Hai Ladies! Ik ben 24 jaar en nu 14 weken zwanger van mijn eerste kind.. En ik vind het onwijs spannend en leuk!! Maar geen van mijn vriendinnen is eigenlijk nog bezig met kinderen. Ze leven wel onwijs mee natuurlijk, maar toch mis ik gewoon mensen om ervaringen mee te delen... Wie wil met mij de vreugde delen van het verwachten van een Little Bundle Of Joy? Gr's Evita
Hoi, Ik ben ondertussen 23 jaar en eveneens zwanger van ons eerste wondertje!! Ik wil dus gerust mijn ervaringen delen met jou, mijn vriendinnen zijn nog niet echt toe aan een kindje, terwijl het voor mij super gewenst was! Voor wanneer ben je uitgerekend? Ik ben alvast uitgerekend op 11 juli, dat wordt puffen hé Liefs
Hai Dieke660, Wat een leuke reactie! Ik ben zelf 23 juli uitgerekend, dus dat ligt niet ver van elkaar. Voor ons was het ook hartstikke gewenst. Maar ik moest wel even wennen aan het idee hoor. We hadden pas net besloten dat we ervoor wilde gaan toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. De rest van familie en vrienden wisten dus niet eens dat we met kinderen bezig waren dus iedereen reageerde nogal verbaasd eigenlijk. De ouders reageerde wel heel uitbundig en emotioneel. Hoe reageerde ze bij jou en wanneer heb je het verteld? Liefs
Wat leuk, wij hadden ook net beslist om er voor te gaan en meteen was ik zwanger! Mijn zus wist ervan dat ik zou stoppen met de pil, maar verder wist niemand er iets van. Zodra ik de positieve bloeduitslag had, hebben we het aan onze ouders en zussen verteld. Wij hadden kaartjes gemaakt met het grote nieuws en hen wijsgemaakt dat we hen wilden uitnodigen voor ons 6 jaar samenzijn. Je had hun gezichten moeten zien ze waren ongelooflijk blij! gelukkig zeg! Liefs
Ah dat is wel een hele leuke manier zeg! Geweldig! Die gezichten moeten echt onvergetelijk zijn geweest! Heel leuk idee! Vond je het eng om te vertellen? En werden jouw ouders of schoonouders voor de 1e keer opa & oma? Mijn ouders hebben we gewoon op de koffie uitgenodigd bij ons thuis en daar pas gezegd dat we iets belangrijks moesten vertellen. Mijn vriend's moeder is zelf nogal van de grapjes dus die hebben we het onder het eten verteld. Ze nam net een flinke hap toen we het grote nieuws vertelde...Geloof me, als de chinees aan de andere kant van de kamer lag zou het me niet verbazen! En je hebt natuurlijk de eerste echo al gehad... Hoe was dat voor jullie? En het hartje hebben jullie ook al gehoord denk ik?
Er loopt een heel actief topic voor juli 2010 mama's. http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/186626-juli-2010-mamas-deel-2-a.html
Ja ik zag het, dank je.. Maar ik heb expres info over mezelf erbij gezet toen ik dit topic starten omdat ik graag met iemand ervaringen wil wisselen die er hetzelfde voor staat als ik. Misschien had ik het topic beter anders kunnen noemen, maar dat kwam zo snel even niet in me op.
Hey Dieke, ik ben ook uitgerekend op 11 Juli! Wat leuk. Ik ben 22, over een maandje wordt ik 23! Dus ik ga hier ook meelezen
Hey meiden, Ik ben 21 jaar en ben 12 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Vandaag geslachtsbepaling gehad en het is een JONGETJE.. Super leuk.. Straks onze ouders vertellen dat ze een kleinzoon krijgen.. hihi Mijn vriendinnen zijn ook nog niet bezig met kinderen. Wij zijn eigenlijk de eerste in onze vriendengroep. x goldy
Kom gezellig bij de juli mama's Dit topic zal ws wel gesloten worden, maar het is daar heel gezellig hoor!
Hallo, Ik vond het helemaal niet eng om te vertellen hoor, spannend is het uiteraard wel Mijn ouders krijgen inderdaad hun eerste kleinkind, ze zullen trouwens ook oppas van dienst worden als ik weer aan het werk ga... ze zijn bijzonder trots. Wat mijn schoonfamilie betreft, met hen heb ik niet echt zo'n goede band, mijn schoonzus is ook zwanger en zij zal bevallen in maart, maar zoals gezegd hier hebben we niet echt zo'n goede band mee. Jammer uiteraard, maar er is te veel gebeurd en wat mij betreft moet die band niet hersteld worden. Ze hebben het blijkbaar nooit kunnen begrijpen dat hun zoon ooit het huis zou verlaten en een eigen gezin zou beginnen, wat ik die mensen misdaan heb weet ik echt niet....maar blijkbaar ben ik geen gewenste schoondochter! Jep, ik heb ondertussen al 3 prachtige echo's gehad volgens de gyn wordt het een meisje! net zoals ik dacht, hoewel hij niet helemaal zeker was! Het hartje was vanaf week 7 perfect te horen! hoe verloopt jouw zwangerschap? Hoi Emmamick, wat fijn! kunnen we samen naar die belangrijke datum toeleven!! Liefs
In mijn kring reageert echt iedereen tot nu toe ontzettend geschockt Ik was wel de laatste persoon van wie ze verwachten dat die jong zwanger zou raken. Dieke ik ben toch wel jaloers dat jij al weet wat het wordt! Ik doe geen geslachtsbepaling echo omdat mijn vriend er dan niet bij kan zijn. Dus wij weten het pas bij de 20 weken echo Ik denk trouwens ook dat ik een meisje krijg! Wat leuk trouwens om te zien dat er zoveel jonge meiden zwanger zijn die ook nog eens rond dezelfde data zijn uitgerekend
hallo, Ja echt zeker ben ik uiteraard niet van het geslacht, maar het lijkt me vreemd dat de gyn zich zou vergissen. Daarbij vrouwelijke intuïtie hé als jij voelt dat het een meisje is, is dat ook vaak zo heb ik al gehoord. Mijn moeder wist het zowel bij mij als bij mijn zus! En ik ken nog meer vrouwen die het meteen aanvoelden.... Ik heb in ieder geval altijd jong moeder willen worden en nu lukt het nog ook In mijn omgeving reageren ze eigenlijk totaal anders, iedereen had het precies verwacht Liefs!
Gefeliciteerd! Zoals Guppie al zegt, het juli 2010 topic zit vol met meiden die in dezelfde periode als jullie bevallen en hetzelfde meemaken. Heel gezellig dus Tot daar! Liefs Elea
Ik ben 24 jaar en zwanger van een meisje 6 juli ben ik uitgerekend.. maar kom gezellig kletsen in het topic wat Guppie en Elea al noemde..
Hallo allemaal, Wat leuk! gefeliciteerd! ik ben 21 jaar, zwanger van ons 1e kindje en ook in juli uitgerekend Veel liefs
hey hey, ik ben 20 jaar en zwanger van de eerste, in maart word ik 21 en ben 6 juli uitgerekent, gefeliciteert allemaal en geniet ervan