Hallo meiden, Ik heb dus afgelopen vrijdag posi getest. En ben als het goed is 15 juni 2011 uitgerekend. Het voeld zo speciaal en gek tegelijk. Ik heb al wel wat vage klachtjes af en toe wat misselijk en buik krampen. Hopelijk komen er veel meiden mee kletsen en vormen we een leuk clubje. Ik zelf vind het wel fijn om je ervaringen te delen met andere die het zelfde door maken als ik. Greetz enjoyllive,
hoi hoi ik heb op zondag 10-10-10 een cb test gedaan en die was positief. ik ben uitgerekend op 19 juni 4 dagen later als jij dus. ik ben nu alleen heel erg bang dat het misgaat hopelijk wordt dit een leuk clubje met meiden die elkaar erdoorheen trekken , vooral de eerste 12 weken. ik heb last van: rommelende darmen gevoelige borsten opgezette buik misselijk moe kussie wendy
Ik heb gisteren een test gedaan en die was positief. Als het goed is ook 15 juni. Dit keer nog niet echt veel last van kwaaltjes. Ik begon het vermoeden te krijgen omdat ik weer zo snel geirriteerd werd en een beetje buikpijn had. En vermoeid, maar dat heb ik vaker omdat die kleine soms weleens me wakker maakt 's nachts.
Hoi! Ik heb 4-10 een test gedaan en ik was hartstikke zwanger (daarna nog 4 gedaan, want kon het niet geloven) Ik ben 12 juni uitgerekend.... Ik heb zelf last van pijnlijke borsten, vlagen van misselijkheid de hele dag en heb meer last van vermoeidheid. Vind het een leuk idee om elkaar op de hoogte te houden en inderdaad de eerste 3 maanden elkaar te steunen, want deze maanden vind ik best wel eng. Was gisteren bij de verkloskundige voor een intake en daar had ze het ook over allemaal nare onderwerpen! Dus was ook een beetje overstuur daarna . Graag zou ik ook willen weten hoe andere tegenover de nekplooimeting staan, want dat werd bij mij gisteren voorgesteld. ik zit niet in een risico groep, maar heb wel de mogelijkheid. Nou meiden veel plezier op de roze wolk!
@Enjoylife, van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan. 15 juni is een mooie datum, mijn dochter is ook op die dag geboren. Ik ben 2 dagen na jou uitgerekend, misschien komen we elkaar nog eens ergens tegen!
Hoi, Ik heb vanmoren een test gedaan van clearblue. Die gaf 3+ aan. Ik weet niet precies hoelang ik zwanger ben. Maar denk zo rond de 13 juni te zijn uitgerekend. Helaas is het bij mij ook al 2 keer mis gegaan. Dus ben wel bang. De eerste 12 weken is zenuwslopend En heb je dat gehad ga je je druk maken tot de 20 weken dan tot de 30. en dan voor de bevalling... Ben je bevallen maak je je druk over je kindje.. Hoort er wel bij denk ik.
Hallo meiden, Allemaal gefeliciteerd!!!! Ik heb vorige week dinsdag ook een positieve test gehad! Hoe lang zwanger ik ben weet ik ook niet precies maar denk rond de 5 weken. Ik ben zwanger van ons 2de kindje! Ik heb voor mijn eerste kindje 3x miskraam gehad. Dus het is allemaal wel heel spannend nu. Gelukkig mag ik morge al na de VK en krijg ik een echo. Zijn jullie allemaal zwanger van jullie eerste kindje?
@Pepper voor mij het tweede kindje, mijn dochter is nu 7 maanden. 1e zwangerschap was niet geheel probleemloos, met 5 en 8 weken hevige bloedingen gehad waarbij ze dachten aan een miskraam. Ze is gelukkig blijven zitten. Bij geboorte ademde ze niet en hebben ze haar longen moeten leegzuigen, het is een echte volhouder... en dat merk je nu nog. @Lizzy1984 Nekplooimeting ga ik dit keer weer doen. Het wordt bij mij ook vergoed door de verzekering dus is een makkelijke keuze. Wij behoorden ook niet tot de risicogroep. Ze kijken alleen maar naar de echo en nemen bloed van je af en dan berekenen ze de percentage. Ik dacht dat alles boven 1:200 goed was??? Maar is ook weer een tijdje geleden voor mij.
ik heb vanmorgen VK gebeld voor eerste afspraak en 2 nov kan ik komen. zij zegt alleen dat ik 5 weken al zwanger ben maar hun gaan weer uit van cyclus 28 dagen en die was bij mij 37 dagen. dus eff 3 weken wachten nog en dan hoor ik hoever ik ben. kussie
@ All: Hier vanmorgen ook vk gebeld. Moet 5 november voor eerste echo ben dan ongeveer 8 wkn! Vind het ook erg spannend ik ben ook erg bang voor een mk! Maar meiden hoe oud zijn jullie, misschien wel leuk om wat meer over jezelf te vertellen. Ik ben 23 jaar en mijn vriend is 24 dit is een ons eerste kindje. En gezien de leeftijd zullen sommige denken wat jong maar het was toch echt helemaal gepland! Verder werk ik in de gehandicapten zorg voor 18,5 uur. Mijn vriend is hovenier. Nou meiden fijne dag allemaal en leuk dat jullie zo enthousiast zijn! X
Hoi, van harte gefeliciteerd! Ik heb toevallig ook afgelopen vrijdag positief getest en ben ook +/- 15 juni 2011 uitgerekend. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan!! Groetjes Willes
Ik heb bij de eerste geen nekplooimeting gehad en zal het bij deze ook niet doen. Waarom? Omdat ze het niet met zekerheid kunnen zeggen en stel je zit dalijk net iets over het percentage, zit jij je hele zwangerschap te stressen omdat je boven het percentage hoort en dus KANS maakt op een kindje met syndroom van down.... ma dan blijkt na de bevalling dat er niks aan de hand is. En al zou het een kindje met syndroom van down zijn, is ie tog nog hartstikke welkom, dus ik doe de meting niet
Hoi! Ik zal ook iets meer over mezelf en mijn partner vertellen. Ik ben 26 en mijn partner is 30. We zijn nu ruim 5,5 jaar samen, maar nog niet getrouwd (wacht nog steeds op een aanzoek haha). We hadden het al een jaartje over kinderen en deze zomer hadden we de knoop door gehakt en nu super blij dat het toch al zo snel is gelukt! Ik zelf werk nu 3 dagen en daarbij doe ik nog een thuisstudie Toegepaste Psychologie. @ enjoyllife 23 jaar is in deze tijd jong, een vriendin van mij was ook 23 jaar toen ze zwanger raakte van haar eerste en was er gewoon aan toe. Maar daar is zeker niets mis mee! Heb zelf altijd voor mijn 30ste graag een 1e kindje gewild, mits het mogelijk zou zijn en gelukkig is het zo gelopen dat het ook mogelijk is! Veel mensen zeggen tegen mij ook zou je niet eerst je studie afmaken, maar je moet je hart volgen en dan komt het allemaal goed! Wat betreft de nekplooimeting ik wil het liever ook niet, vind het zo ie zo eigenlijk belachelijk dat je toch een beetje wordt bang gemaakt, terwijl je niet in de risico groep zit. Bedankt voor de reacties hierop. Groetjes Lizzy
Hoi dames, Gefeliciteerd met de zwangerschap... er is ook een odnerwerp op het forum dat heet bevallingslijst... allemaal meiden die in dezelfde maand mama worden.... Zo heb ik mee gekletst in de mei 2010 mama maand en we hebben nu nog allemaal contact, hartstikke leuk!
Hallo, Gefeliciteerd allemaal! Ik heb ook afgelopen vrijdag een positieve zwangerschapstest gehad en ben op 16 juni 2011 uitgerekend! Spannend allemaal! Ik heb vandaag de vk gebeld en heb een afspraak op 1 november. Nog drie weken wachten dus, pfff Ik ben 32 jaar en mijn vriend is 34 jaar. We hebben afgelopen zomer besloten om helemaal te gaan voor een kleintje en we zijn dus ontzettend gelukkig dat het zo snel is gelukt. Ik moet zeggen dat ik de dagen nu echt vooruit probeer te duwen... die eerste 12 weken lijken echt heeeeeel lang te duren Liefs Lenore
Hey Gefeliciteerd allemaal!!! Ook ik had afgelopen maandag een positieve test in mijn handen. Niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan. Ik ben 18 juni uitgerekend als alles goed gaat. ik ben 32 jaar en woon samen met mijn vriend we hebben al een zoontje van 2 jaar. ik hoop dat het net zoals mijn vorige zwangerschap gaat heb alle 9 maanden nergens last van gehad behalve dat er een dikke buik zat. hahahha Aangezien dat het bij mijn zoontje wat langer duurde voordat ik zwanger was ook een miskraam gehad. Zijn we nu optijd begonnen maar het was eigenlijk na de eerste keer al raak. Wat we dus niet verwacht hadden. Het is dus nu ook allemaal nog een beetje onwerkelijk. Maar ik vind het leuk om elkaar te steunen en elkaars ervaringen te lezen. groetjes
Gefeliciteerd iedereen! Ik heb vandaag positief getest met de Clear Blue met indicator. Volgens m'n eigen berekening ben ik rond 21 juni uitgerekend.