Hallo! Ik woon in de omgeving van Arnhem. Ik ben 28 jaar en op dit moment ongeveer 7,5 week zwanger van ons 1e kindje. Nog niet alle bekenden weten het, heb 3 januari 1e echo. Het lijkt mij leuk om met andere zwangeren uit de buurt gezellig te kletsen!
Hey meid, Proficiat! Ik ben ook zwanger van me eerste ben vandaag 11 weken zwanger.. Hoe voel jij je? Geniet je! Wanneer ben je uitgeteld? Gr bambe
Hey! Wat leuk dat je reageert!! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb gelukkig niet zoveel klachten. Sneller moe en last van mn borsten, maar gelukkig nog niet misselijk geweest. Hoe voel jij je? Heb jij veel klachten? Ik denk dat ik 31 juli uitgerekend ben. Maar met de echo zullen we zien of het klopt.. Jij dus 1,5 week eerder...
Hier arnhemse en al 28 wk zwanger van nr 2. Zoon is 3 jr en ik 26 Sterkte met de eerste 3 mndjes meiden
Wat leuk, nog meer reacties!!! Ik heb verloskundige praktijk Lingewaard. Afgelopen maandag intake gehad, en nu begint het allemaal wat echter te worden. Volgende week 1e echo. Voor de zwangeren die al langer zwanger zijn: waren jullie daar ook zo nerveus voor??
Ik zit bij groepspraktijk van verloskundige arnhem. Lelie84: Spannend de eerste echo! Ik was erg zenuwachtig voor de echo. Maar dat blijft voor alle die ik tot nu toe heb gehad. Haha.
Ik kom ook uit de buurt van Arnhem en bijna 15 weken zwanger van ons eerste kindje! Zaterdag hebben we een echo bij Jan Koning in Ochten voor de geslachtsbepaling.. Ben zo benieuwd
Wij zitten er ook over te denken om naar Jan Koning te gaan voor geslachtsbepaling. Aangezien de volgende echo pas met 20 weken is... Laat maar weten hoe het was, ben erg benieuwd!
Volgens Jan Koning wordt het een meisje!! daar twijfelde hij niet over. Ben nou wel benieuwd met de 20 weken echo!
Hi allemaal! Leuk een meisje Hier ook een zwangere (nog wel...) uit Arnhem! Ik ben met 16 weken ook bij Jan Koning uit Ochten geweest! Hij zei toen een meisje en dat werd bij 20 wk ook bevestigd! Nu nog ff wachten en dan weten we of het ook klopte.. Vinden jullie het ook allemaal zo spannend? Ik in ieder geval wel en vooral omdat ik al de hele ochtend gerommel in mijn buik voel..voor ons is het ons eerste kindje.. Ben zo benieuwd.. Een goede zwangerschap allemaal! Groetjesss
Hoi iedereen! Ik kon dit onderwerp al niet meer vinden op de site, dus bedankt! Hier gaat alles ok! Op dit moment 15w1d zwanger. Voor volgende week een afspraak staan bij Jan Koning. Errug benieuwd of hij kan zien wat het wordt! Vorige week ff in de stress gezeten, ze konden de hartslag niet vinden....maar op de echo 2 dagen later gelukkig een druk kindje gezien 😊 nu al eigenwijs hihi... Hoe is het met de rest?
Net bij Jan Koning geweest! Heel duidelijk een jongetje te zien! Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus dat was de reden dat het hartje een poosje terug niet te horen was! Waarschijnlijk zal ik de baby ook voorlopig nog niet voelen zei hij. Nog wel even wennen aan het idee van jongen... Ik dacht echt een meisje...
Mooi dat het goed gaat! Ik ben inmiddels al bijna 21 weken! De tijd gaat best snel! Mijn kindje is ook behoorlijk eigenwijs, met de echo bij Jan Koning lag ze met de rug naar ons toe, met de 1e echo lag ze naar de achterkant toe waardoor ze haar met de uitwendige echo niet konden vinden dus inwendig moest, en met de 20 weken echo lag ze met haar hoofdje tussen de bekken waardoor ze niet goed haar hoofdje konden bekijken met de echo, dus na heel veel water drinken en paar keer bewegen hebben ze een inwendige echo gedaan