Waar het voorheen kleine beetjes waren kon ik me net helemaal omkleden. Heb zo'n last van maagzuur en moest er net van spugen en pies spontaan vol in mijn broek. Wat voel ik me een oud wijf zeg!
Ik had t van de week ook... Ik verslikte mij...en kreeg eennheftige hoestbui..en pieste zo in mn broek.. voelde me echt een oude oma... zo oncharmant.
gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben........ Ben behoorlijk verkouden en ik heb nu echt een incontinentie inlegkruis(je) voor..............
Pfff hier nog eentje die zich aansluit hoor... net mijn neus snuiten en hoppaaaa daar gingen weer wat druppels!! Nu waren het druppels, soms is het meer Lekker gênant... Als ik van huis weg ga doe ik ook echt voortaan een tena-tje in... bleeegh maar ja, alles beter dan met een natte broek in de winkel staan Bij de eerste helemaal geen last van gehad. Alleen na de bevalling best erg en lang.. speelt nu gelijk weer op.
Heb idd ook als ik nies dat ik dat zo een paar druppels in me broek pies.. Nu dus ook maar een tena voor gedaan
Ik heb het sinds een week of 3... Was ziek en moest hoesten en plaste zowaar in mjin broek tijdens een hoestbui, haha. Sindsdien het gevoel dat ik druppel... Ook als ik lang mijn plas ophoud, voel ik dat ik niet meer echt waterdicht ben...
hahaha, ja dat wordt mogelijk nog erger ik heb het nu soms al dat ik iets urine verlies dat ik denk bah begint dat gemauw nou al hahaha... bij mijn zoontje had ik het echt heel erg! Maar ja dan de Tena Lady maar uit de kast trekken dames
hahaha, ja dat wordt mogelijk nog erger ik heb het nu soms al dat ik iets urine verlies dat ik denk bah begint dat gemauw nou al hahaha... bij mijn zoontje had ik het echt heel erg! Maar ja dan de Tena Lady maar uit de kast trekken dames
Over het algemeen redelijke controle over de bekkenbodem-spieren, maar als ik een stevige hoestbui heb, dan is er niks in de wereld wat de ellende kan stoppen... . Ik voel me dan ook echt 'lullig'...
Omg, ontdek net dat ik gisteren dus ook op de bank gepiest heb!! Dat wordt dus écht aan de tena lady, wat genant zeg...
oh bah,, ik had het ook heel erg een paar weken geleden. toen ik verkouden was en moest hoesten dan plaste ik steeds een beetje in de broek. heeeeel irritant. ik heb een tijdje maandverband in gehad omdat er bij hoesten toch steeds wat uit kwam gelukkig heb ik er nu geen last meer van. hihi
Toch een teken dat je wat bekkenbodemoefeningen moet gaan doen. Zo verminder je de kans dat je ook na de bevalling incontinent bent/blijft.
Jep herkenbaar... Als ik moest overgeven (als ik t voelde aankomen) dan ging ik op de wc zitten met een emmer voor me... Zo kon ik natte kleding voorkomen..
Dit dus, hier wat manieren die kunnen helpen. Oefeningen ter versterking van uw bekkenbodem - Oefeningen - UMC Utrecht
Oh, dat heb ik sinds de bevalling ook zo erg. Bij niezen, plets... Als ik het voel aankomen kan ik soms nog net op tijd goed aanspannen, maar bij twee keer niezen na elkaar is het gegarandeerd mis
Ik had het ook toen ik tot en met week 18 zo misselijk was en steeds moest overgeven. Een inlegkruisje helpt wel! Niet altijd, maar wel wat!