Mijn zoontje is ook nét 14 maanden, leuk, zijn ze even oud Inderdaad bij de eerste zwangerschap langer in bed blijven liggen, even terug in bed gaan of gewoon op de bank hangen, heerlijk, maar dat gaat nu niet altijd. Al speelt zoonlief heerlijk in de box of op de grond als ik even op de bank lig. En als hij wat wil eten, doe ik dat natuurlijk graag En t is inderdaad niet altijd misselijkheid, maar gewoon futloos, slap en leeg. En zoveel honger, iedere 2uur weer, ben bang dat ik misschien teveel aan ga komen dus ik eet wel iets, maar maar heel weinig of iets gezonds....
Haha grappig hier een dochter van 14 maanden Heb gelukkig helemaal nergens last van soms denk ik bij me zelf ben ik wel zwanger hahah ik heb energie genoeg thankgod hopelijk blijft het ook zo!!
Ja dat scheeld als je kleine nog middagdutjes heeft, dat doet die van mij niet meer. Wat een mazzel newbornstar dat je nergens last van hebt, ik zou er extra blij mee zijn! Sammiel, ik moet ook continu wat eten, heb nu altijd een pak crackertjes of biscuitjes in de buurt, kom er tot nu toe niet van aan gelukkig, ben juist afgevallen...
Hier goed heerlijk paar dagen nu op de camping even rust genomen van alle stress Kleine jongen vermaakt zich goed hier met zijn campingvriendjes dus lekker genieten En met jou
Niet zo lekker, de misselijkheid en het spugen zijn nu op het hoogte punt, ik hoop iedere dag dat het vanaf nu minder wordt. Ben al 5 kg kwijt!! En nog steeds moe, zie ook op tegen volgende week met die hitte... Maar verder ben ik wel heel erg zwanger, dus met de beeb gaat het denk ik heel goed, al beetje bandenpijn soms... En 2 juli eindelijk weer een echo! Kan niet wachten!!!!
Oh je hebt wel heerlijk weer Danty. En Kleinewonderr ik zie ook op tegen de hitte. Moet wel werken volgende week en daar hebben we klimaatsysteem. Hier gaat alles oké. Afgelopen donderdag combinatietest laten doen. Als het goed is volgende week de uitslag, maar zo op de beelden zag alles er prima uit. Sommige dingen liepen wat voor, maar onze zoon was ook een hele lange dus het verbaast me niks.
Misschien lijstje maken wanneer iedereen is uitgerekend? Hier na 2 goeie dagen weer een mindere dag, helemaal gesloopt, maar heb gister ook crematie van me oma gehad dus denk dat er ook wel mee te maken heeft heeft. Ik mag 8 juli voor combinatietest. Scheeld dat ze bij mij op me werk echo hebben, kan ik altijd even spieken als ik zin heb Vandaag ook een echo gehad, alleen dan van een van m'n paarden, die verwacht begin april een veulentje
Wat leuk. Ik heb ook een paard. Hij doet momenteel aan zwangerschap verlof. Ik stap nu liever niet meer op.
Ik rijdt nog wel gewoon, tenminste als ik de energie heb en me goed voel... Vorige keer tot week 27/28 gereden, hoop dat nu dat nu ook weer minstens lukt...