Vrienden van Amstel

Discussion in 'Zwangerschap' started by bianca3006, Jan 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

Aug 20, 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Hey hallo

Zijn er hier ook mensen die al naar de Vrienden van Amstel zijn geweest, terwijl je al goed tijdje zwanger bent??
    Zo ja, hoe beviel het?? en nog belangrijker, was het weer een groot feest net als andere jaren??

2. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Hoi!

Ik ben gisteravond geweest en het was weer geweldig!! Ons jochie was wel lekker druk in m'n buik, het is toch hard geluid allemaal, maar heel goed te doen hoor! Ik zag meerdere (ook hoogzwangere) bijna-mama's rondlopen.

Lekker genieten dus!!

3. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Niet naar de vrienden van amstel live, maar bij mijn vorige zwangerschap wel naar 4 andere concerten terwijl 6 maanden zwanger was en hij was lekker aan het mee swingen hoor

4. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

Aug 20, 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Ohhhh wat fijn om te lezen dat er meerderen zijn die gewoon zijn gegaan, of naar andere concerten. En ook dat er andere, hoogzwangeren, zijn gesignaleerd. hahahaha
    Ik ga gewoon heen, wil het niet, kan ik zo naar het hotel. We blijven daar gelukkig slapen, 5 km van Ahoy vandaan.
    Super bedankt voor jullie reacties!!

5. ingie1983

ingie1983 Actief lid

Jul 22, 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi
    Ik ben ook naar vrienden van Amstel live geweest(23/1) en het was weer een superavond! Veel gedanst en volgens mij vond mn kleine meisje het wel prima daar! Enige vervelende was met het naar huis gaan, was erg druk en waren allemaal mensen aan het duwen. Nou hard terug geduwd en even extra hard geroepen dat ik zwanger ben! Ik ben nu 22 weken zwanger. En ik heb zeker ook nog een paar zwangere;) zien rondlopen.
    Groetjes

Share This Page