Uitgerekend in Juni 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door annamar, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat fijn Chans en Guusje dat jullie ook een goede echo hebben gehad!!
    Voor nu ben ik opgelucht maar ik blijf het rete spannend vinden hoor. Ik ga er nu maar even van genieten en volgende week mag ik weer zenuwachtig zijn!

2. annamar

annamar Niet meer actief

super fijn meiden eindelijk ook wat goed nieuws :)
    gewoon genieten meiden!
    ben benieuwd hoe ver ik volgens de echo ben ik heb mn eisprong gevield dus weet ook wel wanneer ik zwanger geraakt ven dus echt ver terug zou ik niet gezet kunnen worden denk ik maar ja je weet t nooit natuurlijk :)

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Annamar: wanneer heb jij je echo?

Chans: gefeliciteerd ook meis! En ach, mag he nog langer van je zwangerschap genieten :D belangrijkste is dat er leven in de brouwerij is! Lekker genieten nu!

4. annamar

annamar Niet meer actief

ik woensdagochtend om 9.10 lekker vroeg :)

5. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    #525 babybanjo, 28 okt 2013
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013

Wanneer is je volgende echo? Met tien of twaalf weken? Misschien zetten ze je dan weer een paar dagen vooruit. Dat lees ik ook best vaak... In ieder geval gezond! Gefeliciteerd!

En jij ook Guusje: super fijn!
    Ik moet nog vier weken wachten tot mijn echo... dat duurt voor mijn gevoel nog eeuwen!

Vandaag zelf een ienimieni beetje bruin verloren en voelde mijn borsten niet meer... dacht gelijk: afgelopen uit... Maar niets geen bruin meer verloren en voel mijn borsten weer wat... (stresskipje)...
    Dat ze maar flink zeer mogen gaan doen! :)

6. annamar

annamar Niet meer actief

bruinverlies is nooit zo erg toch, zou ook een beetje onzeker worden dan hoor ;)
    zelf ook beetje onzeker om helemaal niks :p alleen maar omdat ik dit x geen innestelingsbloeding heb gehad ;) en bij mn andere 2had ik dat wel vond ik gewoon raar en niet kloppen haha terwijl er zoveel vrouwen geen innestelingsbloeding hebben

7. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    @ Guusje en Chans, superrrrrr allebei! Weer even gerust!

@ Babybanjo, das even schrikken! Gelukkig nu niets meer en hopelijk blijft het zo!!

8. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat alle echo's goedwaren.

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Annamar: ik had zowel bij mijn dochtertje als bij deze zwangerschap geen bloeding gehad, dus zegt niks hoor!!

10. annamar

annamar Niet meer actief

haha nee klopt maar omdat het dan anders gaat dan anders was t gewoon ff vreemd later las ik dat je dat indd niet perse hoeft te krijgen

11. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ik minder ver ben verbaasd me niks, was vorige keer ook. Denk een late innesteling! Overigens wel grappig de VK die mijn vorige bevalling heeft gedaan doet nu blijkbaar ook echo's (moet altijd naar een apart echo centrum). Was even gezellig bij kletsen haha :)

Heb 18 november weer een echo!

Volgens mij vroeg er nog iemand of het inwendig was of uitwendig. Mijn darmen lagen in de weg dus het werd inwendig.

12. annamar

annamar Niet meer actief

haha das wel gezellig indd... de vk die bij mijn bev. was werkt er helaas niet meer ach ja!
    18 nov best snel :) ja ik vroeg dat indd was nieuwsgierig!

13. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb dus weinig klachten hè alleen krijg ik steeds meer zere borsten. Het is een soort spierpijn lijkt het wel. Herkennen jullie dat ook zo?

14. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil je wat van mijn klachten ;) ? Word er gek van, vanochtend weer gal staan spugen ondanks de emesafene. Maar ik heb ook pijnlijke borsten, alleen kan het niet als spierpijn omschrijven.. weet ook niet hoe wel!

15. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Oké, de misselijkheid begint te komen....

16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou ik wil best wat van je klachten hoor chans. Ik weet dat misselijkheid en overgeven geen pretje is en dat ik in m'n handen moet klappen omdat ik (nog) geen klachten heb maar dat maakt me toch ook wel onzeker.

Maar als ik nu de reactie van Rianne lees kan het bij mij nog komen.

17. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je onzekerheid wel maar je maakt het voor jezelf ook niet makkelijker. Beter vasthouden aan mooie echo's. Ik hoorde laatst van een collega dat ze tot 1,5 week na haar miskraam nog klachten had. Dus volgens mij heb je helaas nooit zekerheid ook niet als je heel veel klachten hebt.

18. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn Dochter totaal géén kwaaltjes of klachten gehad. Dus t kan prima :p Was niet misselijk, geen pijnlijke boobs, geen hoofdpijn wat je ook wel eens hoort, alleen wat vaker plassen.

Overigens later in de zwangerschap (3e trimester) wel overal last van gekregen haha. Maargoed da's vrij normaal lijkt me.

Geniet er lekker van zou ik zeggen haha :D

Ik ben lekker somber vandaag..verschrikkelijk..Vandaag hebben vriendlief en ik besloten dat hij beter even voorlopig vanuit zn werk naar zn eigen huis kan gaan..Niet omdat we ruzie hebben ofzo, maar financieel gezien. :( Hij werkt in Twello en ik woon in Leiden..Hij is zo'n 500,- p/m nu kwijt aan benzine. Belachelijk veel dus. En om nu even een buffer op te kunnen bouwen, dus even nu deze keuze gemaakt..de weekenden is hij er wel gewoon..

Baal er zo van..bah

19. annamar

annamar Niet meer actief

dat is zeker niet leuk Iris gaan jullie binnenkort wel samen wonen?
    of blijven jullie allebei voorlopig nog even apart wonen?
    500aan benzine is indd wel veel. dikke knuf

20. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Iris dat is idd een heel eind. Hopelijk komt er snel verandering in zodat jullie lekker elke dag bij elkaar kunnen zijn!!

Deel Deze Pagina