Oh shally!! Ik duim voor je meis!! Sterkte!!! En heb nog niet veel ervaring maar ben veel ervaring aan t opdoen! Ik vind t echt leuk!
Haha oke het is dus echt iets van hier maar zo noemen ze een clubje vrouwen die samen dingen gaan doen als iets breien of haken of andere creatieve dingen. Met natuurlijk heel veel lkkre dingen op tafel Gisteren hebben we van babypotjes leuke windlichten gemaakt @ellin wat fijn een goede echo! @shally hoe is het nou? Hoop dat het beter met je gaat
Ontzettend last van mn rug en blijf bloed plassen en afvegen. In mn maandverbandje zit niks,dat dan niet. Ik heb het ziekenhuis gebeld en kan om 12.20 terecht. Ik ben nu alleen heel erg boos en teleurgesteld in mijn vriend. Hij vind school en werk belangrijker dan met mij mee te gaan. Op mijn zus na verder geen familie in de buurt. Mn zus moest naar het kindetziekenhuis met dr kindje dus die kan niet mee. Nu heb ik net overstuur mn moeder gebeld en die komt er aan samen met mijn vader. Hun rijden met me mee naar t ziekrnhuis.
He wat vervelend, ook dat je vriend niet mee gaat... Dat is ook niet leuk!! Gelukkig gaan je ouders mee... Heel veel succes!
Ja mn ouders zijn echt schatten. Die moeten meer dan een uur rijden om hier te komen. Ik had niks mogen zeggen tegen ze van mn vriend maar wat doe je als je overstuur bent? Ik bel dan gelijk mn moeder.
Ja begrijpelijk hoor meis, zou ik ook gedaan hebben.. Niet zo leuk dat he vriend er weinig belangstelling voor heeft.. Hij begrijpt gewoon niet wat voor een impact dit is voor je. Heel veel sterkte en succes meis! Ik hoop dat je straks gewoon weer een mooi kloppend hartje mag zien!!
niet leuk sterkte zo meis! en groot gelijk hoor dat je je ouders gebeld heb zoiets alleen doen is niet fijn of het nou goed of slecht nieuws is wat je zo gaat krijgen dikke knuf
Aah shally wat rot! Fijn dat je ouders mee gaan dit moet je idd niet alleen doen! Ik zou ook flink pissig zijn op mn vriend:x sterkte en ik hoop dat alles goed is!
nou dames ik ben vandaag ook bij de verloskundige geweest. Alles was goed kloppende hartjes en mooi op datum alleen kwamen we er achter dat we er 2 krijgen ipv 1 nou ik kan je zeggen dat dat even een schrik was nu moeten we dat even een plaatsje geven maar ook dat moet goed komen. hier een foto van de 2 vruchtzakjes en de kleine babytjes
@sherly gefeliciteerd! Wat een verassing idd! Lijkt mij ook wel even wennen ja voel je je voor de rest wel goed? Hoor vaak dat je dan extra misselijk kunt zijn
Shally heel veel sterkte, hopelijk weet je nu meer en heb je straks goed nieuws! Shirly wat een verrassing zeg!! Ik kan me best voorstellen dat t ff n schok is.. Maar ook wel heel leuk en bijzonder. Ff laten bezinken allemaal en dan komt t vast goed.
Wat een tweeling! Kan me voorstellen dat je even moet omschakelen! Wel heel bijzonder!! Dubbel gefeliciteerd! Shally: hopelijk goed nieuws...