Wie is er nog meer uitgerekend in juli? Vind het leuk om contact te krijgen met meiden die ook in juli zijn uitgerekend .... Ik zelf weet sinds 2 dagen dat ik in verwachting ben en krijg maandag een echo want na berekening en laatste menstruatie zou ik op 14 juli uitkomen. Maar zal maandag weten hoever ik werkelijk ben. Liefs Karina ps... Me borsten doen wel veel zeer ben moe misselijk zeurderig gevoel in me onderbuik
Ik ben ook uitgerekend voor begin juli... Ik mag volgende week zondag langsgaan voor een eerste echo! Ik moet dus nog een beetje geduld uitoefenen mijn symptomen vallen eigenlijk wel mee. Wat last van maagoprispingen, vaak een slechte nasmaak in mijn mond en af en toe wat pijn in de onderbuik,... Wel grappig dat ik het soms jammer vind als ik helemaal geen ongemakken voel, omdat ik dan denk dat er iets misgelopen is...
Idd, er is al een club met veeeel dames die in juli uitgerekend zijn Ik ben ook 14 juli uitgerekend!!
Ben ook zwanger 11 juli uitgerekend spannend allemaal.. Pijnelijke borsten soms misselijk en diaree krampjes
Ik ben ergens tussen 9 en 14 juli uitgerekend. Ik heb een wat lange cyclus en weet precies wanneer mijn eisprong was (en de conceptie) dus ik ga uit van de 14de. Maar de verloskundige houdt vooralsnog de 9de aan. Ik heb 29 november mijn eerste afspraak!
Ik ben de 15de uitgerekend, vind het zo onwijs spannend en kan het nog niet bevatten.. 22 november de eerste echo...
Als het goed is ben ik rond 17juli uitgerekend. Hoe kan het dat jullie allemaal nu al een echo krijgen? Ik dacht dat het pad rond je 10e week is. Ik met nog gebeld worden door de verloskundige..kan niet wachten
Volgens de berekening op internet, ben ik 21 juli uitgerekend...Maandag ziekenhuis even bellen!!! Ook omdat ik diabetes heb,sta ik zowiezo onder toezicht in het ziekenhuis...daarom krijg ik al snel een echo...
Ik ben 10 juli uitgerekend, weet het nu anderhalve week! Vraag me ook wel af waarom iedereen zo snel een echo krijgt, de gyn laat ons de 26e (pas?) komen...
Hoi meiden ik ben 22ste uitgerekend ! maar ik ga maandag dokter bellen voor afspraak .. drna een zwanger.praktijk. zodat ik langs kan komen voor een echo etc?
het zal bij iedereen wel anders zijn... wist ik ook niet hoor.. maar wij mogen met 6 weken al komen omdat we via icsi zwanger zijn geraakt en al een jaar in het ziekenhuis lopen....
Ik ook! 10 juli als t goed is. 28/11 eerste echo. Bij ons doen ze het in week zes maar dan ben ik op vakantie dus een weekje later. Spannend! Ben elke keer bang dat k alsnog ongesteld word, hebben jullie dat ook?
Wat veel met 14 juli. Ik ook namelijk begin dec pas naar de verloskundige en dan pas een afspraak maken voor een echo! Ben heel benieuwd