Uitgerekend in Juni 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door annamar, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Shally: fijn meis!! Zolang er geen stolsels bloed en flinke buikkrampen zijn zit t wel oke denk ik hoor, spannend maandag!!

Hier vanmorgen echo gehad, ik was toch erg onzeker dus mocht gelukkig langskomen. En we hebben ons frmeltje met Pffffff oplichting..kloppend hartje weer mogen zien! Ik was zo opgelucht!! En maandag mag ik gewoon weer, want die echo stond er al en ze zei ach, kom gewoon lekker weer..;) hihi

2. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    @guusje27 wat lkkr zeg! Gelukkig gaat alles goed

@shally mn schoonzusje had ook af en toe wat bloed aan t begin en dat is ook allemaal prima gegaan gelukkig:)

Wij hadden dus besloten voorlopig nog niks te vertellen. Komt mn moeder vanmiddag een bakje doen bij mij in de winkel (ik werk in een kraamkadowinkel!!!:):)) en ze vraagt direct: hoe ver ben je? dus ik een rood hoofd natuurlijk:p ik vroeg hoe weet je dat? Zegt ze ja je kan niks verborgen houden voor je moeder.... Hoe bizar is dat :( Stiekem ben ik heel blij dat ze het geraden heeft vind t leuk om erover te praten :p
    Ik ga morgen de vk bellen voor een afspraak ben benieuwd wanneer ik om een echo mag:)

3. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf

Ik zie mijn moeder morgen heb haar nog niets verteld... ik twijfel nog steeds. Ze is mijn moeder en mag alles weten, maar maakt zich ook gauw zorgen... misschien nog even een paar weekjes wachten.
    Tenzij zij het ook ziet natuurlijk :) !;)

4. annamar

annamar Niet meer actief

juni 2014 mama's!

uitgerekende datums:

1.
    2.
    3. Sherry85 27(bijna 28)jaar, 1e kindje
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. annamar, 28jaar, 3e kindje
    9. tiemar, 2e kindje
    10.sherly182 34 jaar 2e kindje
    10. guusje27, 31jaar, 2e kindje
    11.
    12. Chans, 25 jaar, 2e kindje.
    12. sabine, 27 jaar, 1e kindje
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20. Marytje, 30 jaar, 1e kindje
    21.
    22. Ellin, 29 jaar, 2e kindje
    23. Disneyfan, 28jaar, 1e kindje
    24. Kiekies, 25 jaar, 1e kindje
    25.
    26. 2g4e, 28jaar, 2e kindje
    27.
    28.
    29.
    30.

afspraken:

22 oktober kiekies echo
    28 oktober chans echo
    28 oktober kiekies echo
    30 oktober Annamar echo
    30 oktober chans intake vk
    1 november sherly182 intake vk + echo

5. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Iris, 23 jaar(bijna 24), 14 juni, 2e kindje. 12 november eerste afspraak bij de gyn. :)

6. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Marianne21, 22 jaar, 2e kindje waarschijnlijk uitgerekend op 27 juni

7. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hey Iris, wij lopen gelijk!

Als ik maandag een goede echo heb gehad wil ik ook wel op het lijstje. Even afwachten nog.

8. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    @ Guusje, wat super dat je gelijk voor een echo mocht komen en gerustgesteld kon worden! En maandag weer eventjes spieken bij die kleine, heerlijk!

@ Shally, kan me voorstellen dat je aftelt naar maandag. Wat je idd ook zegt, zolang je geen buikkrampen hebt of stolsels, is het gunstig, maar spannend blijft het wel!

@ Marianne, wat bijzonder dat je moeder het aan je merkte dat je zwanger bent! En wel fijn dat je het nu met haar kan delen!

Wij vertellen het zondag aan mn ouders, afgelopen weekend waren we een weekendje met hen en mn zussen weg en had wel al het idee dat ze iets doorhad. Maar dat horen we zondag dan wel!

9. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Shally: Leuk! :D

Mag ik ff wat kwijt dames? :(
    Net mn vader gebeld en zn vrouw..(stiefmoeder dus eigenlijk, maargoed zo zie ik haar niet echt. Het contact is hartstikke goed, maar ze is voor mij gewoon "marloes" :p)

Ik wou het ze vertellen..mede omdat ik het niet echt heel veel langer kan verbergen ben ik bang. Ik begin nu al serieus een buikje te krijgen en dat gaat wel opvallen..Ookal ben ik wel vrij stevig, zo bol als nu was mn buik toch echt niet, haha!

Nouja de reactie was eigenlijk al wat ik had verwacht...erg negatief.
    Doet me gewoon zeer..Ookal is het uit bezorgdheid, dat ik straks alleen ben met 2 kids.

Ik heb ze geprobeerd uit te leggen dat ookal zijn we nog niet zo lang samen, niets is zeker..Maar het gevoel zit goed..we zijn volwassen, hebben allebei een verlangen naar een gezin en willen er gewoon écht 200% voor gaan..

Maargoed..kortzichtigheid van de mens he..als je niet zo lang samen bent dan is het taboe.

Maar het doet me gewoon heel veel pijn..hij is er voorstander van om een abortus te ondergaan. Ookal heb ik uitgelegd, dat ik dat gewoon echt niet kan. Ik heb in 2009 een abortus gehad..en tot de dag van vandaag heb ik daar nog steeds spijt van. (ookal was ik wel erg jong..Sommige vrouwen kunnen dat makkelijk naast zich neer leggen, sommige nou eenmaal niet)

met mijn vriend er over gepraat, hij probeert me, zoals altijd, de schat die hij is, weer gerust te stellen..zeggen dat hij gewoon echt niet bij me weg wil..we hebben soms woordenwisselingen, maar uiteindelijk is hij wel echt supergek op me zegt hij..zo lief.

maargoed..t blijft je vader he..weet niet zo goed wat ik er nu mee aan moet..

10. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Ah wat rot zeg geen prettig gevoel als het bij je familie niet gewenst is:( nou als jij en je vriend er maar klaar voor zijn toch;)het is jullie leven en je leeft maar 1 keer ik zou zeggen lkkr gaan genieten en laat anderen maar praten! Zolang jij maar gelukkig bent :)

11. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Iris! Tuurlijk is de bezorgdheid logisch maar je hebt gewoon geen zekerheden. In mijn omgeving zie ik mensen na 7 jaar uit ellaar gaan, garanties zijn er gewoon niet.

Je moet doen waar jullie je goed bij voelen. Knuffel voor jou!

12. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Mieeee, ben van de lijst af :(

Rian89, 24 jaar, 1e kindje, uitgerekend 13 juni

Sorry, lukt niet in kleur!!

@ Iris, vervelend die reactie... Maar als het voor jullie goed voelt...:). Lekker van genieten!!

13. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    @Iris, wat vervelend zeg die reactie van je vader. Hij bedoeld het misschien goed uit bezorgdheid, maar hij kwetst jou ook hierdoor. Makkelijk gezegd, maar probeer het een beetje los te laten, hopelijk wanneer hij gewend is aan de situatie, (hij werd misschien een beetje overvallen door het nieuws? ) kan hij wel blij zijn voor jullie. Heb je het hem ook gezegd, dat zijn/hun reactie jou/jullie verdriet doet?

14. annamar

annamar Niet meer actief

meiden ik zet jullie er straks bij sorry ben echt zo druk!!!

15. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Zet je mij er ook bij?
    babybanjo, uitgerekend 28 juni, 3e kindje. VK afspraak 13 november termijn echo 29 november (wat duurt dat nog lang...)

16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ohh ik ben zo zenuwachtig voor maandag.

17. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Je mag mij er ook bijzetten
    yoghurt, 33 jr., 2e kindje, uitgerekend 24 juni :(, 14 nov eerste echo...

Pfff wat duurt dat nog lang!!!
    Ik wil zekerheid hebben :( En ik zou ook heel graag willen weten of t niet n meerling is..

18. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil er ook graag bij: Puma82 31 jaar 2e kindje 25 juni uitgerekend.

19. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Shally: even volhouden!
    Yoghurt: denk je dat het een tweeling wordt? Waarom (gewoon nieuwsgierig)?

Ik heb het mijn moeder wel verteld en ze reageerde positief, het is natuurlijk wat als je alle babyspulletjes weg hebt gedaan, 43 bent en dan toch weer zwanger... Maar ik probeer er gewoon van te genieten!

20. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik zou ook graag op de lijst willen:
    Jolien1982, 31 jaar, eerste kindje, uitgerekend op 30 juni

Deel Deze Pagina