Niet. Ze had alleen bloed laten prikken zodat ze kon zien of ie volgende gestegen was voor het geval dat ze weer niks kon zien. Zag alleen dik baarmoeder slijmvlies wat duide op een zwangerschap maar kon geen beeb vinden. Zag dus wel een klein puntje maar wist niet zeker of dat iets was. Moet woensdag weer prikken en donderdag echo. Maar ja.... Ik had natuurlijk al inene weer trek in alles. En had vrijdag al roze verlies maar dacht dat dat door het onderzoek kwam maar dat ging gisteren dus over in bloed en s avonds veel pijn. Dank je wel voor jullie lieve reacties. Ik hoop dat alles snel eruit komt zodat we weer verder kunnen... Waarom mogen wij toch niet gelukkig zijn???
dat hoop ik ook voor je prissie vaak als je gevoel zegt dat het echt niet goed is is dat vaak ook zo ik had je zo een juni beebje gegund hopelijk mag je snel zwanger zijn van een plakbeebje! liefs en sterkte meis
Dank je meis. Heb nog even een paar uurtjes geslapen en net weer naar de wc geweest maar verlies nog steeds bloed. Niet helderrood maar het kan nooit goed zijn. Vanwege die BBZ kon het ook zijn dat de beeb in het litteken was gaan zitten van me linker eileider. Ik heb gewoon kans dat het nog een keer niet goed zit. Ik denk dat ik morgen het Zkh ga bellen. Kijken wat hun zeggen. Niet dat hun iets kunnen doen maar toch...
Gisteren te keer gegaan tegen VL. Hij wilde er niet aan geloven natuurlijk. Ik zeg ga jij lekker met pijn lopen. Bloedverlies. Neem jij alles is over. Ik moet maar elke maand overal doorheen. Ik ik ik. er knapte gewoon iets in me. Ik maak dit allemaal mee en hij kan alleen toekijken. Ik kan niet meer....
hooi ik meld mij ook voorzichtig ben al sinds woensdag 9 okt ontzettend misselijk dus ik wist het al wel. en vrijdag dan ook een knaltest in handen wij hebben een dochtertje van september 2012 en kijken met blijdschap uit naar nummer twee. ongelooflijk hoe makkelijk ik zwanger raak. tot twee keer toe in 1 keer raak. ik had alleen nog niet heel erg een cyclus. 31 aug voor het eerst weer ongesteld na de bevalling en daarna niet meer ik vermoed dat ik 5 oktober ovuleerde en aan de hand daarvan ben ik uitgerekend op 28 juni. dus ben 1 van de laatste hier van de club
Dank je wel. Toen straks maar weer wat pijnstillers ingenomen. Nu heb ik tenminste niet zo een last van me buikpijn. Las op internet dat het bloeden wel tot tien dagen kon aanhouden. Vind zeven dagen ongi al te veel.
Hoeveel is wat bloed??? Heb je ook buikpijn?? Alleen bloed hoeft niks te betekenen. Stolsels en weefsel wel plus buikpijn.
Niet veel hoor. Paar druppels maar en nu is het weer over. Ik loop nu wel de hele tijd naar de wc om het te checken. Verder ook geen buikpijn.
Shally: hoe ver ben je nu? Als ik jou was zou ik gewoon morgen bellen en een echo eisen! Was t helderrood bloed of bruin?