Uitgerekend in Januari 2016, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babyenschede, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Moeten er misschien wat meer deze kant op tippen :)

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Gelukkig ben ik beschermt tegen de waterpokken!!

Pfff wat een warmte he zit op de camping met mijn zoontje maar weet niet waar ik het zoeken moet terwijl het altijd fijn was maar nu hij waterpokken heeft kan ik geen kant op klein badje iig voor hem neer gezet maar poe wat is hij opstandig gelukkig niet ziek dus dat scheelt...

Slecht internet bereik hier dus kan niet alles lezen anders ben ik ook zoo door me bundel heen Achja alles heeft zijn voordelen en nadele

Volgende week woensdag geslachtsbepaling 😍😍 kijken wat we nu mogen verwachten

Fijne dagen allemaal hoop dat jullie het volhouden

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    succes en sterkte daar op de camping Danty! Ik ben aan het werk. Graadje of 25 op kantoor dus redelijk te doen. Heb het wel warm, maar ja wie niet met dit weer? :p

4. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een hitte he!! Houden jullie t nog een beetje uit? Met de beebs nog allemaal goed? En de kwaaltjes??
    Gister was onze termijn echo helemaal goed, dus ik ben heeel blij en opgelucht. De warmte is niet zo lekker, heb nu helemaal weinig eetlust, maar de misselijkheid wordt iets minder...
    Succes allemaal!!!

5. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou echt wel! Vandaag wel iets beter te doen dan gisteren, maar morgen wordt weer :$ Maar eens zien wat we dan gaan doen...

Super fijn dat de echo goed was!! Wij mogen donderdag voor de termijnecho, toch wel erg spannend. Heb sinds gisteren 10w 6d weer veel last van buikkrampen en steken en ook een zeurend gevoel in mijn onderrug. Ben dan soms wel bang dat het toch mis gaat, maar aan de andere kant merk ik dan later ook wel dat het volgens mij toch mijn darmen zijn. Ik hoop zo dat het goed zit en we het na de echo van a.s. Donderdag echt met iedereen kunnen gaan delen! Nog 6 nachten... ;)

6. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Hey dames! Wat is het stil hier!
    Ik vroeg me wat af. Ik ben sinds een week ongeveer in de ochtend misselijk. Veel kokhalzen en zelfs 2 keer moeten overgeven! Gelukkig alleen drinken en geen brokken :D
    Is dat gek dat je met ruim 10 weken ineens toch misselijk wordt? Ik denk zelf dat het komt doordat mijn maag opschuift door de groei van de baarmoeder en zo, maar toch gek als ik behalve in week 4 alleen wat misselijk en buikklachten had met 1 keer overgeven. Ik dacht dat het van vieze luchtjes komt nu, van langs de prullenbak lopen en wc lucht, maar vanmorgen begon ik in bed al te kokhalzen :( Ik heb crackertjes ingeslagen en na 1 stukje cracker gaat het gelukkig wel wat beter. Maar nu ga ik over een paar dagen kamperen en ik ben nu zooooo bang voor de camping wc's! :$ Ik wil daar zoooo niet kotsen en ik ben er gevoelig voor vieze luchtjes. Zou het kloppen wat ik denk van de groei en verdrukking van de maag nu al? Mijn buik begin nu wel duidelijk groter te worden.

7. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Weet alleen wel dat het tot 20 wk kan aanhouden en HG kan zelfs hele zwangerschap duren

8. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ja dat weet ik ook, maar ik begreep dat je dan vanaf het begin al die klachten hebt meestal. Ik vraag me dus heel erg af of meer mensen dit zo ervaren. 6 weken geen misselijkheidsklachten en vervolgens weer wel.

9. Anna12790

Anna12790 Lid

15 jun 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
    Hier ook in januari uitgerekend. 15 januari verwachten wij ons eerste kindje. Vanmiddag de combinatietest, toch best spannend!

10. sammiel

sammiel Lid

8 mei 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik schrijf me bij deze uit bij deze groep. Vandaag termijn echo gehad, 6 dagen teruggezet, nu 1 februari uitgerekend.;)

Allemaal heel veel succes en wie weet spreken we elkaar in een andere (bevallings)groep weer!

11. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Poeh Julias ik durf het niet te zeggen. Meestal hoor je het dan inderdaad al eerder... Hopelijk is het even één of twee weken op zijn langst. Dan gaat het hcg naar beneden en zwakt het vaak weer af.

12. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Goeie echo gehad anna12790?

Hier nog steeds goed misselijk. Afgelopen maandag was echt heel erg, toen bleef er echt niks binnen, zelfs drinken niet, was ook echt heel beroerd. Gelukkig nu weer 'gewoon' misselijk.
    Vandaag combinatietest gehad en alles zag er op de echo goed uit. Echt wonderlijk hoe de cashewnoot al veranderd is in een kindje:D
    Ben door de echo ook weer even wat vrolijker, kreeg door de vermoeidheid en misselijkheid echt momenten dat ik spijt heb van de zwangerschap...

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hier geslachtsecho gehad

It's a babyboy

Dus onze zoon krijgt een broertje 💙😃

14. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Gefeliciteerd!

15. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd ik heb volgende week woensdag de geslachtsbepaling, zelf denken we weer een meisje maar wie weet ;) het maakt in ieder geval niks uit we hebben al 2 meisjes en een jongen :)

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Mijn voorgevoel was heel sterk een meisje en iedereen om me heen denkt het ook maar die horen het zaterdag pas..mijn zoon is dan jarig en mag dan een vlag uitpakken met hoera een jongen erop

17. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Wat een leuk idee!! Ik moet nog ff 4 weken wachten, heb heel sterk het gevoel dat het een jongen is. En de anderen? Maandag op controle, dan hopelijk eindelijk het hartje horen, ik vind dat zo n mooi geluid!

18. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dankjewel:D nog even wachten dus

Ja normaal deed deze vrouw het ook pas met 16 wk maar ik mocht nu dan komen omdat ik uit gelegd had van de verjaardag van mijn zoon en dat vond ze wel leuk en proberen waard of ze het dan kon

Nou je kon er ook echt niet om heen hoor haha😱😂

19. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Haha wat leuk! Echt wat wordt het al vroeg gezien!

Wij dachten dat wij als eerst een meisje zouden krijgen al voor we zwanger raakten, maar nu twijfel ik wel! Vriendlief is er nog steeds van overtuigt. Over 3 weken afspraak om naar het hartje te luisteren, dus voor ons dan nog geen geslachtsbepaling ga ik van uit.

20. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Bij mijn 1e was ik nog vroeger en was het met 13 wk & 2dg haha

Deel Deze Pagina