Oh sorry Shally, had gisteren met mn blije hoofd helemaal niet gelezen welk berichtje jij had geplaatst.... Wat ontzettend spannend. Ik hoop dat alles goed is. Fijn dat je gelijk vandaag voor echo kon, deden ze vorige keer moeilijker over herinner ik me! Balen ook vd reactie van je vriend, grr mannen! @ Sherly, das een verrassing! Snap dat dat nieuws even moet landen? Zit het in de familie of echt toevalstreffer?! Vandaag intake van MvM gehad, leuke cadeautjes gehad. Nu er erg in hebben als ik mn broek laat zakken dat in in zo'n kan pies ipv in de wc, haha!
Shally hoe is het gegaan? Sherly182 wauw gefeliciteerd zeg, wat leuk een tweeling, ik zou ook wel even schrikken haha maar wel heel leuk!
@ shally wat vervelend hopelijk is het weer niks. Fijn dat je ouders meekunnen. Wat leuk sherly dubbel gefeliciteerd Ik heb pas 6 dec echo pff duurt nog lang. 15 nov naar vk. Gister mvm geweest mooie test, en mooie omslagdoek gekregen.
Oh wat erg heel veel sterkte shally. Ik hoop dat je je snel weer bij een ander groepje kan aanmelden.
ShallY, wat naar! Heel veel sterkte gewenst! Sherly, wat leuk dat je een tweeling krijgt al kan ik me voorstellen dat je er ook even van schrikt.
@sherly, dubbel gefeliciteerd! Een tweeling ik ben er een van een tweeling en ik ken veel tweelingen en de band met hun broer of zus (in mijn geval zus), is echt heel bijzonder