jonge mama to be

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door youngmommy20, 20 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmommy20

youngmommy20 Niet meer actief

#1 youngmommy20, 20 feb 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2022
    goedenmiddag lieve mama's (to be) ,

ik ben er op mijn verjaardag achter gekomen dat ik zwanger ben, nu ben ik pas een half jaar samen met mijn vriend en kennen elkaar pas 1 jaar. we hebben net samen een huisje gekocht en wonen daar nu sinds een weekje. ik ben zelf 19 (bijna 20) jaar en het was totaal niet gepland om nu al zwanger te worden wat moet ik doen? iemand tips? ik ben beetje overdonderd namelijk, en heb het gevoel dat mijn vriend er nog niet klaar voor is om papa te worden, ik ben bang dat hij dan bij me weggaat en dat ik er alleen voor kom te staan. het kindje weghalen is echt geen opties. ik hoor graag jonge moeders die me misschien kunnen helpen. alle tips zijn welkom.

liefs., J

2. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Vroeg of laat zul je het toch moeten vertellen en aangezien je 2 mensen nodig hebt om een baby te maken is hij net zo verantwoordelijk als jij bent..
    Vertel het hem gewoon, misschien is hij wel hartstikke blij

3. youngmommy20

youngmommy20 Niet meer actief

je hebt ook gelijk, ik heb een rompertje gekocht net en ga dat in een doosje doen met de test erbij en aan hem geven. als jullie het leuk vinden kan ik straks wel vertellen wat mijn vriend zijn reactie was?

Deel Deze Pagina