Shally: fijn meis!! Zolang er geen stolsels bloed en flinke buikkrampen zijn zit t wel oke denk ik hoor, spannend maandag!! Hier vanmorgen echo gehad, ik was toch erg onzeker dus mocht gelukkig langskomen. En we hebben ons frmeltje met Pffffff oplichting..kloppend hartje weer mogen zien! Ik was zo opgelucht!! En maandag mag ik gewoon weer, want die echo stond er al en ze zei ach, kom gewoon lekker weer.. hihi
@guusje27 wat lkkr zeg! Gelukkig gaat alles goed @shally mn schoonzusje had ook af en toe wat bloed aan t begin en dat is ook allemaal prima gegaan gelukkig Wij hadden dus besloten voorlopig nog niks te vertellen. Komt mn moeder vanmiddag een bakje doen bij mij in de winkel (ik werk in een kraamkadowinkel!!!) en ze vraagt direct: hoe ver ben je? dus ik een rood hoofd natuurlijk ik vroeg hoe weet je dat? Zegt ze ja je kan niks verborgen houden voor je moeder.... Hoe bizar is dat Stiekem ben ik heel blij dat ze het geraden heeft vind t leuk om erover te praten Ik ga morgen de vk bellen voor een afspraak ben benieuwd wanneer ik om een echo mag
Ik zie mijn moeder morgen heb haar nog niets verteld... ik twijfel nog steeds. Ze is mijn moeder en mag alles weten, maar maakt zich ook gauw zorgen... misschien nog even een paar weekjes wachten. Tenzij zij het ook ziet natuurlijk !
juni 2014 mama's! uitgerekende datums: 1. 2. 3. Sherry85 27(bijna 28)jaar, 1e kindje 4. 5. 6. 7. 8. annamar, 28jaar, 3e kindje 9. tiemar, 2e kindje 10.sherly182 34 jaar 2e kindje 10. guusje27, 31jaar, 2e kindje 11. 12. Chans, 25 jaar, 2e kindje. 12. sabine, 27 jaar, 1e kindje 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Marytje, 30 jaar, 1e kindje 21. 22. Ellin, 29 jaar, 2e kindje 23. Disneyfan, 28jaar, 1e kindje 24. Kiekies, 25 jaar, 1e kindje 25. 26. 2g4e, 28jaar, 2e kindje 27. 28. 29. 30. afspraken: 22 oktober kiekies echo 28 oktober chans echo 28 oktober kiekies echo 30 oktober Annamar echo 30 oktober chans intake vk 1 november sherly182 intake vk + echo
Hey Iris, wij lopen gelijk! Als ik maandag een goede echo heb gehad wil ik ook wel op het lijstje. Even afwachten nog.
@ Guusje, wat super dat je gelijk voor een echo mocht komen en gerustgesteld kon worden! En maandag weer eventjes spieken bij die kleine, heerlijk! @ Shally, kan me voorstellen dat je aftelt naar maandag. Wat je idd ook zegt, zolang je geen buikkrampen hebt of stolsels, is het gunstig, maar spannend blijft het wel! @ Marianne, wat bijzonder dat je moeder het aan je merkte dat je zwanger bent! En wel fijn dat je het nu met haar kan delen! Wij vertellen het zondag aan mn ouders, afgelopen weekend waren we een weekendje met hen en mn zussen weg en had wel al het idee dat ze iets doorhad. Maar dat horen we zondag dan wel!
Shally: Leuk! Mag ik ff wat kwijt dames? Net mn vader gebeld en zn vrouw..(stiefmoeder dus eigenlijk, maargoed zo zie ik haar niet echt. Het contact is hartstikke goed, maar ze is voor mij gewoon "marloes" ) Ik wou het ze vertellen..mede omdat ik het niet echt heel veel langer kan verbergen ben ik bang. Ik begin nu al serieus een buikje te krijgen en dat gaat wel opvallen..Ookal ben ik wel vrij stevig, zo bol als nu was mn buik toch echt niet, haha! Nouja de reactie was eigenlijk al wat ik had verwacht...erg negatief. Doet me gewoon zeer..Ookal is het uit bezorgdheid, dat ik straks alleen ben met 2 kids. Ik heb ze geprobeerd uit te leggen dat ookal zijn we nog niet zo lang samen, niets is zeker..Maar het gevoel zit goed..we zijn volwassen, hebben allebei een verlangen naar een gezin en willen er gewoon écht 200% voor gaan.. Maargoed..kortzichtigheid van de mens he..als je niet zo lang samen bent dan is het taboe. Maar het doet me gewoon heel veel pijn..hij is er voorstander van om een abortus te ondergaan. Ookal heb ik uitgelegd, dat ik dat gewoon echt niet kan. Ik heb in 2009 een abortus gehad..en tot de dag van vandaag heb ik daar nog steeds spijt van. (ookal was ik wel erg jong..Sommige vrouwen kunnen dat makkelijk naast zich neer leggen, sommige nou eenmaal niet) met mijn vriend er over gepraat, hij probeert me, zoals altijd, de schat die hij is, weer gerust te stellen..zeggen dat hij gewoon echt niet bij me weg wil..we hebben soms woordenwisselingen, maar uiteindelijk is hij wel echt supergek op me zegt hij..zo lief. maargoed..t blijft je vader he..weet niet zo goed wat ik er nu mee aan moet..
Ah wat rot zeg geen prettig gevoel als het bij je familie niet gewenst is nou als jij en je vriend er maar klaar voor zijn tochhet is jullie leven en je leeft maar 1 keer ik zou zeggen lkkr gaan genieten en laat anderen maar praten! Zolang jij maar gelukkig bent
Wat vervelend Iris! Tuurlijk is de bezorgdheid logisch maar je hebt gewoon geen zekerheden. In mijn omgeving zie ik mensen na 7 jaar uit ellaar gaan, garanties zijn er gewoon niet. Je moet doen waar jullie je goed bij voelen. Knuffel voor jou!
Mieeee, ben van de lijst af Rian89, 24 jaar, 1e kindje, uitgerekend 13 juni Sorry, lukt niet in kleur!! @ Iris, vervelend die reactie... Maar als het voor jullie goed voelt.... Lekker van genieten!!
@Iris, wat vervelend zeg die reactie van je vader. Hij bedoeld het misschien goed uit bezorgdheid, maar hij kwetst jou ook hierdoor. Makkelijk gezegd, maar probeer het een beetje los te laten, hopelijk wanneer hij gewend is aan de situatie, (hij werd misschien een beetje overvallen door het nieuws? ) kan hij wel blij zijn voor jullie. Heb je het hem ook gezegd, dat zijn/hun reactie jou/jullie verdriet doet?
Zet je mij er ook bij? babybanjo, uitgerekend 28 juni, 3e kindje. VK afspraak 13 november termijn echo 29 november (wat duurt dat nog lang...)
Je mag mij er ook bijzetten yoghurt, 33 jr., 2e kindje, uitgerekend 24 juni , 14 nov eerste echo... Pfff wat duurt dat nog lang!!! Ik wil zekerheid hebben En ik zou ook heel graag willen weten of t niet n meerling is..
Shally: even volhouden! Yoghurt: denk je dat het een tweeling wordt? Waarom (gewoon nieuwsgierig)? Ik heb het mijn moeder wel verteld en ze reageerde positief, het is natuurlijk wat als je alle babyspulletjes weg hebt gedaan, 43 bent en dan toch weer zwanger... Maar ik probeer er gewoon van te genieten!
Hoi allemaal, Ik zou ook graag op de lijst willen: Jolien1982, 31 jaar, eerste kindje, uitgerekend op 30 juni