ik zet hier maar neer omdat ik niet weet waar het anders hoort ik ben vanochtend bij de verloskundige geweest en was niet echt leuk ik ben morgen 37 weken zwanger en voel me beeb wat minder bewegen nu had ik gelezen dat dit niet heel erg is omdat het ook al is ingedaald en steeds minder ruimte heeft maar nu had ze ook niet echt een duidelijk hartje gehoord ze was maar wat aan het luisteren ik heb het hier maar bij gelaten ze zei wel dat ik altijd kon bellen als ik het niet vertrouw maar toch maar nu zit ik heel erg te denken kan het nog fout gaan bij 37 weken ..? ben nu echt aan het stressen pff
Bij mij ging het fout met 36 weken en de volgende met 27 weken, dus JA het kan wel! Als jij het niet vertrouwd !! DAN ZEKER je vk bellen! Desnoods vraag je om een CTG consult in het ziekenhuis, dan word de kleine zijn/haar hartslag en dus bewegingen voor zo'n half uur/uur in de gaten gehouden!!
BELLEN!!! Al is het maar dat je geruststelling krijgt..... en raar dat ze niet echt goed geluisterd heeft trouwens!! Wellicht mag je nog eerder terugkomen...
Belachelijk dat ze je naar huis stuurt zonder duidelijk het hartje te hebben gehoord! Ik zou meteen bellen dat je nu wilt komen. Zit je bij een praktijk waar meerder vk's zitten? Dan zou ik even naar een andere vk vragen. Doen hoor en laat je niet afschepen.
Ik zou zeker bellen. Wat een rare VK om je zo in onzekerheid naar huis te sturen. Ik zou gewoon een CTG eisen zodat ze kunnen zien dat het goed met je kleintje. Op je strepen staan hoor, nu zit jij in onzekerheid thuis.
ik zou gek worden... heeft ze niet aangeboden om later op de dag ofzo nogmaals te luisteren? dus ik zeg bellen!
Ik zou het niet hierbij laten.. Stel dat er echt niet goed is... Gewoon je vk bellen! En anders het ziekenhuis..
meid, je blijft jezelf opvreten! NU bellen en zeggen dat je terugkomt om beter te kunnen lusiteren!! en als het weer niet duidelijk genoeg is voor jou, dan inderdaad doorverwijzing vragen voor echo ofzo, je betaalt genoeg aan de zorgverzekering, dus voel je zeurderig ofzo!!
Zeker bellen meid!!! Misschien kun je naar een andere VK vragen van die praktijk? Ik zou ook eerlijk vertellen dat je vind dat je niet fijn behandelt bent tijdens dat consult.
Oooh ik hoop dat je nu een echo of iets hebt....zeker even na laten kijken...wat een slechte verlos zeg!!
Astrid, zo, wat heftig zeg! Is er ooit een duidelijke oorzaak gevonden waarom het bij jou in die late stadia is misgegaan?
@Dolly75, bij nr. 1 hebben ze dat niet (zij bewoog ook ineens veel minder en een dag later overleden vlak voor de bevalling) en de 2e wisten ze wel idd.
Bellen, stress is niet goed en laat je anders inderdaad doorverwijzen naar het ziekenhuis. @Astrid, jeetje meid wat rot voor je liefs Miek
dank je voor de reacties ik heb nog niet gebeld heb het er nog met me moeder over dat ze het ook raar vind en ik zit idd met meerdere vk in een praktijk ik kijk het vanavond nog even aan en als ik nog zo raar gevoel erover heb of de baby niet voel dan bel ik en wil ik idd zo ctg
ik zou gewoon bellen hoor en dan vragen voor een ctg scan en doen ze moeilijk dan bel je gewoon de verloskunde spoed van je zkh en dan leg je het uit weet bijna wel zeker dat ze je laten komen voor echo of een ctg maar gewoon bellen in onzekerheid zitten is ook niks en dan kan je dalijk de hele nacht niet slapen, en dalijk is er wel wat en dan ben je mischien nog op tijd je weet het nooit je bent al 37 weken dus als er wel wat is kunne ze je altijd laten bevallen zonder dat je baby veel te vroeg is