Hoi hoi, ik heb gisteren ook positief getest. Als het allemaal klopt en goed gaat, dan 10 juni uitgerekend. Dit wordt ons tweede kindje. De eerste is na veel miskramen met ICSI gekomen. Een paar maanden geleden terugplaatsing van de laatste twee cryo's gehad wat mislukt was. Omdat ik even geen zin had weer in die MMM te gaan, lieten we het voor wat het was. En nu, poef, spontaan zwanger. Nu alleen nog 'zorgen' dat het goed gaat. Voor zo ver ik dat zelf in de hand heb. Wel heel spannend dus. De 'kwaaltjes' zijn als vanouds: inderdaad gek gevoel in mijn maag, maar niet veel in 1 keer kunnen eten, pijnlijke borsten, steekjes/krampen in mijn buik. Ben nu op vakantie, dus moe ben ik niet, maar straks als we weer thuis zijn, zal de moeheid wel toeslaan. Vervelend vind ik die mensen altijd die zo op je letten. Ik houd ook erg van een wijntje, dus dat wordt wat volgend weekend als we een verjaardag hebben. Een maand geleden was ik niet lekker en zegde ik een verjaardag af en toen dacht de familie ook al dat ik zwanger was. Nu natuurlijk nog meer koren op de molen.
Aan alle nieuwe hier, gefeliciteerd. Heb het nu aan mijn schoonmoeder, Een paar vrienden en aan mijn zwager en vriendin vertelt. Sommige wisten van onze poging, sommige niet. Alleen mijn ouders en broer met vriendin krijgen het nog te horen, maar wil dat persoonlijk doen en ze wonen niet om de hoek, dus dat is iets lastiger. Maar morgen verjaardag en dan zien ze dat ik niet drink, dus leek ons verstandig om te vertellen. De rest van de familie vertellen we nog niks. Blijf last van moeheid houden en een soort van pijn in de onderbuik (pijn is een groot word, moeilijk uit te leggen) en behoorlijk last van mijn borsten. Verder nog niet echt wat klachten. Hopelijk blijft het daar bij.
gefeliciteerd meiden! @reinespa dat is nog eens een wondertje ja vervelend is dat wel indd als er zo op je gelet word, en als je geen drankje neemt dat ze het een kwartier later gewoon weer vragen.. en zoveel drink ik nooit normaal hoor als ik bij hun ben wel is een wijntje of cocktailtje maar thats it... dus dat ik wel is oversla is zo raar eig. niet bij mij haha maar ach mijn zoontje word volg. week 5 en hebben besloten het dan ook maar te vertellen het is nog vroeg en pril maar aan de andere kant zou t alsnog misgaan kan ik er in ieder geval over praten! @kyrian gelukkig maar vaak hoor je dat je vanaf week 6 wat meer last kan krijgen van kwaaltjes we zullen zien mijn vorige 2 zwangerschappen zijn vrijwel kwaalloos verlopen wel fijn maar maakt je soms ook wel onzeker tenminste tot het moment dat je de eerste schopjes begint te voelen
Hallo dames, Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd!! Ik wil me ook graag melden, vanochtend een vaag streepje en daarnet stuk duidelijker! Ben helemaal ondersteboven, eerste ronde en meteen raak!!! Net als bij mijn eerste zwangerschap ben ik meteen weer bloednerveus, gaat het allemaal goed gaat het ons allemaal lukken. Ik ga het laten bezinken, komt goed!! Hoop gezellig met jullie te kunnen kletsen. Heb erg onregelmatige cyclus maar denk mijn eisprong gevoeld te hebben in dat geval denk ik 12 juni uitgerekend! Fijne avond allemaal
Woooow, juni babymaand!! Ik ben nog lichtelijk in shock....vanmiddag positief getest... Kan het nog niet geloven! Mag ik ook meekletsen?
leuk meiden gefeliciteerd! Ik duim voor ons allemaal dat het goed mag blijven gaan. Hoe gaat het met de andere meiden alles goed? Hier nemen de kwaaltjes wat af heb alleen nog last van mn borsten en voel mn banden af en toe als ik een rare beweging maak ofzo verder valt het hier erg mee met de kwaaltjes!
Hoi dames,, Allereerst gefeliciteerd allemaal! Ik Ben ook in juni uitgerekend, round 4 juni. Ik voel me goed, alleen moe, veel trek, last van mijn darmen en s' avonds Vervelende benen. Maar voel me wel goed!! Het is ons eerste kindje, zo spannend allemaal
Hoi meiden! Ten eerste allemaal hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik wil me bij deze ook graag melden, ik ben volgens mijn berekening 4 weken en 6 dagen zwanger! Afgelopen vrijdag getest omdat mijn ongesteldheid uitbleef. Echter pas 2 maanden geleden gestopt met de pil en 1 keer een heel erg lichte bloeding gehad dus wist niet zeker of mijn cyclus alweer goed op gang was. En na 2 testen positief ben ik het toch maar langzaamaan gaan geloven! Ik vind het erg spannend, heb ook nog totaal geen last van kwaaltjes. Morgen voor de zekerheid toch maar een test met cb tijdsbestek. Wat zijn de eerste dingen die geregeld moeten worden? Ik wil het pas gaan vertellen nadat ik bij de vk ben geweest (die ga ik van de week maar eens bellen), en heb nog niet echt een idee hoe ik dat op een leuke manier ga vertellen. Hoe vertellen jullie het?? Groetjes Mandy
hoi meiden, gefeliciteerd! mandy eerst de vk bellen voor een afspraak! wij hebben vandaag een fotos gemaakt hebben in de duinen een tekst geschreven: In Juni zijn we niet meer met zijn 2en en aan allebei de kanten onze jongens neergelegd. we drukken die foto een aantal x af en doen ze in envelopjes die geven we met de verjaardag van onze zoon en iedereen mag die envelop tegelijk openmaken.. zo heb ik het bedacht om het te vertellen
Wat een leuk idee, en het zal een spannend moment worden als iedereen zit te wachten tot ze de envelop mogen openen! Leuk hoor!
Hallo allemaal!! Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik mag mij hier ook melden Eind vorige week positief getest voor ons 3de kindje! Als het goed is uitgerekend voor 13 juni 2014.
Hoi, Gezien de drukte ben ik hier al even niet geweest... Alle zwangeren , gefeliciteerd!!! Hier gaat het goed. De misselikheid valt gelukkig wat mee. Wel zet mijn buik al behoorlijk uit... Bij de eerste ging dat al snel, maar nu met nr 2 lijkt t nog veel sneller te gaan! Hoe voelen jullie je?
Ik heb eigenlijk de afgelopen dagen weinig last, de vlagen met misselijkheid zijn afgenomen. Voel me erg fit e.d. Alleen mijn borsten zijn gevoelig. Maak me wel een beetje zorgen maar lees veel op de forums dat het vaak pas begint rond de 6e week. Ik probeer positief te blijven denken. Het zegt allemaal nog niks, het is nog zo pril.
Hallo, Ik wil me ook graag aansluiten! Ben ong. 8 juni 2014 uitgerekend voor ons 1e kindje! Heel spannend dus allemaal! Net de vk. gebeld, 28-10 intake gesprek! Leuk om hier gelijk op te lopen!
Hoi dames. Weer een hoop zwangeren er bij, leuk! Het is nog niet helemaal tot me doorgedrongen, net als velen van jullie. Ik had echt niet gedacht dat ik spontaan zwanger zou worden. Maar de kwaaltjes herinneren me er wel aan (zwaar gevoel in mijn maag, soort bandenpijn/groeipijn in mijn buik) en ik vind het heerlijk. Zo lang ik niet supermisselijk word, mag 'alles' want dan weet ik dat ik zwanger ben. Komend weekend vertellen wij het waarschijnlijk wel aan onze ouders. We hebben een verjaardagsetentje en als ik geen wijn drink bij het eten weten ze toch al hoe laat het is. Bij onze eerste wisten mijn ouders het al met 3w6d, omdat we toen ineens carpaccio aten (we aten daarvoor máááánden geen carpaccio). Dus dan is het met 5w4d vertellen nog laat. Verder wachten we bij de rest van vrienden en familie wel tot we een paar goede echo's hebben gehad. Enne, hebben jullie al contact op genomen met Moeders voor Moeders? Ik ga het deze keer wel weer doen denk ik. Bij de eerste twee zwangerschappen wel gedaan maar die mondden uit in een miskraam. Bij de derde niet eens aan toegekomen en bij ons eerste kindje vond ik dat ik wel even rust had verdiend. Maar nu vind ik dat het wel weer mag. Ik heb tenslotte diezelfde hormonen ook gebruikt om twee jaar geleden zwanger te worden.
Ik wil wel mee gaan doen aan moeders voor moeders. Heb me nog niet aangemeld, nog geen kans voor gehad, maar ben ook nog geen 6 weken dus kan nog. Zolang je kan helpen is dat mooi meegenomen, ik ken ook iemand waarbij het niet lukt, om zo toch een kans te bieden aan iemand is alleen maar fijn. Ik heb het zelf nog aan niemand verteld. Wou het vandaag of morgen aan mijn vriendin vertellen maar die is vandaag bij 38.1 bevallen dus we wachten nog ffies met ons nieuws. Bij de rest (op onze ouders na) willen we iig wachten tot de echo en waarschijnlijk pas bij 3mnd.
Hier komt woensdag mvm. Ik heb vorige keer ook meegedaan. Verder weten bij ons t al veel mensen. Wij vinden het fijn om meteen te delen. Ook als t niet goed zou gaan... Bij de 1e hebben we t ook vrijwel meteen vertelt. Hier gaat mn misselijkheid beter. Nu is het met vlagen ipv continu. Ik moet alleen wel heel veel plassen. Overdag en s nachts.
Hoi dames, Vandaag is er iemand van moeders voor moeders geweest! Volgende week mag ik gaan beginnen! Wij hebben het onze familie en belangrijke vrienden verteld! Hun wisten ervan dat wij een kinderwens hebben en ik kan het echt niet zo lang voor me houden! Ze reageerden allemaal super leuk!!!