Uitgerekend in Juni 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door annamar, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Dank jullie wel! Het voelt hier nogal onwerkelijk! weet ook niet zo goed wat ik nu moet regelen... heb net wel het ziekenhuis gebeld waar ik vorig jaar aan mijn gbs geopereerd ben en daar word ik maandag voor teruggebeld. Meen namelijk dat ik zowiezo in het ziekenhuis onder behandeling moet maar zeker weten doe ik het niet!
    Verder hier nog geen klachten op af en aan krampen in mijn buik. En rommelende darmen maar dat heb ik wel vaker alleen nu wel heel vaak...
    @kiekjes, fijn dat je zo goed onder controle gehouden wordt!

@xprissiex bij mij was de test gisteren ook niet knal maar wel met een streepje binnen de 5 minuten... ga er zelf maar gewoon vanuit dat ik zwanger ben zolang ik nog niet ongesteld geworden ben.

2. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had zaterdag al mijn eerste posi test. Nu meerdere testen gedaan en blijven hetzelfde. Worden dus niet donkerder. Sinds gisteren weer trek om te snoepen. Borsten nog wel erg gevoelig. en lijkt wel of ik zo een streep onder me navel heb? Dus hier weinig hoop.

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Prissie doe je elke keer dezelfde test? Sensitest bv loopt bij mij heel langzaam op en kv weer beter.

4. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    xprissiex hoi hoi
    ik zag staan dat je weingi hoop hebt maar ik denk toch echt dat je wel swanger bent hoor. het is een licht streepje maar wat er al gezegt gwerd er zijn vrouwen die ligt testen en nooit een dondere test hebben, jij hebt ddan ook nog de vwangerschaps streep op je buik en gevoelige borsten en dan ook ngo terk in bepaalde dingen, ik denk echt dat je positief moet zijn morgen krijg je de echo dan weet je meer maar veel succes in iedergeval

5. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die KV waren heel slecht. Liepen al bijna niet roze op. Controlelijn was ook niet zuiver laat staan de teststreep. Dus die doe ik niet meer. CB gaf aan 1-2 weken. Nu deze Etos test gedaan. Blijven allemaal hetzelfde.

Sorry dat ik jullie hier zo lastig val. We willen zo graag dat het nu eens goed gaat. Elke keer zwanger worden en dan met lege handen zitten is ook niks hoor. En ja ik weet dat wij nog niet lang bezig zijn in vergelijking met anderen hier. Heb ook alle respect voor jullie. Maar het is zo teleurstelling.

6. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Ik duim voor je dat het goed gaat,
    Ik heb ook getest met die etos vond ze niet super testpoint van etos gaf al een goede streep terwijl die van het eigenmerk niet heel donker waren.

7. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sherly mijn borsten zijn best groot inmiddels haha. Had al een flinke voorgevel maar nu haha. Plus rennen enzo is niet fijn. Doet pijn. Pffff

Dank je wel meiden voor jullie eerlijkheid. Stelt me een beetje gerust. Zal morgen ook snel mogelijk reactie plaatsen hier.

8. annamar

annamar Niet meer actief

ik ben benieuwd xprissiex en ons lastigvallen doe je zeker niet heel logisch dat je onzeker bent denk dat iedereen dat wel een beetje heeft totdat je een goede evhp gehad heb, heel normaal zeker ook in jou geval gewoon lekker je hart luchten ;)
    fijn dat het met de rest goed gaat! allemaal lekker aan het aftellen guusje had jij vandaag een echo? succes!

9. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel :) :) :)

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks Annamar! Om 16.30 pas dus nog ff wachten... Ben ik heel slecht in..haha
    Ben op van de zenuwen, hoop dat er nu wel wat in t vruchtzakje zit... Aftellen nu!

11. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend. Hou je ons op de hoogte??

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja tuuuuuurlijk!

13. annamar

annamar Niet meer actief

mn duimen draaien komt goed!

14. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh deze is donker opgedroogd.... :)

Bijgevoegde bestanden:

15. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    spannend hoor ik ben reuze benieuwd hoe het is gegaan

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaa!!!!! Hartje klopt!!!

17. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd :)
    Mooi zeg zo een echo. Eigenlijk nog nooit gezien als het zo klein is.

18. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Superrrrr!! :D

19. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Fijn dat het hartje klopt!

Hier vandaag voor het eerst minder eetlust. .. wel worden de krampen steeds meer. ...

20. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Hoi dames! Allereerst van harte gefeliciteerd! Mag ik me ook melden?? Ik weet (nog) niet precies hoelang ik zwanger ben. Zal ergens tussen de 4 à 5 weken zijn! Dus half/eind juni verwachten mijn vriend en ik ons eerste kindje. Suuuuuper spannend!:D

Deel Deze Pagina