Nee eigenlijk geen last van mijn buik, soms voel ik wat zeurende pijn boven mijn liezen maar dat duurt vaak maar even en gaat vanzelf weer voorbij.
Dat gevoel ken ik niet. Maar jij bent ook 2 weken verder. IK WORDT GEK! Gelukkig is het bijna vrijdag. Ben zo bang dat het vruchtzakje leeg is Ben zo blij dat ik hier met jullie kan praten. VL begrijpt dit allemaal niet zoals jullie dat doen
Ik begrijp je heel goed.. Bij mijn vorige zwangerschap was t vruchtzakje ook leeg.. Ben dus ook op van de zenuwen. Morgen gelukkig de echo. Wat duurt t wachten dan lang he..!
Maar xprissiex, als je vrijdag een echo krijgt zie je dan toch alleen verdikt bsv als je nu 4 weken bent?
Ja die kans is aanwezig. Maar volgens internet zou je misschien ''iets'' kunnen zien. Hoor het vrijdag wel. En ja wachten duurt zeker lang haha
Spannend xprissiex hopelijk is het snel vrijdag! Hier maandag beroerde dag gehad maar nu al twee dagen nergens last van. Ja moe, maar mn zoontje is aan het spoken snachts dus kan ook daar van komen!
mag ik ook met jullie meekletsen? ik heb niet alles gelezen... heb vanavond een positieve test gekregen en dat is de eerste in 7 jaar tijd!!! ben zo blij, kan het nog bijna niet geloven. Had vorige week vrijdag ongesteld moeten worden (en eigenlijk vorige week maandag omdat mijn cyclus de laatste 4 maanden kort waren). Maandag en dinsdag wel bloedverlies gehad maar daar bleef het bij.... Morgen het ziekenhuis maar eens bellen om te vragen wat ik nu moet doen!
Ik heb ook bijna geen klachten, alleen wat last van m'n darmen en wat meer honger dan normaal. Vandaag wel wat moe, maar kan ook komen omdat ik druk ben geweest vandaag. 15 november de eerste echo! Wel weer erg spannend! Voor de meiden die snel de eerste echo hebben, veel succes!
maar ik begrijp jullie goed ik had met de vorige ook weinig last van de bekende symptonen en toen was ik ook erg onzeker. ik dacht echt als ik een echo ga krijgen dan zeggen ze dat het een leeg zakje is maar dat was het gelukkig niet ik hoorde alleen toen bij de gelukkige. hier 'had' ik ook weinig last van klachten maar daar lijken er nu steeds meer bij te komen, mijn borsten doen zeer, mijn darmen lijken niet meer te stoppen met rammelen, heb juist geen honger en heb last van de 'banden' en sinds 2 dagen ben ook ik erg misselijk. maar ook ik ben nog onzeker hoor lastig he meiden die zwangerschap de mannen zouden het eens moeten kunnen overnemen ahahah. marjolinos welkom
Hier nog een onzekere dame. Kwaaltjes beginnen te komen minder eetlust, minder trek in zoet, vlagen van misselijkheid, rommelende buik en in de avond beginnen mijn borsten pijn te doen. Heb 8 testen versleten de afgelopen week
Welkom nieuwkomer Ik wou dat mannen 1 week een vrouw konden zijn. Denk dat ze dan nooit meer zeuren!! haha Hier toch even een etos test gedaan (sorry) Maar ik denk niet dat ik morgen nog goed nieuws krijg. Er staat wel een lichtblauwe streep maar die had nu inmiddels veel donkerder moeten zijn. Het was allemaal ook al te mooi om waard te zijn
Oh nee Prissie!! Probeer toch vol te houden of vraag anders vandaag een bloedtest aan. Uitslag is er binnen een uur.
Ik wacht eerst die echo af. En vraag daarna om een bloedtest maar die zullen ze zelf dan ook wel aanvragen als ze niet vertrouwen.
Ik ben trouwens wat minder aanwezig. Merk dat ik mijzelf heel erg druk kan maken Na 7jr mmm met ex nu in ronde 1 spontaan zwanger heeft meer inslag dan ik zelf dacht. Verder dinsdag al een echo gehad ivm helse krampaanvallen. Reden was onbekend. Verder zagen ze wel een stip en was mijn hcg 91. Dinsdag weer bloedprikken en een echo, 28/10 weer een echo. Krampen komen denk door de zwanger pillen van etos. Zit ijzer in en mijn stoelgang is nu wel moeilijk, dus die weggedaan en normaal foliumzuur gehaald.
oei xprissiex dat is wel een lichte indd maar waren ze altijd al zo licht? het hoeft niet perse wat te zeggen als je altijd al lichte streepjes had er zijn vrouwen die nooit een duidelijke test hebben gehad! was hij wel donkerder dan vrees ik het ergste sterkte meis nog 1dag wachten
hoi kiekies wat vervelend die krampjes, wel goed dat ze al iets zagen!!en ja dat zal voor jou zeker wel even wennen en raar zijn gewoon lekker rustig aan doen
Ja alleen maar lichte testen gehad. Maar had gisteren ook weer trek om te snoepen afgelopen dagen moest ik er niet aan denken. Bij mijn BBz test ik negatief. Pas na mijn ongi of nog later inene een knaltest. Maar ja die zwangerschap was ook niet goed natuurlijk.
Kiekies Ik bleef ook steeds vaker weg van ZWpagina. Nu vind het wel even fijn maar als het fout gaat dan zal ik weer wegblijven. Is dan te moeilijk. Ik zit nu ook alleen hier omdat wij even ver zijn. Nou ja ongeveer. Kortom volkomen te begrijpen hoor. Is ook niet niks na al die jaren. Wens je heel veel sterkte toe. Dat deze beeb lekker blijft plakken