Ik heb zo'n vermoeden dat ik ook in dit clubje hoor. Ik heb vanochtend getest, en direct positief, ik heb geen flauw idee hoe lang ik zwanger ben, het kan maar zo zijn dat ik in het clubje eind mei/begin juni hoor. Mijn man komt om 23.00u thuis en hij weet nog van niks (zie mijn verhaal in het voorstelhoekje). Ik heb 4 chocoladeletters gekocht (papa), een speen met "PAPA is the best" vandaag een proeverij gehad voor het kerstdiner bij defensie, en daar een zak pepernoten gekregen en speculaasbrokken. die leg ik er ook bij, en een kaart gekocht met "goed gedaan". Daar gaat ook de test in. Ik ben bloedjenerveus. Na 5 jaar MMM en 3 jaar geleden de hoop op kinderen opgegeven en nu ineens zwanger..... Ik heb geen flauw idee hoe hij reageert. Het zal bij hem ook moeten indalen. Ik heb daar twee weken afvragen voor gehad tot ik de test deed, hij krijgt dit plompverloren voorgeschoteld...
Tja heel erg in dubio..hij zit met zn woning natuurlijk, al zou hij die zo opgeven om bij ons te zijn. We kunnen ook wel bij hem gaan wonen, gezien mijn huisje eigenlijk te klein is.. niet onmogelijk, (wiegje op onze slaapkamer en t.z.t hoogslaper voor Charlize met daaronder een ledikantje had ik bedacht, iig tot we iets anders hebben) maar toch.. alleen zie ik t gewoon niet zitten om 1.5 uur hier vandaan te gaan wonen. Ik heb geen auto namelijk en veel dierbare mensen om mij heen hier..hij heeft er overigens geen moeite mee om hierheen te verhuizen. Gedoe he haha. Nouja zal uiteindelijk vast wel goed gaan komen. Bedankt voor de lieve reacties
Nou Goblins, Welkom en vooral: gefeliciteerd! Spannend vanavond zeg! Wel leuk om hem zo het nieuws te brengen!
Wat lastig Iris... Nog aardig wat knopen door te hakken komende tijd dus... En hebben jullie een huur of koophuis, anders zit je natuulijk ook nog met verkopen en die markt is ook niet heel makkelijk de laatste tijd. Hopelijk vinden jullie snel een oplossing, want zo is het ook niet leuk! @ Shally, ik heb ook weinig klachten hoor! Wel 's ochtends beetje misselijk gevoel, maar kan gewoon eten etc. Darmen rommelen ook wel veel, maar heb ik al snel en dan alleen de borsten. Ik pas mn meegroeibh's van vorige zwangerschap al!! Andere bh's zijn al te klein! Wat je zegt over soort spierpijn herken ik wel, zijkant van mn borsten zijn heel gevoelig. En idd wat Chans zegt, de hoeveelheid kwaaltjes zegt echt niets over een goede zwangerschap of niet. Mn vorige zwangerschap was ik alleen héél moe, verder ook niets! Veel plezier Annemar morgen, hopelijk ook een mooie echo!
goblins gefeliciteerd ben ook benieuwd hoe je man gaat reageren,en wauw wat een verhaal, echt fijn voor jullie dat jullie na zon lange frustrerende tijd straks mogen genieten van een kindje, het is jullie van harte gegund! ellin dank je wel
Gefeliciteerd goblins!!! Ik weet hoe t is in de MMM, heb er zelf 2 jaar in gezeten.. Maar voor jou helemaal een wonder dus, mooi hoor!!! Ti's je van harte gegund!!
Ik las net dat je voor kraamzorg in de grote steden je al rond 8 weken moet aanmelden wil je er voor in aanmerking komen, vanwege de wachttijden.... Dus meteen na je eerste VK bezoek en niet pas drie maanden...
ja dat klopt indd babybanjo ik woon niet in een grote stad maar als mijn echo straks goed is ga ik wel even rondsurfen voor kraamzorg en me eigen aanmelden. heb de halve nacht over mn echo gedroomd allemaal verschillende scenario's haha echt erg en bij alle echo's konden ze zien dat het een jongen was hahaha ik heb zelfs een 3d echo gehad haha nou het geslacht kom ik niet te weten zo, en een 3d echo zal ik ook niet krijgen had ook minder leuke scenario's maar goed haha het laat alleen maar zien hoe zenuwachtig ik ben
dank jullie wel doe ik zeker , gelijk mijn oma maar even op de hoogte gebracht nu zijn alle belangrijke personen op de hoogte en bij jullie?
wat fijn zeg alle goed echo's ik moet nog even wachten vrijdag is het zo ver en dan mag ook ik voor een eerste echo. maar wat duurt dat wachten lang he. ik weet nog van mijn dochter dat ik het al wist en als onze vrienden het nu ook al wisten hahah. nou ja na vrijdag nog een 15 dagen wachten en dan gaan wij het vertellen. maar wat moeilijk het niet vertellen zeker omdat ik mij zelf vaak niet lekker voel. maar ja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
spannend dat is aftellen nu dan naar vrijdag ik zal de lijst even zoeken en bijwerken Shally wil jij er nu ook op?