Het besef is er wel ineens meer. 'We krijgen een kindje'. En het feit dat ik nu al verder ben dan de vorige keer, doet me ook goed. Ik ben wel meer gerustgesteld... Maar ergens nog steeds een beetje 'gereserveerd'. Overigens volgende week weer een echo. Deze is niet noodzakelijk, maar stand nog gepland omdat deze erbij was gekomen. Vandaag kon mijn man helaas niet mee, dus volgende week gewoon nog een keer en dan kan mijn man het ook zien
Oké, wel proberen te gaan genieten he! Ik las ergens dat als je een echo hebt gehad met kloppend hartje dat je nog maar 2-3% kans hebt op een miskraam. Dat is echt weinig lijkt me. Maar ik snap wel dat je het vertrouwen kwijt bent in je lijf na een miskraam. Wel fijn dat je nog een echo hebt, nog even spieken daarbinnen
klopt. Wat het voor mij lastiger maakt, is dat we bij de vorige mk ook een kloppend hartje hebben gezien. Maar goed... Ik moet inderdaad echt gaan proberen te genieten. Deze week begint het wel allemaal echt, woensdag en donderdag afspraken bij de VK. Dus het begint nu ook steeds echter te voelen, dus wie weet neemt dan ook de onzekerheid af. Bedankt
Oh wat fijn @Nixter hopelijk kan je nu wat gaan genieten!! Hier nog niet echt genieten maar meer omdat mn maag nog steeds zo loopt te kloten bah.... Vanmiddag positiekleding gehaald maar jeetje dan lijk ik echt wel al langer zwanger dan 8 weken....dus die blijven nog maar even in de kast
We hebben vanmiddag een echo gehad. Hij was heel beweeglijk. Lekker aan t zwaaien naar ons en draaien. Ben nu 10+3. Iets naar voren gezet naar 29 juni ipv 2 juli. Alles ziet er goed uit, mooie omstandigheden en hebben zelfs het hartje al gehoord! Heel bijzonder. Ben zo gelukkig!! Heb beetje ondergewicht dus krijgen extragroeiecho's. Dat is niet erg, hihi!
Oh bah! Maagzuur? Wbt positiekleding helemaal waar. Helaas moet ik de broeken wel aan want ik krijg mijn eigen broeken niet meer dicht! Maar ik lijk ineens veel dikker haha, het is niet anders
Wat fijn! Heb je zelf ondergewicht? Ik dacht even te lezen dat de baby ondergewicht had haha. Leek me al vreemd
Wat betreft vertellen met de kerst zit ik zelfs aan het volgende te denken; kleine petit-fourtjes serveren met roze en blauwe muisjes en een babytje bovenop. Ben benieuwd hoe ze worden (ga ze zelf maken) en of ze het snel door hebben. Moet alleen het praktische deel (we vieren het bij mijn ouders, en kan t dus niet helemaal.zelf goed inplannen) even uitdenken / plannen
Leuk idee!! ff showen als je ze gemaakt hem Misselijk zijn lijkt me heel vervelend dames! Hopen dat het snel minder wordt
ik wil graag meekletsen, weet mijn datum nog niet zeker maar als ik zelf goed geteld heb kom ik op 26 juli uit. na een traject van 3 jaar waarvan 1 jaar in de mmm.
Op de misselijkheid en de vermoeidheid na goed, van het weekend mijn eerste huil bui om niks gehad. Dus voel me wel echt zwanger
@kimmetje88 welkom! En gefeliciteerd. En wat fijn om je nu ook hier te kunnen melden na zo'n lange tijd. @de misselijkheid. Sterkte meiden. Ik heb er niet heel veel last van gelukkig. Mijn rug doet wel erg zeer en mijn ribben soms nog. Maar nu ik onze kleine heb gezien gisteren ben ik zo gelukkig en kan t me niet schelen dat ik me soms zo rot voel.