Uitgerekend in juli 2018!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door fidel2010, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1980

    Romy1980 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden

    Eindelijk weer wat leven hier haha
    Welkom alle nieuwe!!

    Ik heb 8 februari een uitgebreide echo in het erasmus...deze vervangt de 20 weken echo en is omdat ik zwanger ben geworden met hulp van ICSI. ik mocht hier voor kiezen...nou graag.

    Van spullen heb ik de kinderwagen...de maxi coso met base...heeeeeeel veel kleertjes en van de week de soort next to me van Chicco gekocht maar dan van mee to ofzo.

    Verder nog geen kamertje...dit omdat ik nog wil verhuizen haha

    Wij gaan vandaag op verjaardags visite bij mn nichtje...die word 25 en is 12 weken zwanger en is 2 weken geleden door haar man in de steek gelaten!! Zo bizar...door haar besef ik weer hoe gelukkig ik mag zijn maar wil ook niet te gelukkig zijn omdat ik haar geen verdriet wil doen...snap je? Heel moeilijk pfff

    Fijne dag allemaal:thumup:
     
    Minniemouse1974 vindt dit leuk.
  2. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Wij zijn even ver 15w en 6d.:)

    Leuk! De 20 weken echo is dan GUO?
    Die is dan extra uitgebreid. Die krijg ik ook ivm ICSI.

    Lekker dan als je door je man in de steek wordt gelaten als je zwanger bent. Echt sneu.

    Verhuizen tijdens je zwangerschap.pff...petje af. Ik ben al blij als ik de was opgehangen heb en gestofzuigd. Verhuizen gaat me echt niet lukken. :(
     
    Romy1980 vindt dit leuk.
  3. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Ik heb geen idee. In het begin hadden mijn man en ik beide een heel sterk voorgevoel voor een jongetje. Maar dat wordt steeds minder en er zouden nu ook niet verbaasd zijn als het een meisje zou zijn ...
     
  4. Romy1980

    Romy1980 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ja is heel sneu voor haar....en verhuizen tsja ik had liever ook al klaar geweest haha maar wil hier niet blijven wonen en na de bevalling verhuizen zie ik helemaal niet zitten. Nu bijna 16 weken dus zit precies in de juiste periode van m'n zwangerschap...voel me alles behalve goed maar ja daar komen we ook wel weer overheen haha
     
  5. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Liever in t begin dan aan t eind. Want dan gaat de nesteldrang ook nog meespelen. Bij mijn vorige zwangerschap moesten er bij 36 weken nog 3 dakkapellen op. Nou wat een ellende. Heel het huis stond op zn kop.
    Het scheelt ook wel als je veel hulp hebt natuurlijk.
     
    Romy1980 vindt dit leuk.
  6. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb ook geen idee. :)
    Spannend.....
     
  7. Romy1980

    Romy1980 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Poeh meiden ik moet zeggen dat ik best tegen de zomer aan zit te hikken. Ik voel me redelijk maar lichamelijk lijk ik wel een oude oma...vreselijk!! Als ik 6 stappen loop wil ik alweer gaan zitten...dat word nog wat als ik straks tonnetje rond ben...30 graden is en 3 ondernemende kids heb haha wij zijn vrijwel altijd weg....lekker op pad maar ja dat zal ff een jaartje anders moeten....helaas

    Verder alles goed hier?
     
  8. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Heel herkenbaar hoor.
    Ben al weken verkouden.. en last van m'n heupen/bekken. Dus ook hier is het nu al rustig aan doen.. ' gelukkig ' geen kleine kinderen hier. Dat scheelt wel.

    Verder hebben wij vandaag te horen gekregen dat het een jongetje is. Hey was is eerste instantie slecht te zien op de echo, omdat het kindje er 'verkeers' bij lag.
    Toen moest ik liggen, lopen, staan en springen. Maar de dwarsligger bleef lekker zitten waar die zat.
    Uiteindelijk via een inwendige echo, keken we zo recht op z'n kruis. Overduidelijk een jongetje.
    Stiekem zijn we er heel blij mee, omdat ons voorgevoel dat al zei. Maar uiteraard was een meisje ook welkom geweest;)
     
    Romy1980 vindt dit leuk.
  9. Romy1980

    Romy1980 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.005
    128
    63

    Ach super leuk...ook een jongen!!
    Ben je ook zo benieuwd haha
    Jammer dat het lichamelijk ook tegen zit maar ja het duurt gelukkig niet voor altijd.
     
  10. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    Hallo dames,

    ik zag deze topic voorbij komen.
    ben zelf 11 juli uitgerekend! en zwanger van ons 1e kindje. na een lange weg in de medische molen.
    Ik zou het gezellig vinden als ik hier mee mag kletsen. :)
     
  11. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    @Diddeltje

    Van harte welkom.
    Het is wel erg stil hier de laatste tijd :(:(
     
  12. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

    Ja inderdaad, dat viel mij ook op.
     
    Romy1980 vindt dit leuk.
  13. Romy1980

    Romy1980 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Welkom!!
    Zeker rustig hier haha erg jammer.
     
  14. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    dankje! haha ach zie vanzelf wel :)
    dacht misschien leuk dames die zelfde maand zijn uitgerekend.
    Ik merk zelf nog weinig van de zwangerschap op klein buikje na, maar verder gaat alles prima.
    Sommige vragen al of ik iets gevoeld heb. maar helaas nog niets.

    hoe is dat het bij andere dames?
     
  15. Romy1980

    Romy1980 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ik voel hem wel al af en toe...nou ligt m'n placenta wel aan de achterkant dus kon ik hem snel voelen zei ze. Verder is dit van alle zwangerschappen het zwaartste vind ik maar ja mag niet klagen he.

    Bij mijn 1e voelde ik ook pas laat iets en begon je bij mij pas iets te zien met 25 weken haha dat is nu wel anders;)
     
  16. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Ik voel ook nog niets.
    Mijn buik is ondertussen ook zichtbaar.
    Maar bij de VK laatst zeiden ze ook dat de stand van mijn baarmoeder 4 weken voor ligt. Hij komt al boven de navel uit.
    Ik vond het zelf al vreemd dat ik hoger dik werd, maar dat klopt dus.
    Wel in de gaten houden, want ik heb een iets grotere kans op zwangerschapsdiabetes.

    Verder heel veel last van bandenpijn, soms zo erg dat ik er niet van kan lopen...

    Mijn 20 weken echo is verplaatst naar volgende week woensdag, dan kunnen we de kleine weer zien :)
     
  17. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Overigens zei mijn gyn dat je, zeker bij een eerste, er niet gek van hoeft op te kijken als je pas iets voelt na 20 weken.
     
  18. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Zo zeg ik dat ik niets gevoeld heb,
    Heb ik vannacht de beeb volgens mij voor het eerst gevoeld.
    Het voelde alsof er een soort zuignapje binnen in mijn buik werd aangezogen. Klinkt het raar, maar da's de beste omschrijving ;)
    Eerder wel rommelingen gevoeld, maar dat waren achteraf toch m'n darmen denk ik ;)
     
    Romy1980 vindt dit leuk.
  19. Romy1980

    Romy1980 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ach wat lief he:) zo schattig...
    Het is ook moeilijk om te best moeilijk om te beschrijven.
    Super leuk en ook een fijn gevoel...iedere keer een bevestiging dat het goed gaat.
     
  20. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Hoe is het met jullie?
    Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, en de baby is goedgekeurd :)
    Verder de laatste dagen niet veel gevoeld, maar vandaag wassie lekker actief. Volop in beweging.
    Vanavond voor het eerst naar zwangerschapsyoga geweest. Viel me vooral op dat er veel dames van mijn eigen leeftijd waren, ik had op een een of andere manier meer oudere dames verwacht ;) haha
     

Deel Deze Pagina