Lieve dames, Allereerst van harte gefeliciteerd iedereen! Ik weet sinds vorige week zondag dat ik zwanger ben en sindsdien ben ik mezelf niet meer. Totaal verrast, dus moet nog erg wennen aan het idee. Jullie willen niet weten hoe ik er nu bij lig (in bed). Kan niet slapen door alles wat we door me heen gaat. Wat een spanning! Ik heb 4-11 de eerste echo. Ben zo benieuwd naar dat spruitje wat in mij groeit! Sinds 2 dagen geen last meer gehad van mijn borsten, gelukkig, ze deden zo'n pijn... Vriendjelief was hier trouwens wel blij mee... Lekker 'groot'. Hij zal is moeten weten wat wij vrouwen doormaken hi hi hi! Ben enorm benieuwd naar jullie ervaringen, dus ik hou jullie zeker in de gaten! Liefs
Jij ook gefeliciteerd! Hier precies het zelfde.., sinds dat ik het weet (afgelopen zaterdag), slaap ik heel slecht! Gaat van alles door mijn hoofd! Lig zo een paar uur wakker snachts. En he, ik moet ook 4 nov naar de verloskundige!
Goedemorgen allemaal Ik heb ook zwanger, heb afgelopen donderdag getest. Ben rond 12-6-14uitgeteld. Ik mag 29ste al komen voor de echo heb vorige maand een vroege mk gehad ,voelvaan alles dat het nu wel goed zit. Wij hebben zondag onze ouders ingelicht, helemaal blij verrast. Ik slaap ook slecht spookt echt alles door mn hoofd, maar word wel uitgeslapen wakker. Verder last van mn darmen haha lijkt wel alsof ik een stuk verder ben,zo opgeblazen. Spannende tijd dames, fijn dat we hier terrecht kunnen
Wat grappig dat we op dezelfde dag moeten Gelukkig dat je het gevoel hebt dat alles goed zit, sabinewn! Erg he die darmen, ik heb het ook. Heel veel lucht wat er uit komt. Onsmakelijk, op de vroege ochtend! Sorry hi hi hi
hoi hoi, Gefeliciteerd allemaal! Mag ik me bij jullie aansluiten? vanmorgen 2 testjes gedaan en ben zwanger! 19 juni uitgerekend
Hi meiden! Ook ik ben uitgerekend in juni, de 8e volgens eigen berekening. Morgen afspraak MvM.... Heb dit bij mijn eerste ook gedaan en vond het verschrikkelijk aangezien die bussen enorm stinken en ik kotsmisselijk was. Nu met vlagen misselijk, maar nog niet zo heftig. Bij mn eerste kwam de erge misselijkheid bij 6 (t/m 16 weken) opzetten, 10x per dag overgeven, een vaatdoek was ik. Hoop zo dat t me nu bespaard blijft. Maar goed heb het er wel weer voor over! 9 nov intake VK en meteen de echo (ben dan 9 wkn) echt fijn zo snel al!! Iedereen heel veel geluk!!
Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren!! Mijn kwaaltjes waren en zijn rommelende darmen (ook veel lucht inderdaad) steken/krampen in onderbuik, gevoelige borsten en af en toe misselijk. Vind het weer heel raar om zwanger te zijn. Het is de vierde keer, maar het blijft allemaal spannend. Loop toch nog wel met een bang hartje naar de w.c. steeds. Ga volgende week de vk bellen. Ben benieuwd of ik met 8 weken een echo ga krijgen. Vorige keer gehad wegens m.a. tussen onze 2 kinderen in. Heb ook alweer 1000 vragen door mijn hoofd spoken haha. Tot nu toe weet alleen mijn vriendin dat we zwanger zijn. Verder houden we het nog even stil tot 8 á 10 weken. Probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn. Moet alleen af en toe een beetje opletten met wat ik zeg hihi
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!! Net de verloskundige gebeld... Morgen moet ik bellen voor een echo, ze heeft de aanvraag gedaan voor 24-10, dus kijken of dat lukt! Ik kan niet wachten... zo spannend! 1 november op intake bij de verloskundige. Wat zijn verder de eerste dingen die jullie doen?? Ik slik al foliumzuur, ik lees op sommige pagina's over vitamine D, slikken jullie dat ook extra? Groetjes Mandy
@mandy ik slik elke ochtend gravitamon. Daar zit echt alles in wat wij nodig hebben:foliumzuur, vitamine b,c,d,e haha en npg meer. Aanrader van de apotheek dus doen we dan maar hé haha
gezellig hier mvm doe ik dit x niet aan mee nog had ik nog helemaal niet aan gedacht bij mn andere kindjes wel aan meegedaan dus ff bellen maar morgen. foliumzuur slik ik sinds ik gestopt was met de pil, vergeet ook constant vitamines te kopen voor zwangeren die ook morgen gelijk maar even halen ik ben ook zo druk! sabinewn voel je dat van binnen als het niet goed zit? hoop op een goede zwangerschap voor je!
@annamar, gefeliciteerd met je zwangerschap.. Ja heel gek maar ik was niet eens blij met de test, hij was ook heel licht maar toch. Heel optimistisch gevoel. Ben een week vooraf heel ziek geweest met veel buik pijn. Leek ook echt of mn lichaam het celletje afkeurde. Nu voel ik me lichamelijk en geestelijk super zit al helemaal op de roze wolk
wat een heerlijk gevoel he ga er lekker van genieten! hier ook nog op een rose wolk kan ook niet w8en op mn afspraak volg week bij mn vk dan krijg ik een datum voor de eerste echo spannend!
Hallo dames, @alle nieuwe dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! @hier even wat vermoeiende dagen, zoontje is sinds zondag hele nachten aan het spoken, denk dat het te maken heeft met zijn tanden/kiezen. Het sloopt me alleen wel! Hopelijk vannacht een goede nacht. Verder vandaag afspraken ingepland, 28 oktober eerste echo & 30 oktober intake bij de VK
ja van tanden en kiezen kunnen ze echt veel last van krijgen zo sneu altijd" wat snel al een echo leuk ik denk dat dat hier pas halverwege nov zal zijn al hoop ik wel eerder, verschilt echt heel erg per vk.praktijk wanneer je een echo krijg
Hier doen ze de echo en intake met 8 weken. Ze gaan uit van de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid, dan zou ik vandaag precies 5 weken zijn, maar ik weet bijna zeker dat ik mijn eisprong later heb gevoeld. Dus zal wel te horen krijgen dat ik de 28ste nog geen 8 weken ben
Ik ben zojuist gebeld door moeders voor moeders. Morgen avond komt ze langs, ben benieuwd. Zijn er nog meer dames die hier aan mee doen?
ik twijfel als ik die kratjes neerzet om opgehaald te worden weet iedereen dat ik zwanger ben, toevallig hier laatst ook kratje zien staan van iemand anders haha en herkende ze nog dan weet je meteen van oh die is zwanger haha twijfel maar t is voor een goed doel uiteindelijk he dat dan weer wel, ik ga morgen bellen
Hoi dames, Ik heb gisteren bezoek gehad van iemand van mvm en 28 oktober afspraak bij de verloskundige. Ik woon in een app dus ik haal en breng zelf mijn kratten!
Ik twijfel of mee te doen. Niet eens zp zeer over het feit dat ze de kratten zien, maar ik zie me dit echt vergeten en ben daarnaast weinig thuis. Hebben ze aan kleine beetjes ook wat?