Kiekies: Ik heb dat ook. Moet dan echt mijn broek opendoen of een joggingbroek aan doen. xprissiex: Ohh wat spannend, nog een week in spanning. Hopelijk volgende week goed nieuws! Ik klets expres nog niet veel mee, wil me er nog niet te veel mee bezig houden (en dat gaat goed aangezien ik nog weinig klachtjes heb). Van de week ben ik zo verdrietig en bang geweest dat het mis zou gaan. Maar nu gelukkig weer een stuk rustiger.
Moeder en vriendinnen die mij de afgelopen maanden er ook een beetje doorheen geholpen hebben. Ik kan ook veel spullen krijgen. Ja nog een week in spanning. Kom net bij me moeder vandaan. Zegt ze is het al donderdag. Nu moet ik weer een week wachten. Die leeft zo mee.
Nou spannend xprissiex! Geduld is een schone zaak.. Daar heeft volgens mij niemand hier geen genoeg van! Hoever ben je nu dan?
Mijn ouders/schoonouders en mijn beste vriendinnen weten het . Allemaal super enthousiast. Ik ben de eerse, dus ik moet alles nieuw, vind ik ook niet erg! Hihi! Lekker shopppppen straks.. Kan niet wachten. Eerst natuurlijk een goeie echo...
@rian89 Nee niemand heeft geduld haha. Ik ben 4-5 weken. Ik heb ook geen familie met spullen hoor. Heb een vriendin die alles aanbied voor een leuke prijs
oh spannend xprissiex op zich wel positief dat ze iets zag,kom ff spieken tussen het klussen door nieuwe keuken dus het is hier echt 1grote bende pfff ik ben echt super moe blij als ik lekker in bed kan liggen maar zal wel even duren het is hier 1stofbende eerst maar eten fijne avond meiden!
Wij gaan morgen naar Walibi vanwege Halloween. Heb het nagevraagd. (hoef geen veroordelingen te hebben) Dus ik ga ook vroeg naar bed vanavond. Ben ook wat sneller moe nu. Pas je wel op met al die stof? Eet smakelijk
We zijn niks wijzer. Moet echt een week wachten. Ze zag alleen een ienemienie stipje. Maar daar kon ze niks mee. Ze was wel hoopvol.
Yow hier nog 1.. Ik heb eergisteren getest en ben denk rond 24 juni uitgeteld! Ik vind het echt allemaal weer superspannend ,miss nog wel spannender als bij de eerste. Ik denk nu meer aan de gezondheid van de kleine en van mij. Je hoort af en toe van die verhalen... Bij de eerste is echt alles goed gegaan. Vandaar miss nu wel mijn angst dat t nu wel niet weer allemaal goed kan gaan. En natuurlijk ook heel benieuwd hoe de kleine gaat reageren, ben ook Erg bang dat t dalijk niet klikt tussen die 2. Pfff wat een angst allemaal, of zouden t toch die hormonen zijn Ik heb ook nog een knobbeltje in mijn borst ontdekt dus aankomende week moet ik ook nog naar t zh voor een echo. Dus die spanning zit er ook wel een beetje bij. Iedereen trouwens super gefeliciteerd met het goeie nieuws!! Lekker genieten!!
Nou de eerste echte kwaaltjes zijn er. Heb al 2dagen last van ochtend misselijkheid, zeer pijnlijke boobies en super moe.... Ppff echt een feest dus. Wel lastig om in m'n hoofd te houden dat het voor een goed doel is, maar misschien komt dat besef pas echt bij de eerste echo, afwachten dus
Pff kunnen elkaar de hand schudden. Vooral die vermoeidheid speelt me parten. Moet mezelf dwingen dingen te doen, zou het liefst de hele dag slapen. Zucht, klaagmodus uit! Het is voor iets heel moois! Even doorbijten denk ik dan maar.
hier ook last van die vermoeidheid ook ik kan wel de hele dag slapen!! het liefste doe ik niks, zijn jullie ook regelmatig duizelig of licht in je hoofd daarword ik nou gek van! aan mn ijzer ligt het niet volgens de vk is er niks raars aan de hand dus dat zal dan wel maar wel vervelend soms ach ja alles voor de kleine
Hier minder goed nieuws. Verga van de pijn in me buik. Alsof ik ongesteld ben. Zo een pijn is het. Dus ben bang dat deze droom idd te mooi was om waar te zijn. Heb ook het idee dat me borsten minder pijn doen. Kan niks anders doen dan afwachten of het idd een miskraam is.
Ik hoop het niet voor je.. Het hoeft niet. Ik heb mijn vorige twee zwangerschappen veel krampen gehad en soms ook wat bloedverlies. Ook momenten dat ik mijn borsten amper voelde, dan kneep ik er in, in de hoop wat meer te voelen... Ik heb twee gezonde knullen gekregen. Sterkte!
Ik wacht tot mijn eerste 12 weken echo in december... alleen mijn man weet het. Tenzij ik zo misselijk wordt dat ik het wel op mijn werk moet vertellen. Vind het ook wel leuk dat ik een 'geheimpje' heb.... Als het dan even druk is op mijn werk o.i.d. dan denk ik weer aan mijn wondertje, dat wat nog niemand weet, en dan geniet ik daar van.... Speelt ook mee dat ik al 43 ben. Maar ik ga uit van het positieve... Toch nog altijd meer kans dat het goed gaat dan mis... en had echt twee hele dikke blauwe strepen
Ik heb dus ook bloedverlies. Was ik vergeten erbij te zetten. Ik ben toch wel bang voor een miskraam nu. Het ziekenhuis zei het ook nog dat veel kramp en bloedverlies niet goed zijn. Moest eigenlijk meteen bellen als ik dat had maar ja is toch weekend. Dat knijpen doe ik ook maar voel toch echt veel minder dan de afgelopen dagen. Kramp is nu wel voorbij gelukkig. Wow wat had ik daar een last van zeg!
Prissie zat die kramp helemaal onderin? Zo in de buurt van je venusheuvel? Hopelijk heeft het niet door gezet.
Het voelt alsof ik ongesteld ben. Precies dezelfde ellenige pijn! Ik verlies op dit moment heel veel slijm vermengt met beetje bloed (sorry) Net pijnstiller ingenomen. Werd gewoon wakker van de pijn in me buik. Dit is 100% mk. Kan niet anders. Voel me borsten ook niet meer zo erg.