Uitgerekend in juli 2018!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door fidel2010, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NientjeS

NientjeS Lid

19 apr 2013
    36
    12
    8
    NULL
    NULL
    @Romy1980 ja ik heb er drie weken geleden ook al eentje gehad haha nu nog eentje, ook erg laat want ga al richting de 15 weekjes nu!

Ooh wel een leuke dag gehad? Hier ook meer moe na een drukke dag! Maar wat leuk.. hoe ver is je nichtje? Mijn vriendin is nu 24 weekjes zwanger, zo leuk om samen zwanger te zijn!

Romy1980 vindt dit leuk.
  2. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ja super leuke dag...maar wel slopend haha
    Mijn nichtje is nu 9 weken dus precies maand later dan mij uitgerekend.

Leuk he samen met je vriendin...ik had dat in mijn vorige zwangerschap ook....zoooo bijzonder.

3. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    Vandaag bij de VK geweest.
    hartje geluisterd en was helemaal prima.

Ik moet wel overgenomen worden door de gyn . Eigenlijk wist ik dat al, maar vind het nu wel jammer omdat ik al wel een band had opgebouwd met de VK (ook na mijn vorige mk)..

4. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Oh fijn dat dat allemaal goed was!

Jammer dat je moet overstappen....komt dat door je miskraam?

5. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ik stond net onder de douche en werd toch ineens niet goed....gatver ben echt maar even gaan zitten. Lig nu maar op bed met hoofdpijn dus zal maar goed gaan rusten.

6. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    Nee,
    Ik heb ben chronisch ziek. Voor het kindje levert het in principe geen extra risico's op. Maar de zwangerschap en bevalling kunnen voor mij wel risicovol zijn.
    Dat wist ik al, hebben ook gesprekken gehad met mijn arts voor we ging en proberen.
    Mijn arts had toen ook gezegd dat ik begeleiding nodig had. Dus ik wist het wel/ had het verwacht. Alleen omdat het systeem nu anders is (je mag niet meteen naar de gyn, eerst naar de VK)..
    Maar ik had ergens niet verwacht dat het 'zo lang' zou duren (heb al 3 of 4 afspraken bij de VK gehad)

7. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Oh oke jeetje ook vervelend.
    Ik ben nu voor 3e keer zwanger geworden via ICSI en zou deze zwangerschap naar verloskundige mogen maar blijf liever in het ziekenhuis....vind ik veel fijner!

Wel jammer dat je al een band begon te krijgen....

Trouwens net even heerlijk geshopt! Nog 2 nachtjes dan weten we als het goed het geslacht van onze baby

8. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Woehoe!!! Strakjes onze geslachtsbepalingsecho!!!!

Zoooooo benieuwd.....zooooo spannend.

Alles goed met de dames hier?

9. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    spannend @Romy1980
    wij moeten nog 2.5 week wachten..

Hier gaat t wel.goed, nog erg moe. Verder gelukkig weinig klachten.

Begin nu wel echt een buikje te krijgen.
    Heb van mezelf overgewicht, dus je ziet het minder snel, dacht ik. Maar het begint nu wel al echt te komen... :)

Romy1980 vindt dit leuk.
  10. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo dames...wat is het hier stil:)

Gister een super mooie 3d echo gehad van onze kleine kanjer...en we zijn super blij dat we na 3 fantastische dochters dit keer een babyboy mogen krijgen.

Zoooooo verliefd

11. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    Wat leuk @Romy1980
    Misschien wel.extra leuk omdat jullie al 3 meiden hebben.

Romy1980 vindt dit leuk.
  12. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    Het gaat hier op zich wel goed. Voel me wel weer stukken beter dan de afgelopen weken.
    Helaas wel een hoop gedoe met het huis.
    We wonen in een oud huis. En nu er een kindje komt, moeten er wat dingen verbouwd worden, dat is prima, hadden we al ingecalculeerd.
    Maar nu hebben we eind vorig jaar een lekkage gehad (in de huiskamer) Al meerdere keren gerepareerd, maar vandaag zag ik dat het weer lekt. Ook kwamen we vorige week erachter dat er aan de achterkant van het huis lekkage is geweest.
    Ik baal echt van de huiskamer. Ik weet het echt niet meer, al zoveel gerepareerd en nu lekt het weer.
    De achterkant is opgelost. Alleen moet er wel opnieuw geschilderd worden.

Poe... Ik wordt er zo niet blij van.
    We hebben helaas ook niet het geld om het door iemand helemaal te laten doen.

13. NientjeS

NientjeS Lid

19 apr 2013
    36
    12
    8
    NULL
    NULL
    @Romy1980 aaah een jongetje gefeliciteerd, wat leuk zeg!!

@Nixter ooh bah wat vervelend zeg, daar zit je nu al helemaal niet op te wachten nee :(..
    Fijn dat je je wel beter voelt nu.. en wat leuk al een buikje!

Donderdag ben ik alweer 16 weken, de tijd vliegt. De 23e hebben we de geslachtsbepaling gepland en 9 februari heb ik de 20 weken echo.. allemaal heel spannend. Heb vorige week maandag nog een echo gehad, ze heeft toen globaal alles bekeken maar ze zag geen afwijkingen gelukkig! Daarna ook aan m’n moeder verteld. Twee uur lang zei ze niets.. heel erg blij whaha maar ze snapte er niets van 7 jaar niet zwanger en miskramen en nu in een keer! Qua kwaaltjes gaat het wel.. nog moe, hoofdpijn en wat last van m’n buik

14. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    Wat is het hier stil?
    Hoe is het met iedereen?

15. Bri40

Bri40 Actief lid

11 mrt 2017
    138
    28
    28
    Vrouw
    Hoi hoi,
    Ik heb idd al een heeeleeee tijd niet gekeken of iets geplaatst, maar hier gaat alles goed. Op 1 klein dingetje na. Vandaag uitslag NIPT test gehad en alles is goed er zijn ook geen nevenbevindingen gevonden. :thumup:
    Alleen.....Afgelopen maandag wezen Bloedprikken (nav eerste afspr verloskundige praktijk) en daar is uitgekomen dat mijn schildklier iets te traag werkt. Normale waarde is TSH 4.0 en bij mij staat de waarde TSH op 5.5. Dus ik mag aan de medicatie. Over 4 weken weer Bloedprikken en dan is hopelijk mijn schildklier weer normaal. Dus eventjes afwachten. Maar ik voel me prima, ben nu ruim 13 weken en heb nog geen een keer gespuugd of misselijk geweest (Wel moe en soms wat hoofdpijn gehad)
    14 febr mogen we weer voor een echo (wat blijft dat toch geweldig mooi en bijzonder!)
    Hoe gaat t met jou @Nixter ?

16. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hallo allemaal
    Mag ik af en toe meepraten?
    Ik ben 16 juli uitgerekend. Vandaag dus 15w en 3d.

17. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    @Bri40 schildklierprpblemen zijn vervelend, moet het hier ook in de gaten houden, mijn moeder heeft blijvende schildklier problemen opgelopen tijdens haar 2de zwangerschap.
    Fijn dat de NIPT goed was.

@Minniemouse1974
    natuurlijk mag dat! Welkom.

Hier gaat het op zich wel goed.
    Merk dat alles wat rustiger is, klachten zijn een stuk minder, heb weer wat meer energie e.d.
    Ik merk wel dat ik me de laatste paar dagen weer een beetje druk maak, over of het allemaal wel goed zit.
    Vorige week woensdag nog wel het hartje gehoord. Maar merk dat dat dan een paar dagen genoeg is en daarna maak ik me toch weer druk.
    1 februari hebben we een pretecho, dus dan kunnen we de kleine weer zien.

Ik denk dat ik de kleine ook al 1 of 2 keer gevoeld heb, de gynaecoloog zei dat dit meestal pas rond 20 weken gebeurd, dus weet het ook niet heel zeker. Maar heb nu twee keer van die 'plopjes' gevoeld, die niet als mijn darmen voelde...

18. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Dank je wel Nixter!

Ik ben 43 en ik ben ontzettend bang deze zwangerschap.
    Het liefst zou ik elke week een echo laten maken. :)
    Maar aan mijn vreselijke humeur en dikker worden denk ik wel dat het goed gaat. Arme man van me. Haha:roflmao:

Ik heb 1 feb een echo om te kijken of het een jongen of meisje is.
    Ook heb ik die ochtend zo'n ontbijt test om te kijken of ik zwangerschapssuiker heb...kijk ik echt tegen op. Pff tot 11 uur nuchter blijven. :(
    En 1 mrt de 20 weken echo.

19. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Hallo mag ik hier ook meepraten?
    Praat ook al mee in het bevallingslijst forum :)
    Ik ben gootje1988 en zwanger van mijn 2e dochter ♥
    Mijn oudste dochter word in april 9 dus zij word echt grote zus.
    Ik ben 9 juli uitgerekend en voel de baby al 2 weken bewegen :D

Minniemouse1974 vindt dit leuk.
  20. NientjeS

NientjeS Lid

19 apr 2013
    36
    12
    8
    NULL
    NULL
    Hoii meiden! Wat leukk gezellig!! Welkom hier!

Ik heb de geslachtsbepaling afgelopen dinsdag gehad en we krijgen een jongetje! 9 februari de 20 weken echo ik ben benieuwd. Mijn buikje begint nu rustig aan te komen, kan niet wachten tot ik de kleine kan voelen. Weet ook echt niet wat ik moet voelen?? De placenta ligt achter dus de vk gaf aan dat ik de kleine wel wat eerder zou kunnen voelen.

Deel Deze Pagina