Gefeliciteerd! Hier komt het weer langzaam bovendrijven (mijn eerste is ook nog niet zo oud (16 maanden), dus ver graven hoef ik niet.
Jij ook gefeliciteerd, de mijne is 20 maanden. Zit me echt net af te vragen: wanneer moet ik me aanmelden bij de vk? En moet ik weer naar mijn huisarts? Zucht.... zwangerschapsdementie..... volgens mij had ik daar bij de eerste geen last van....
Ik heb me meteen gemeld bij de vk om alvast een afspraak te maken (bij ons is de intake al met 7 weken) en ook meteen een belletje naar de huisarts. Zo kunnen ze je al in het systeem zetten ivm eventueel voorgeschreven medicijnen die niet goed gaan icm zwangerschap. Langsgaan bij de huisarts hoeft niet. Moest ook weer even graven mbt het eten. Wat mocht je nou ook alweer wel en niet? Wilde mij tanden net zetten in een ultradik besmeerde boterham met leverworst toen ik dacht: "Oh nee, niet teveeLvitamine A".
Ikw eet niet welke VK ik moet nemen. Waar ik eerst was, zijn uit elkaar gegaan. De groep is in 2-en gesplits. Weet nu niet bij wie van de 2 of toch bij een totaal nieuwe... dilemma, dillema.
Jij woont toch in dezelfde stad als ik? 'Oh, oh.... Den Haag' Zij schijnt nogal goed te zijn... http://kortekaas-verloskundige.nl/?gcli ... 3godqBiccA
Ik heb er 2 en ben het ook allemaal vergeten. Alleen de steken in mijn buik dat zijn toch de tekens van zwangerschap. Wij worden dement dames.
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Jullie ook gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst.
Esma, Van harte gefeliciteerd ! Vandaag heb ik ook positief getest van ons 2e wondertje ! Onze kleine meid is nu 25 maanden, maar ben idd ook een heleboel kwijt... haha... Bij mijn eerste zwangerschap heb ik 20 weken overgegeven... dat is het enige wat me goed is bijgebleven... Heel veel geluk!
Jij ook van harte! De 1ste van mij is bijna 21 maanden. En laten we het maar niet over alle kwaaltjes hebben van onze 1ste zwangerschap........ en al helemaal niet over de bevalling....
haha.... ja idd al die nare kwaaltjes.... Voel jij je nu goed? Of ben je al misselijk? Ik was vanochtend voor het eerst wat gammel in de maag....
Nee ben nog niet misselijk, was ik ook niet van de eerste. Wel had ik vreetbuien, en nu pas ik extra op want ben nooit op mijn oude gewicht gekomen. Wel had ik bekkeninstabiliteit bji zo'n 5 maanden. Kijk nu hebben we het er toch over...hahahaha En wat voel jij allemaal?