Zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Esma, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esma

Esma Bekend lid

Dit is mijn 2de zwangerschap, maar ben echt alles van de 1ste vergeten. Wie heeft dat ook?

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Hier komt het weer langzaam bovendrijven (mijn eerste is ook nog niet zo oud (16 maanden), dus ver graven hoef ik niet. ;)

3. Esma

Esma Bekend lid

Jij ook gefeliciteerd, de mijne is 20 maanden.

Zit me echt net af te vragen: wanneer moet ik me aanmelden bij de vk? En moet ik weer naar mijn huisarts?
    Zucht.... zwangerschapsdementie..... volgens mij had ik daar bij de eerste geen last van....

4. appeltje

Ik heb me meteen gemeld bij de vk om alvast een afspraak te maken (bij ons is de intake al met 7 weken) en ook meteen een belletje naar de huisarts. Zo kunnen ze je al in het systeem zetten ivm eventueel voorgeschreven medicijnen die niet goed gaan icm zwangerschap. Langsgaan bij de huisarts hoeft niet.

Moest ook weer even graven mbt het eten. Wat mocht je nou ook alweer wel en niet? Wilde mij tanden net zetten in een ultradik besmeerde boterham met leverworst toen ik dacht: "Oh nee, niet teveeLvitamine A".

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

6. Esma

Esma Bekend lid

Ikw eet niet welke VK ik moet nemen. Waar ik eerst was, zijn uit elkaar gegaan. De groep is in 2-en gesplits. Weet nu niet bij wie van de 2 of toch bij een totaal nieuwe... dilemma, dillema.

7. appeltje

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    gefeliciteerd

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hartelijk Gefeliciteerd... Esma

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik heb er 2 en ben het ook allemaal vergeten. Alleen de steken in mijn buik dat zijn toch de tekens van zwangerschap.

Wij worden dement dames.

11. parmessar

parmessar Niet meer actief

van harte Esma!

12. Esma

Esma Bekend lid

Jah, maar dat is niet in de buurt.
    Vorige zwangerschap zat ik bij Eva, maar die zijn uit elkaar.

13. Esma

Esma Bekend lid

Iedereen bedankt voor de felicitaties. Jullie ook gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst.

14. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Esma,

Van harte gefeliciteerd !

Vandaag heb ik ook positief getest van ons 2e wondertje ! Onze kleine meid is nu 25 maanden, maar ben idd ook een heleboel kwijt... haha... Bij mijn eerste zwangerschap heb ik 20 weken overgegeven... dat is het enige wat me goed is bijgebleven...

Heel veel geluk!

15. Esma

Esma Bekend lid

Jij ook van harte!
    De 1ste van mij is bijna 21 maanden. En laten we het maar niet over alle kwaaltjes hebben van onze 1ste zwangerschap........ en al helemaal niet over de bevalling....

16. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    haha.... ja idd al die nare kwaaltjes.... Voel jij je nu goed? Of ben je al misselijk? Ik was vanochtend voor het eerst wat gammel in de maag....

17. Esma

Esma Bekend lid

Nee ben nog niet misselijk, was ik ook niet van de eerste. Wel had ik vreetbuien, en nu pas ik extra op want ben nooit op mijn oude gewicht gekomen.
    Wel had ik bekkeninstabiliteit bji zo'n 5 maanden.
    Kijk nu hebben we het er toch over...hahahaha
    En wat voel jij allemaal?

Deel Deze Pagina